OLYMPIASTADIONIN TORNI! TÄRKEÄÄ!!!

-Tietämätön-

Anteeksi capsin käyttö, mutta haluaisin vastauksia :)
Elikkäs, onko olympiastadionin torni auki näin talvellakin? Voiko sinne noin vaan mennä ihailemaan maisemia? Onko siellä yleensä paljon muuta väkeä vai saako siellä ihan rauhassa katsella itsekseen maisemia? Mennäänkö sinne hissillä vai portaita?

Kiitos jo etukäteen kaikille ihanille ihmisille, jotka vaivautuvat vastamaan! :)

14

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita tonne :

Stadion-säätiö
      Olympiastadion
      00250 Helsinki

puh. / tel. 09 - 4366 010, fax 09 - 494 511
      sähköpostiosoite: [email protected]

• Sivuilt

Vois löytyy tietoo. Hissil mennään. En oo ollu talvel, mut ei siel kesäl kovii ruuhkii must oo.

• -Tietämätön-

Eli onko?

• nettisivuilta

Auki ma-pe klo 9-20, la-su klo 9-18, aikuiset 2€ ja lapset 1€.

Sulla on näköjään netti käytössäsi, mutta ei järkeä vaikkapa googlata haluamaasi tietoa. Sillä keinoin mäkin tuon tiedon sulle hankin. Hiukan oma-aloitteisuutta, please!

• -Tietämätön-

...nuo tiedot tiesinkin jo. Mutta kysyin siis sitä, että onko se todellakin talvellakin auki. Näköjään se siis on, kun kukaan ei ole väittänyt vastaankaan...

• jos jo
        -Tietämätön- kirjoitti:

...nuo tiedot tiesinkin jo. Mutta kysyin siis sitä, että onko se todellakin talvellakin auki. Näköjään se siis on, kun kukaan ei ole väittänyt vastaankaan...

2 vastausta olit saanut, mistä katsoa,kysyä, niin silti vielä?
        Jos lukee aukioloajat, niin kyllä siinä sanotaan mikäli on kiinni,talvella.
        Sinulla oli siinä puh. No olisit soittanut.!!!

• -Tietämätön-
        jos jo kirjoitti:

En tiennyt, että kysyminenkin on kiellettyä... Ihmettelin vain tätä, että onko se todellakin auki talvisinkin.
        Anteeksi, että olen tyhmä. Hyvä, että te olette noin paljon minua viisaampia, että voitte sitten pilkata minun tyhmyyttäni.

• lyndis'
        -Tietämätön- kirjoitti:

En tiennyt, että kysyminenkin on kiellettyä... Ihmettelin vain tätä, että onko se todellakin auki talvisinkin.
        Anteeksi, että olen tyhmä. Hyvä, että te olette noin paljon minua viisaampia, että voitte sitten pilkata minun tyhmyyttäni.

laita tuulenpitävää päälle, tuuli on kylmää!

• en itekkään tiennyt
        -Tietämätön- kirjoitti:

No Hesassa on hermorauniota porukkaa, kiire ja stressi ja liikenteen melu ja yhteisyyden puute.

Eli koita ymmärtää, en muuten itekkään tiennyt onko auki talvella ja googlasin stadikan sivuille, mutta kovin oli epäselvät sivut musta.

• näkyy olevan
        -Tietämätön- kirjoitti:

kaikkialla? Se on niin helppoa tulla tänne
        "kyselemään" ja teetättää silti kaikki duuni palstan lukijoilla.
        Sitten vielä esittää marttyyriä, hah hah!

• kärttynen
        näkyy olevan kirjoitti:

kaikkialla? Se on niin helppoa tulla tänne
        "kyselemään" ja teetättää silti kaikki duuni palstan lukijoilla.
        Sitten vielä esittää marttyyriä, hah hah!

No äläpäs nyt hermostu. vedä vaikka kännit.

• bar coder..
        jos jo kirjoitti:

Siis mitä väliä, jos tällä mielettömällä suomi24-palstalla kysyy tuollasta asiaa! Täällä nyt on niin välillä uskomatonta tekstiä yhdeltä sun toiselta, että vois kommentoida kirjoittajille, että mitä kummaa julkisesti tuollaista kirjoittelet. jo on tärkeää, jos ei jotain saakaan just täällä "ylevällä" palstalla kysyä. Oliko tämä aloittajan kysymys nyt sitten kummallisinta, mitä netissä olet lukenut?
        minustä hän on kirjoittanut kommenteissaan sivistyneesti, "eräiden" ei voi sanoa samaa. ja olen aina ollut sitä mieltä, että joka näillä "kevytmielisilläkin" nettipalstoilla fiksusti kirjoittaa ja vielä typeriinkin vastauksiin anonyyminä fiksusti kommentoi, niin silloin se ihmisen sivistuneisyys vasta paljastuu. Todellinen sivistyneisyys loistaa rivien välistä.

• samislaane
        jos jo kirjoitti:

Suomi24 on ``tärkeiden ihmisten tärkeä paikka, heidän aikaansa ei pidä viedä kysymällä asioista, jos vain suinkin voi soittaa muualta asian. hahhah`, sallikaa mun nauraa!
        Tosiasiassa suomi24 on jonninjoutava- ei niin vakavasti otettava- hihhulipalsta!
        Ei maksane vaivaa sanoa, että ei tarvi tulla sanomaan kenellekään että tällä köppäpalstalla ei saa kysyä sitä tai tätä; onhan täältä `erinäistä tullut luettua.
        Kaikkea!

• Opetella vanhoilla
        kärttynen kirjoitti:

No äläpäs nyt hermostu. vedä vaikka kännit.

päivillään, kun en eläissäni moista ainetta ole kurkkuuni kumonnut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4177
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1699
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      79
      965
    Aihe