Hyvät palstan asiantuntijat, voisitteko kertoa mikä olisi tehokas ja tietenkin turvallinen kipulääke nivelkipuun? Kipu vie välillä jopa yöunet. Paracetamoli ei auta.
Nivelrikko ja kipulääke
6
3517
Vastaukset
- vahinko39
sen minäkin haluaisin tietää koska kaikissa jutuissa lukee vaan että tulehduskipulääkkeillä,eikä ne minulle ole helpotusta tuonut.Sitten yritettiin sellaista kuin lyrica,viikon söin niitä mutta lopetin koska pää meni aivan sekaisin ja ärsytti koko ajan se olotila.Entinen pomoni sanoi että on saanut avun jostain eläinperäisestä sokeri-?tai jostain glu-alkuisesta lääkkeestä,joka niinku vahvistaa ja kasvattaa uutta nivelainesta luiden väliin.Se on kuulemma ajan kanssa auttanut.Sori epämääräinen kuvailu aineesta,en millään muista niitä nimiä.Jos saat jostain tietoa,kerro ihmeessä.
- Arthyrl
Tulehduskipulääkkeitä ei tule jatkuvasti käyttää vatsahaava ym.Itselläni on pitkällä aikavälillä jatkuvassa käytössä Glucosamin pulveri reseptilääke nivelrikkoon on turvallinen käyttää "kenen" vain auttaa myös.Felden salva on auttanut myös ilman reseptiä saatava.Sit on valvottava kuin on niin kovat kivut ettei nukuta eikä Burana pahimpana hetkinäkään auta.
- on mulla
Arcoxia 120 mg on pitkävaikutteinen (24 h) ja lääkärini mukaan vatsaystävällinen tulehduskipulääke. Pakkausselosteessa sanotaan sen olevan tulehduskipulääke nivelrikkoon, nivelreumaan ja kihtiin mutta mulle sitä nyt määrättiin vaikeaan lanneselän kiputilaan. Käyttökokemuksista en vielä osaa sanoa mitään kun on niin uusi juttu mulla.
- Omega 3
Jos tiedät, että kyseessä on nivelrikko, niin ARTHRYL puristeet ja Omega 3 rasvahappo. Ne eivät ole akuuttia kipua vieviä, mutta korjaavat rappeutunutta rustokudosta nivelessä ja nivelrustossa.
Arthryyliä on hyvä syödä kuureittain. Syön purkillisen ja sitten pieni tauko, ja taas purkillinen. Omega-3 rasvahappoja syön nelinkertaisen päiväannoksen. Uskomattoman hyvä tulos nivelrikossa.
Jos et löydä mieleistäsi kipulääkettä, jolla kivut taintuvat, niin minulla kyllä nonimehu vie nivelsärty, niin että ei häiritse nukkumista, ja samalla se suojaa mahaa muiden lääkkeiden aiheuttamilta ärsytyksiltä.- vai luontaistuote
Olen syönyt monta purkkia jo Glukosamiinia, se kyllä auttoi polviniveleen mutta sormi ja varvasniveliin sillä ei ollut vaikutusta. Onkohan Arthryl tehokkaampi 'nivelkorjaaja'?
- Arthyrl
vai luontaistuote kirjoitti:
Olen syönyt monta purkkia jo Glukosamiinia, se kyllä auttoi polviniveleen mutta sormi ja varvasniveliin sillä ei ollut vaikutusta. Onkohan Arthryl tehokkaampi 'nivelkorjaaja'?
Lääke Kauppanimi Arthryl.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047675Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855999Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san211785- 361609
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416