Hyvät palstan asiantuntijat, voisitteko kertoa mikä olisi tehokas ja tietenkin turvallinen kipulääke nivelkipuun? Kipu vie välillä jopa yöunet. Paracetamoli ei auta.
Nivelrikko ja kipulääke
6
3714
Vastaukset
- vahinko39
sen minäkin haluaisin tietää koska kaikissa jutuissa lukee vaan että tulehduskipulääkkeillä,eikä ne minulle ole helpotusta tuonut.Sitten yritettiin sellaista kuin lyrica,viikon söin niitä mutta lopetin koska pää meni aivan sekaisin ja ärsytti koko ajan se olotila.Entinen pomoni sanoi että on saanut avun jostain eläinperäisestä sokeri-?tai jostain glu-alkuisesta lääkkeestä,joka niinku vahvistaa ja kasvattaa uutta nivelainesta luiden väliin.Se on kuulemma ajan kanssa auttanut.Sori epämääräinen kuvailu aineesta,en millään muista niitä nimiä.Jos saat jostain tietoa,kerro ihmeessä.
- Arthyrl
Tulehduskipulääkkeitä ei tule jatkuvasti käyttää vatsahaava ym.Itselläni on pitkällä aikavälillä jatkuvassa käytössä Glucosamin pulveri reseptilääke nivelrikkoon on turvallinen käyttää "kenen" vain auttaa myös.Felden salva on auttanut myös ilman reseptiä saatava.Sit on valvottava kuin on niin kovat kivut ettei nukuta eikä Burana pahimpana hetkinäkään auta.
- on mulla
Arcoxia 120 mg on pitkävaikutteinen (24 h) ja lääkärini mukaan vatsaystävällinen tulehduskipulääke. Pakkausselosteessa sanotaan sen olevan tulehduskipulääke nivelrikkoon, nivelreumaan ja kihtiin mutta mulle sitä nyt määrättiin vaikeaan lanneselän kiputilaan. Käyttökokemuksista en vielä osaa sanoa mitään kun on niin uusi juttu mulla.
- Omega 3
Jos tiedät, että kyseessä on nivelrikko, niin ARTHRYL puristeet ja Omega 3 rasvahappo. Ne eivät ole akuuttia kipua vieviä, mutta korjaavat rappeutunutta rustokudosta nivelessä ja nivelrustossa.
Arthryyliä on hyvä syödä kuureittain. Syön purkillisen ja sitten pieni tauko, ja taas purkillinen. Omega-3 rasvahappoja syön nelinkertaisen päiväannoksen. Uskomattoman hyvä tulos nivelrikossa.
Jos et löydä mieleistäsi kipulääkettä, jolla kivut taintuvat, niin minulla kyllä nonimehu vie nivelsärty, niin että ei häiritse nukkumista, ja samalla se suojaa mahaa muiden lääkkeiden aiheuttamilta ärsytyksiltä.- vai luontaistuote
Olen syönyt monta purkkia jo Glukosamiinia, se kyllä auttoi polviniveleen mutta sormi ja varvasniveliin sillä ei ollut vaikutusta. Onkohan Arthryl tehokkaampi 'nivelkorjaaja'?
- Arthyrl
vai luontaistuote kirjoitti:
Olen syönyt monta purkkia jo Glukosamiinia, se kyllä auttoi polviniveleen mutta sormi ja varvasniveliin sillä ei ollut vaikutusta. Onkohan Arthryl tehokkaampi 'nivelkorjaaja'?
Lääke Kauppanimi Arthryl.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907502Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604357Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2302990Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912608Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181818- 1111348
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19676