Josema ja Tza Tza?

_Chiquinquirá_

Siis eiks niitten Tza Tzan ja Joseman pitäny saada lapsi? Mut nyt ku Jose kuoli, nii onks Tza Tza siis raskaana tällä hetkellä? Ja tuleeks tuhkiksest joku erikoisjakso mis näytetään niitten henkilöiden elämää sit joskus tulevaisuudessa, ku ne kaikki tyypit menee yhteen ja jotkut naimisiin ja saa monia lapsia eikä sitä varmaan täs loppujaksoissa ehditä realistisesti näyttää ellei hypätä aika montaa vuotta yhtäkkiä...?

2

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

      Mäkin oon miettinyt sitä, että näyttääkö ne sitä niiden tulevaisuutta. Mä oon nähnyt jonkun pätkän youtubessa yhessä videossa, kun Pando on Villanuevan talossa ja se on ihan eri näköinen, sillä ei ole otsista ja muutenkin se on vanhemman näköinen ja sillä on lapsi mukana. Pandon ja Jordin lapsiiii!!!!!!!! :) Mut kummiskin, kyllä varmaan vikassa jaksossa näytetään sitten kun kaikilla on lapsia jne... Kivaa. :) Mä en vaan kestä, että Tuhkis loppuu!!! :( Ja vielä ennen joulua, mulla menee joulu ohi suriessa Tuhkista... Miksei se DVD vois tulla jouluksi? Olis niin ihanaa istua joululomalla sohvalla katsomassa Tuhkista ja aurinkoista Venezuelaa, kun ulkona pyryttää lunta ja on lomaaa!!! Sillon ehtisin katsoa Tuhkista vaikka kuinka paljon, kun sit jos se DVD tulee vasta joskus tammi- tai helmikuussa, niin sit mulla ei ole aikaa katsoa sitä, kun on koulua... :( Mut ei se mitään. Kyllä mulla on aina aikaa Tuhkikselle! Voinhan mä katsoa yhen jakson aina normaaliin aikaan kuudelta, niin kuin nytkin, kun se tulee telkasta. :) Mut ei lopeteta täällä pälpätystä, vaikka Tuhkis loppuukin. Ja kaikki, jotka ostaa sen DVD:n, voi pälpättää mun kanssa niistä alkujaksoista, mitä mä en oo nähnytkään ja voidaan leikkiä, että Tuhkis alkais taas telkassa tai niin kun joo, lopetan tän selityksen nyt... :)

    • gordabella

      ... jaksossa nähdään ns. kuvagalleriana kaikkien elämää n. 5 vuoden kuluttua, jolloin aika usealla on jo lapsi(a), kuten Pandoralla ja Jordilla! Malttakaa odotella :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe