OLYMPIASTADIONIN TORNI! TÄRKEÄÄ!!!

-Tietämätön-

Anteeksi capsin käyttö, mutta haluaisin vastauksia :)
Elikkäs, onko olympiastadionin torni auki näin talvellakin? Voiko sinne noin vaan mennä ihailemaan maisemia? Onko siellä yleensä paljon muuta väkeä vai saako siellä ihan rauhassa katsella itsekseen maisemia? Mennäänkö sinne hissillä vai portaita?

Kiitos jo etukäteen kaikille ihanille ihmisille, jotka vaivautuvat vastamaan! :)

14

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita tonne :

Stadion-säätiö
      Olympiastadion
      00250 Helsinki

puh. / tel. 09 - 4366 010, fax 09 - 494 511
      sähköpostiosoite: [email protected]

• Sivuilt

Vois löytyy tietoo. Hissil mennään. En oo ollu talvel, mut ei siel kesäl kovii ruuhkii must oo.

• -Tietämätön-

Eli onko?

• nettisivuilta

Auki ma-pe klo 9-20, la-su klo 9-18, aikuiset 2€ ja lapset 1€.

Sulla on näköjään netti käytössäsi, mutta ei järkeä vaikkapa googlata haluamaasi tietoa. Sillä keinoin mäkin tuon tiedon sulle hankin. Hiukan oma-aloitteisuutta, please!

• -Tietämätön-

...nuo tiedot tiesinkin jo. Mutta kysyin siis sitä, että onko se todellakin talvellakin auki. Näköjään se siis on, kun kukaan ei ole väittänyt vastaankaan...

• jos jo
        -Tietämätön- kirjoitti:

...nuo tiedot tiesinkin jo. Mutta kysyin siis sitä, että onko se todellakin talvellakin auki. Näköjään se siis on, kun kukaan ei ole väittänyt vastaankaan...

2 vastausta olit saanut, mistä katsoa,kysyä, niin silti vielä?
        Jos lukee aukioloajat, niin kyllä siinä sanotaan mikäli on kiinni,talvella.
        Sinulla oli siinä puh. No olisit soittanut.!!!

• -Tietämätön-
        jos jo kirjoitti:

En tiennyt, että kysyminenkin on kiellettyä... Ihmettelin vain tätä, että onko se todellakin auki talvisinkin.
        Anteeksi, että olen tyhmä. Hyvä, että te olette noin paljon minua viisaampia, että voitte sitten pilkata minun tyhmyyttäni.

• lyndis'
        -Tietämätön- kirjoitti:

En tiennyt, että kysyminenkin on kiellettyä... Ihmettelin vain tätä, että onko se todellakin auki talvisinkin.
        Anteeksi, että olen tyhmä. Hyvä, että te olette noin paljon minua viisaampia, että voitte sitten pilkata minun tyhmyyttäni.

laita tuulenpitävää päälle, tuuli on kylmää!

• en itekkään tiennyt
        -Tietämätön- kirjoitti:

No Hesassa on hermorauniota porukkaa, kiire ja stressi ja liikenteen melu ja yhteisyyden puute.

Eli koita ymmärtää, en muuten itekkään tiennyt onko auki talvella ja googlasin stadikan sivuille, mutta kovin oli epäselvät sivut musta.

• näkyy olevan
        -Tietämätön- kirjoitti:

kaikkialla? Se on niin helppoa tulla tänne
        "kyselemään" ja teetättää silti kaikki duuni palstan lukijoilla.
        Sitten vielä esittää marttyyriä, hah hah!

• kärttynen
        näkyy olevan kirjoitti:

kaikkialla? Se on niin helppoa tulla tänne
        "kyselemään" ja teetättää silti kaikki duuni palstan lukijoilla.
        Sitten vielä esittää marttyyriä, hah hah!

No äläpäs nyt hermostu. vedä vaikka kännit.

• bar coder..
        jos jo kirjoitti:

Siis mitä väliä, jos tällä mielettömällä suomi24-palstalla kysyy tuollasta asiaa! Täällä nyt on niin välillä uskomatonta tekstiä yhdeltä sun toiselta, että vois kommentoida kirjoittajille, että mitä kummaa julkisesti tuollaista kirjoittelet. jo on tärkeää, jos ei jotain saakaan just täällä "ylevällä" palstalla kysyä. Oliko tämä aloittajan kysymys nyt sitten kummallisinta, mitä netissä olet lukenut?
        minustä hän on kirjoittanut kommenteissaan sivistyneesti, "eräiden" ei voi sanoa samaa. ja olen aina ollut sitä mieltä, että joka näillä "kevytmielisilläkin" nettipalstoilla fiksusti kirjoittaa ja vielä typeriinkin vastauksiin anonyyminä fiksusti kommentoi, niin silloin se ihmisen sivistuneisyys vasta paljastuu. Todellinen sivistyneisyys loistaa rivien välistä.

• samislaane
        jos jo kirjoitti:

Suomi24 on ``tärkeiden ihmisten tärkeä paikka, heidän aikaansa ei pidä viedä kysymällä asioista, jos vain suinkin voi soittaa muualta asian. hahhah`, sallikaa mun nauraa!
        Tosiasiassa suomi24 on jonninjoutava- ei niin vakavasti otettava- hihhulipalsta!
        Ei maksane vaivaa sanoa, että ei tarvi tulla sanomaan kenellekään että tällä köppäpalstalla ei saa kysyä sitä tai tätä; onhan täältä `erinäistä tullut luettua.
        Kaikkea!

• Opetella vanhoilla
        kärttynen kirjoitti:

No äläpäs nyt hermostu. vedä vaikka kännit.

päivillään, kun en eläissäni moista ainetta ole kurkkuuni kumonnut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe