Siis eiks niitten Tza Tzan ja Joseman pitäny saada lapsi? Mut nyt ku Jose kuoli, nii onks Tza Tza siis raskaana tällä hetkellä? Ja tuleeks tuhkiksest joku erikoisjakso mis näytetään niitten henkilöiden elämää sit joskus tulevaisuudessa, ku ne kaikki tyypit menee yhteen ja jotkut naimisiin ja saa monia lapsia eikä sitä varmaan täs loppujaksoissa ehditä realistisesti näyttää ellei hypätä aika montaa vuotta yhtäkkiä...?
Josema ja Tza Tza?
2
323
Vastaukset
- Chiquitita
Mäkin oon miettinyt sitä, että näyttääkö ne sitä niiden tulevaisuutta. Mä oon nähnyt jonkun pätkän youtubessa yhessä videossa, kun Pando on Villanuevan talossa ja se on ihan eri näköinen, sillä ei ole otsista ja muutenkin se on vanhemman näköinen ja sillä on lapsi mukana. Pandon ja Jordin lapsiiii!!!!!!!! :) Mut kummiskin, kyllä varmaan vikassa jaksossa näytetään sitten kun kaikilla on lapsia jne... Kivaa. :) Mä en vaan kestä, että Tuhkis loppuu!!! :( Ja vielä ennen joulua, mulla menee joulu ohi suriessa Tuhkista... Miksei se DVD vois tulla jouluksi? Olis niin ihanaa istua joululomalla sohvalla katsomassa Tuhkista ja aurinkoista Venezuelaa, kun ulkona pyryttää lunta ja on lomaaa!!! Sillon ehtisin katsoa Tuhkista vaikka kuinka paljon, kun sit jos se DVD tulee vasta joskus tammi- tai helmikuussa, niin sit mulla ei ole aikaa katsoa sitä, kun on koulua... :( Mut ei se mitään. Kyllä mulla on aina aikaa Tuhkikselle! Voinhan mä katsoa yhen jakson aina normaaliin aikaan kuudelta, niin kuin nytkin, kun se tulee telkasta. :) Mut ei lopeteta täällä pälpätystä, vaikka Tuhkis loppuukin. Ja kaikki, jotka ostaa sen DVD:n, voi pälpättää mun kanssa niistä alkujaksoista, mitä mä en oo nähnytkään ja voidaan leikkiä, että Tuhkis alkais taas telkassa tai niin kun joo, lopetan tän selityksen nyt... :)
- gordabella
... jaksossa nähdään ns. kuvagalleriana kaikkien elämää n. 5 vuoden kuluttua, jolloin aika usealla on jo lapsi(a), kuten Pandoralla ja Jordilla! Malttakaa odotella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976