Mistähän kyseistä laitetta voisi kysellä ja mitä hintaluokkaa nuo yleensä ovat?
Kuulin myös, että vaihdettaessa turbiini täytyisi vaihdelaatikko jotenkin säädättää? Onko näin ja mitä varten kyseinen toimenpide on?
Lukkoturbiini
13
1343
Vastaukset
- Kivenhakkaaja
Katso paikkakuntasi automaattilootakorjaamot, sitten rautakumpua, SWT hämeenlinnassa, Koskinen Hartolassa.. jne
- kiinnostunut
Hmmmm... kertokaahan miten kyseinen härveli toimii... mitä hyötyä siitää on?
- kiinnostunut
Hmmmm... kertokaahan miten kyseinen härveli toimii... mitä hyötyä siitää on?
- tabi
siitä lukosta on se hyöty että kun se on lukossa niin turpiinissa ei pyöri öljy ja bensaa ei kulu niin paljon
- Olds. 84
se ole niin, että varsinkin tehokkaammalla koneella varustetussa autossa saadaan teho siirrettyä koneelta eteenpäin paremmin tiehen kuin luistavalla/liian pienellä turbiinilla.
Joku muotoili asian niin, että pidettäessä autoa jarrulla paikallaan voidaan nostaa kierroksia ja kun turbiini lukittaa alkaa rengas savuamaan. Siis jos kone jaksaa... - kiesus
Olds. 84 kirjoitti:
se ole niin, että varsinkin tehokkaammalla koneella varustetussa autossa saadaan teho siirrettyä koneelta eteenpäin paremmin tiehen kuin luistavalla/liian pienellä turbiinilla.
Joku muotoili asian niin, että pidettäessä autoa jarrulla paikallaan voidaan nostaa kierroksia ja kun turbiini lukittaa alkaa rengas savuamaan. Siis jos kone jaksaa...ei se nyt ihan noin ole,lukkoturbiini tarkoittaa sitä että kun on tarpeeksi vauhtia,riippuen perävälityksestä,turbiini lukitaan sähkösolenoidilla mekaaniseen vetoon suomennettuna"rauta rautaa vasten".esim nämä 80-luvun GM piilofarmarit joissa ei kannata käyttää OD:tä alle 70 km/h,sillä on rikottu laatikoita aivan turhaan.
- Olds. 84
kiesus kirjoitti:
ei se nyt ihan noin ole,lukkoturbiini tarkoittaa sitä että kun on tarpeeksi vauhtia,riippuen perävälityksestä,turbiini lukitaan sähkösolenoidilla mekaaniseen vetoon suomennettuna"rauta rautaa vasten".esim nämä 80-luvun GM piilofarmarit joissa ei kannata käyttää OD:tä alle 70 km/h,sillä on rikottu laatikoita aivan turhaan.
eikös niitä ole semmoisiakin turbiineja jotka lukittuvat ilman solenoidilla ohjausta? ja sellaisia, jotka lukitsevat kierrosnopeuden eikä vauhdin perusteella...
- Ilu
Tuol pari ehjää räkkylää tallissa, vanhan Oldssin jäljiltä. Tarjoa jotain.
- Olds. 84
enemmän niistä, minkä kokoinen ja paljonko on "stall speed"? Minkälaisessa Oldsissa ne on olleet? Onko noissa yleensäkään eroja eri automallien välillä?
Tietäs ensin paljonko uusi maksaa niin vois tarjota. Missäpäin suomea? - Ilu
Olds. 84 kirjoitti:
enemmän niistä, minkä kokoinen ja paljonko on "stall speed"? Minkälaisessa Oldsissa ne on olleet? Onko noissa yleensäkään eroja eri automallien välillä?
Tietäs ensin paljonko uusi maksaa niin vois tarjota. Missäpäin suomea?85-CC lootamurheiden kanssa tapellessa jääneet varaosiksi. Oldssi meni Ruotsiin romppeita jäi turhan pantiksi. Kouvolassa.
- Olds. 84
Ilu kirjoitti:
85-CC lootamurheiden kanssa tapellessa jääneet varaosiksi. Oldssi meni Ruotsiin romppeita jäi turhan pantiksi. Kouvolassa.
pyytäsit noista? onko niillä paljokin ajettu tai rääkätty? Itse en osaa tarjota kun ei ole tietoa hinnoista..
- Ilu
Olds. 84 kirjoitti:
pyytäsit noista? onko niillä paljokin ajettu tai rääkätty? Itse en osaa tarjota kun ei ole tietoa hinnoista..
0405879468
- Olds. 84
Ilu kirjoitti:
0405879468
otan tarvittaessa yhteyttä asian tiimolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832