Minä en voinut olla aloittamatta uutta keskustelua tästä Jeesuksen kaksoisvelihöpinästä. Luin molemmat pe.kun kirjoittamat viestiketjut, joissa hän yritti perustella moisia väitöksiä.
Näille pe.kun esittämille väitöksille ei ole minkäänsorttista tukea. Se, että tämän ns."kaksoisveljen" nimi oli Tuomas(tarkoittaa myös kaksosta) Didymos ei todista alkuunkaan sitä, että hän olisi ylipäätään kenenkään kaksoisveli. Se oli vain hänen nimensä. Kuten AA-kerholainenkin on vain nimimerkki.(En ole happo, vaikka joku kuinka inttää)
Olisihan pe.kulla toki pitänyt tutustua myös tieteellisiin faktoihin, ateistin ominaisuudessaan, ennen kuin juttujansa tänne levitteli: Tutkijat kiistelevät, onko kyseessä väärennös tai joku muu ylim. teksti. He eivät ole myöskään päässeet yksimielisyyteen tämän ns. "kaksoisveljen evankeliumin" todellisesta valmistumisajasta. Asiaa on turha selittää sillä, että se on kirjoitettu arameaksi. Voinhan minäkin puhua sujuvasti muinaista egyptiä. Tarkoittaako se että olen 4000 vuotta vanha?
Mitä taas tulee Marian neitsyyteen, josta pe.ku oli myös leukaillut, asia on sillä tavalla kuten ,,,. sanoi: Jeesuksen syntymän jälkeen Marian ja Joosefin avioliitto julkistettiin, ja he olivat vapaat saamaan niin paljon lapsia, kuin Herra heille niitä soi.
Kaksoisveli-höpinästä
7
296
Vastaukset
- löytyi
"En ole happo, vaikka joku kuinka inttää"
AA-kerholainen sanoo:
Olen juoppo.
http://galleria.suomi24.fi/AA-kerholainen - Et taatusti
voi puhua sujuvasti muinaista egyptiä.
esimerkkinä >>YHTÄ HYVIN MINÄ VOISIN PUHUA MUINAISTA EGYPTIÄ. TARKOITTAAKO SE, ETTÄ OLEN 4000 VUOTTA VANHA?>> Anteeksi jos kirjoitin epäselvästi.
- sillä \\\\\\
AA-kerholainen kirjoitti:
esimerkkinä >>YHTÄ HYVIN MINÄ VOISIN PUHUA MUINAISTA EGYPTIÄ. TARKOITTAAKO SE, ETTÄ OLEN 4000 VUOTTA VANHA?>> Anteeksi jos kirjoitin epäselvästi.
spriissä säilyy hyvin.
Kiitos ja öitä.
- sanoo kyllä että
AA-kerholainen sanoo :olen alkoholisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117