Eli miksi aina siis aina kun ulos olen lähdössä niin pitää kamun ravistella itsensä? se ottanu ton ihan tavakseen =)
Pienen pieni kysymys liityen koiran tapaan
4
384
Vastaukset
Ja pienen pieni vastaus :O)
Koira todennäköisesti käyttää sitä sijaistoimintana/rauhoittaa itseään,kun on niin täpinöissään ulos lähdöstä ;=)- tigimonster76
että se vain laittaisi karvansa ojennukseen ja pörhölle..Mutta sama mysteeri on tuo jokaisen koiran tekemä puoliympyrä juttu ennen makuulle rupeamistaan...
- majorica .
yksi "vanha" koiraihminen myös kerran kertoi
että esim. herätessään koira ravistaa unet tiehensä. muutoinkin hänen mielestä koirat ravistelevat pois esim. epämiellyttäviä tunteita.
minun pikkukoirat ravistelee useinkin.
esim. kun on ollut sylissä niin ravistelee itseään kun laitetaan lattialle. mutta se nyt ei ihan päde koska pitävät olla sylissä. mutta mielenkiintoista. täytyypä alkaa enemmän seurailemaan. - tigimonster76
majorica . kirjoitti:
yksi "vanha" koiraihminen myös kerran kertoi
että esim. herätessään koira ravistaa unet tiehensä. muutoinkin hänen mielestä koirat ravistelevat pois esim. epämiellyttäviä tunteita.
minun pikkukoirat ravistelee useinkin.
esim. kun on ollut sylissä niin ravistelee itseään kun laitetaan lattialle. mutta se nyt ei ihan päde koska pitävät olla sylissä. mutta mielenkiintoista. täytyypä alkaa enemmän seurailemaan.Vain ihan yksilöllistä.Eli toiset koirtat tuota tekee ja esimerkiksi ajokoira ei tee tuota mutta tyrskäyttelee nenänsä "auki" eli kovasti jopa teko aivastelee nenänsä puhtaaksi.=) eli ei mitään nuhaa vaan ylimääräisten estojen poistaminen nenästä että haistaa tehokkaammin herkät pupun jälet.AIka ovelia otuksia tapoineen niinkuin me ihmisetkin..
Muutenkin tuo ajokoiran tapa aivastella on varmaan herkempi jos jotain ärsyttäviä hajuja,esimerkiksi tupakka on siinä likellä niin laukaisee herkkyyden eli jokainen voi kuvitella että miten herkkä se kirsu onkaan koiralla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634