mulla on kipua tai paremminkin kovaa kirvelyä emättimen suulla. pissataan myös koko ajan, vaikka pissaa ei tulekkaan. vaikuttaa aivan virtsaputkentulehduikselta, mutta eikö silloin jos päällä on virtsaputkentulehdus niin pissaaminen sattuu kokoajan kunnes saa lääkkeet?! mulla tällästä kovaa kirvelyä/kipua tulee aina silloin tällöin ja kestää muutamia tunteja. olo on silloin aivan kamala eikä pysty oikeen olemaan.. menen usein suihkuun kuuman veden alle.. näitä "kohtauksia" on ollu reilu puolen vuoden ajan muutaman kerran (joku 8 kertaa).. sukupuolitaudista ei voi olla kyse. Tietäisiköhän kukaan mitä tämä voisi olla?! tiedän että lääkärissä olisi jo pitänyt käydä ja ajoin mennäkki mutta nyt haluan kysyä jos joku tietäisi mistä voisi olla kyse. Voisiko olla virtsaputkentulehdus, vaikka oireita tulee vain silloin tällöin ja lähtee pois? myös hieman alavatsassa tuntuu inhotavalta.. ja kirvely on tuskaista! toivottavasti joku osaisi kertoa minulle mistä voisi olla kyse. eiväthän minipillerit voi aiheuttaa tällaista?
emättimen kova kirvely!!
éleg
2
383
Vastaukset
- mimmi35v
Koita hieroa rommikolaa häpsykkähuulii ni kyl auttaa
- elmi87
Kuulostaa kyllä ihan virtsatieulehdukselta. Itelläni oli juuri viikko sitte ja oireet kuulostaa aika tutuilta. Lääkäriin kannattaa kyl mennä niin saat ainakii selville paremmin vian ja lääkemääräyksen viimeistään parin päivän perästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834