Mikseivät Affenanmaalaiset maksa TV-maksua?
Miksi sitten Suomen-Ruotsalaisten ruotsinkielisten pitää mantereella maksaa?
On se niin väärin!
Mitä nyt tämän perusteella pitäisi poikotoira?
Ruottalaisia?
Affenanmaalaisia?
Ruattin kieltä?
Pakkoruattia?
TV-maksua?
YLEä?
Eiku kaikkia?
Näkyykö Yle Affenanmaalla?
10
570
Vastaukset
- talonmies.jansson
sitä määkin teen ku lähren jamaikalle joka viikonloppu
YLE ei hoida lähetyksiä tänne, ja esim. digitalisointi tuli tänne jo paljon ennen mannersuomea. Täällä ei siis maksetä tv-maksua YLElle vaan maakuntahallitukselle. Normaaliantelli näkyy YLEn 1,2 ja FST5 sekä Ruotsin 1,2 ja nelonen.
- Amppi
"YLE ei hoida lähetyksiä tänne"
No ei se hoida Mannersuomessakaan.
Affet ovat kaikessa VAPAAMATKUSTAJIA - ja vielä vaativat muut palvelut sen päälle ilmaiseksi.
Että vituttaa koko porukka. Amppi kirjoitti:
"YLE ei hoida lähetyksiä tänne"
No ei se hoida Mannersuomessakaan.
Affet ovat kaikessa VAPAAMATKUSTAJIA - ja vielä vaativat muut palvelut sen päälle ilmaiseksi.
Että vituttaa koko porukka.Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.
- Täysin käsittämätöntä
ahvennainen kirjoitti:
Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.
>>Miten niin vapaamatkustajia>>
Kaikki YLE:n kanavat välitetään ja näytetään Ahvenanmaalla, MUTTA
ahvenanmaalaiset eivät maksa latin latia YLE:n TV-maksua Mannersuomeen.
Sellaisetkin mannersuomalaiset, jotka eivät näe yhtään ainutta YLE:n kanavaa, mutta jotka VOIVAT nähdä esim. Norjan, Ruotsin, Venäjän tai Viron lähetyksen, JOUTUVAT MAKSAMAAN YLE:lle TV-maksun. - Åland .
ahvennainen kirjoitti:
Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.
Svenska YLE:n perusteluissa on, että PUBLIK SÖRVIS 285.000 ruotsinkielisille, vaatii vähintään 40%:n resurssit YLE:stä - niin TV- kuin radiopuoleltakin.
TUOSSA LUVUSSA ON MUKANA ÅLAND!!!, mistä ei kuitenkaan makseta mitään YLE:lle. - Säästöwinkki YLElle
ahvennainen kirjoitti:
Miten niin vapaamatkustajia, maksamme lupamaksun, mutta emme YLElle, jos YLE ilmoittaa, sen lähetyksiä ei tänne lähetetä, niin meidän on siihen tyytyminen, ei meillä ole valtaa YLEEn, valittakaa sinne, jos olette tyytymättömiä. Me maksamme veroja kuten muutkin, meillä ei ole juuri työttömyyttä, ME EMME OLE VAPAAMATKUSTAJIA. Älä itse ole tyhmä.
Melko yksinkertaista!
- AVKT
Missä sen niminen maa on?
- Niin "ANNORLUNDA"
ovatko siellä asuvat jopa eri rotua?
Eilen aamulla YLE1:n aamu-TV:ssä HBL:n toimittajatar Teir, mainitsi ainakin kuusi kertaa, että ruotsinkieliset ovat niin "ANNORLUNDA", että ruotsinkielisen ja suomenkielisen uutistoiminnan toimintoja ei voi lähentää. - AVKT
Niin "ANNORLUNDA" kirjoitti:
ovatko siellä asuvat jopa eri rotua?
Eilen aamulla YLE1:n aamu-TV:ssä HBL:n toimittajatar Teir, mainitsi ainakin kuusi kertaa, että ruotsinkieliset ovat niin "ANNORLUNDA", että ruotsinkielisen ja suomenkielisen uutistoiminnan toimintoja ei voi lähentää.Aina 1850 luvulle asti oli melkein kaikilla ruotsalaiset nimet. Tulee sukututkimusta tehdessä selville.
Jag vet att de är annorlunda där i öst.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402