Kärsin tupakoinnista.

(m)

En kai ikinä löydä raitista, sosiaalisten tilanteiden pelkoista naista joka olisi muutenkin terveellinen ja minulle sopiva. Olen löytänyt kivoja naisia, mutta he tupakoivat. Tarvitsisin siksi pelokkaan naisen, että olen itsekin pelokas ja tuntuu, ettei kukaan muu ymmärrä pelokasta, kuin pelokas. En ainakaan itse ymmärrä normaaleja, kun olen melkein koko elämäni eristäytynyt. Olen muutenkin vähän sairas, kun en osaa suvaita, jos joku tekee väärin minua kohtaan. Varmaankin koulukiusauksen peruja.

Tupakointi inhottaa minua todella paljon, enkä haluaisi olla edes tupakoitsijoiden ystävä. Tulen tupakanhajusta pahoinvoivaksi ja päänsärkyiseksi, kun olen niin herkkä. En voi edes nettiystävien polttamista suvaita, koska luulen, että siitä joku muu sitten kärsii. Kaikki muut haluavat polttaa paitsi minä, kun se on ihanaa ja hyödyllistä ja hyvän tuoksuista..

Tämä oli valitukseni.

14

932

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupakointi on ?

"kun se on ihanaa ja hyödyllistä ja hyvän tuoksuista", kaikkea muuta. Vaatteet haisee, älytöntä rahanmenoa, ainoan hyödyn saa tupakkatehtaat. Ja tuo suvaitsemattomuus on tietenkin vähän kaksipiippuinen juttu, itse yritän suvaita, mutta väliin tulee ihmisiä joita en suvaitse.

• kärsii+++

se joka polttaakin, kun joka ilta päättää että huomenna lopetan ja kun huominen tulee niin sama juttu. Kyllä se on kurjaa kun sinä olet niin herkkä ettet voi edes olla ystävä tupakoitsian kanssa. Minulla on sama suhde hajuvesiin kun sinulla tupakkiin ja sitä saa olla aika yksin kun ihmiset haluavat haista hyvin harva tuoksuu niinkun se on tarkoitettu alunperin että tuoksu olisi vaan pieni aavistus . Minä saan kanssa pään kipeäksi ja saan maata sängyssä joskus parikin päivää toisten hajujen tähden. Mutta kun on vapaa maa niin kaikki taaplaavat tyylillään joten se on väisteltävä tilanteita joille on altis. Plen kiitollinen että minun työpaikallani ei saa käyttää hajuvesiä, muuten en voisi edes käydä töissä. Koitetaan kestää kanssaihmisten tapa elää sillä kun ne ei itse käsitä niin kuinka joku toinen voi saada ne käsittämään. Itse poltan vaan omassa pihassa silloin kun poltan niin että en aiheuta toisille mitään vaivaa. Hyvää jatkoa sinulle

• (m)
        kärsii+++ kirjoitti:

se joka polttaakin, kun joka ilta päättää että huomenna lopetan ja kun huominen tulee niin sama juttu. Kyllä se on kurjaa kun sinä olet niin herkkä ettet voi edes olla ystävä tupakoitsian kanssa. Minulla on sama suhde hajuvesiin kun sinulla tupakkiin ja sitä saa olla aika yksin kun ihmiset haluavat haista hyvin harva tuoksuu niinkun se on tarkoitettu alunperin että tuoksu olisi vaan pieni aavistus . Minä saan kanssa pään kipeäksi ja saan maata sängyssä joskus parikin päivää toisten hajujen tähden. Mutta kun on vapaa maa niin kaikki taaplaavat tyylillään joten se on väisteltävä tilanteita joille on altis. Plen kiitollinen että minun työpaikallani ei saa käyttää hajuvesiä, muuten en voisi edes käydä töissä. Koitetaan kestää kanssaihmisten tapa elää sillä kun ne ei itse käsitä niin kuinka joku toinen voi saada ne käsittämään. Itse poltan vaan omassa pihassa silloin kun poltan niin että en aiheuta toisille mitään vaivaa. Hyvää jatkoa sinulle

Ja melkein mistä vaan vahvasta hajusta, esim. kesän 2006 venäjän metsäpaloista. Minulle tulee pakokaasuistakin päänsärky. Ei tee mieli elää edes, kun kärsimystä vaan koko elämä. Voisin koittaa hankkia kotiini jonkin ilmanpuhdistajan, mutta en saa aikaiseksi ja en varmaan jaksaisi puhdistaa sitä masennukseni takia. Hyvää jatkoa sinullekin ja toivottavasti onnistut vielä lopettamaan sen tupakoinnin.

• (m)

Se oli vissiin liioiteltua sarkasmia. :)

• käväistä
        (m) kirjoitti:

Ja melkein mistä vaan vahvasta hajusta, esim. kesän 2006 venäjän metsäpaloista. Minulle tulee pakokaasuistakin päänsärky. Ei tee mieli elää edes, kun kärsimystä vaan koko elämä. Voisin koittaa hankkia kotiini jonkin ilmanpuhdistajan, mutta en saa aikaiseksi ja en varmaan jaksaisi puhdistaa sitä masennukseni takia. Hyvää jatkoa sinullekin ja toivottavasti onnistut vielä lopettamaan sen tupakoinnin.

lääkärin vastaanotolla, jos tilanne tosiaan on noin karmea että autojen pakokaasustakin tulee päänsärky. Lääkäri määrää tuohon yliherkkyyteen antihistamiineja, jonka jälkeen ihmisten ilmoilla taas viihtyy.

• (m)
        käväistä kirjoitti:

lääkärin vastaanotolla, jos tilanne tosiaan on noin karmea että autojen pakokaasustakin tulee päänsärky. Lääkäri määrää tuohon yliherkkyyteen antihistamiineja, jonka jälkeen ihmisten ilmoilla taas viihtyy.

En oikeastaan tiedä noista antihistamiineista mitään, kiitos vinkistä. Pitää tutkia. Tai no kerran olen niitä viikon vetänyt silmävaivojen takia, mutta en sen enempiä.

• varma..
        (m) kirjoitti:

En oikeastaan tiedä noista antihistamiineista mitään, kiitos vinkistä. Pitää tutkia. Tai no kerran olen niitä viikon vetänyt silmävaivojen takia, mutta en sen enempiä.

ettet ole autisti? Siihen kuuluu aistiyliherkkyyksiä.

• (m)
        varma.. kirjoitti:

ettet ole autisti? Siihen kuuluu aistiyliherkkyyksiä.

Ei ole tutkittu... Voisi olla kyllä mahdollista.

• minua?!?

Olisinkohan kuitenkaan niin terveellinen... :)
      Älä luovuta, minä olen olemassa.

• (m)

Kiitos lohdutuksesta. :)

• olen
        (m) kirjoitti:

Kiitos lohdutuksesta. :)

ihan oikeesti olemassa! Mutta kun mee ei kohdata "tulee suru puseroon"

• Ja eiköhän naisen kuuluisi haista vähän paremmalle kuin tupakalle. Ja tupakanvalmistus todellakin tuhoaa sademetsät.

• ......

Aivan järkyttävien verojen (tullausmaksu 60% alv 22% valmistevero 50%) takia tupakkaa kasvatetaan kehitysmaissa mahdollisimman halvalla. Suomeen ei kovin paljon tuoda esim. EU:ssa viljeltyä tupakkaa (yksi EU:ssa viljelty laatutoppa maksaa 9€, ja kehitysmaatoppa 2,50€).
        Sademetsien tuhoamisesta ei voi syyttää ketään muuta kuin eduskuntaa, hallitusta ja järkyttäviä tupakkaveroja. Verotus ei ole vähentänyt tupakointia, mutta muita lieveilmiöitä siitä kyllä koituu.

• ......
        ...... kirjoitti:

Aivan järkyttävien verojen (tullausmaksu 60% alv 22% valmistevero 50%) takia tupakkaa kasvatetaan kehitysmaissa mahdollisimman halvalla. Suomeen ei kovin paljon tuoda esim. EU:ssa viljeltyä tupakkaa (yksi EU:ssa viljelty laatutoppa maksaa 9€, ja kehitysmaatoppa 2,50€).
        Sademetsien tuhoamisesta ei voi syyttää ketään muuta kuin eduskuntaa, hallitusta ja järkyttäviä tupakkaveroja. Verotus ei ole vähentänyt tupakointia, mutta muita lieveilmiöitä siitä kyllä koituu.

Hajuhaitoistakin voi syyttää vain liiallisia veroja. 9€ laatutupakka on erittäin miellyttävän tuoksuista, mutta samaa ei voi todeta halvasta moskatupakasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1129
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      59
      1120
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      881
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      99
      827
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      747
    6. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      206
      650
    7. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      641
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      637
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      220
      636
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      99
      582
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      267
      511
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      102
      498
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      471
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      444
    15. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      430
    16. 33
      429
    17. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      428
    18. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      147
      395
    20. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      50
      375
    Aihe