Kuulemma haluaa Leninin patsaan Helsinkiin. Mikä miestä oikein vaivaa?
Linkola nykyään
3
298
Vastaukset
- Euroopan vapautusrintama
Pentti Linkola on ihaillut saksalaisuutta ja natsien vihreitä aatteita sekä muistellut lämpimästi Himmlerin käyntiä Suomessa. Hän on ihannoinut vanhaa sivistyneistöä, jota elähdytti kansallistunne eikä nykyinen maailmanparantajamentaliteetti. Linkola on vihannut USA:ta ja pitänyt toisen maailmansodan lopputulosta onnettomana. MUTTA NYT TULI TÄMÄ. Alkaako Linkola olla vanhuudenhöperö, kun tahtoo kunnianosoituksia bolshevikki Leninille, jonka perillinen Stalin tuhosi Euroopan yhdessä kapitalistiliittolaistensa ja kansainvälisen juutalaisuuden kanssa?
- skjsj
oli siellä kannattajien puolella monta muutakin ei-kommaria.
- Anonyymi
Linkola oli äärivasemmistolainen ekokommunisti, joka inspiroi mm. kouluampuja Pekka-Eric Auvisen, pommi-iskijä Petri Gerdtin on iskuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481