..mitään jos tänä jouluna en pääse joulufiilikseen.. ei siinä että ensi viikolla käännän punaisen nokkani kohti Tukholmaa pariksi päiväksi pikkujoulumerkeissä niin perskuttii.. sais tulla kunnon joulu.. tai laitan joulupukin lahjasukkaaa ja tonttuja potkin persuksille.. mä oon ollu kiltti perkele..
Vastaukset 7
- määkin oon ollu
ihan liian kiltti, tai en tiedä mitä mieltä pukki on asiasta , lapset tekee aina aidon joulun tunnelman , onnekas kun pääsen osalliseksi
- Vilma.
nytkin kiroot
- Vilma.
pervokki kirjoitti:
..ethän oo kiltti?.. kyllä mä oon saatana..
ko sää kiroot---niin son sun syy
Vilma. kirjoitti:
ko sää kiroot---niin son sun syy
..kekkostelee jos se on parempaa ku kiroominen..tuosta puskasta huusin ja yritin mutten jaksanu moista hulluutta..
- Vilma.
pervokki kirjoitti:
..kekkostelee jos se on parempaa ku kiroominen..tuosta puskasta huusin ja yritin mutten jaksanu moista hulluutta..
mut tää menee hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331412- 65876
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil289787Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74734Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii255682- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O38610- 32569
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty49532- 67515