taijan antaa teille aihetta puheeseen....
tuli sitten pyöräytettyä sellainen poika lapsukainen 22.11.07....
HÖRMENTÄ!!!!!!
17
1044
Vastaukset
Jotain tällästä olin ymmärtävinänikin tossa aiemmin syksyllä...;)
Suukota pieniä varpaita munkin puolesta;)eiks se oo tapana.... eli 3590kg ja 50cm ai nii ja pisteitä 8 tosin mulle se on kybän poika...=:0)))))
- Vilma.
BBrunetti kirjoitti:
eiks se oo tapana.... eli 3590kg ja 50cm ai nii ja pisteitä 8 tosin mulle se on kybän poika...=:0)))))
lapselle pisteet---siis en oikeesti tiedä vähän noloo mut en tiedä---mut hei onnee sulle
- Ex-huuhaa
Sun hymiöllä on munat, etkös häpee... niinkuin ennen ;)
!=:0)))))3- Ex-huuhaa
BBrunetti kirjoitti:
ne oli pallit...nääs sellaset minkä pääl voi istuskella......=:0))))))
saunassa likkas sanoi että käärme luikertelee saareen??? heh
- Siilis79
Onneksi olkoon rinssi lapsosesta!!!!
onks pipo tallel hii....
kiitos...voisko sanoo et mä oon aikas onnellinen täl hetkel ja maailman rikkain...sellanen on fiilis nyt....=:0))))
tosin brune ei enää lapsia väsää....oli tää nääs sellanen kokemus että....=;0))))- Siilis79
BBrunetti kirjoitti:
onks pipo tallel hii....
kiitos...voisko sanoo et mä oon aikas onnellinen täl hetkel ja maailman rikkain...sellanen on fiilis nyt....=:0))))
tosin brune ei enää lapsia väsää....oli tää nääs sellanen kokemus että....=;0))))ei paljoa kiristä mua, myös ihan onnellinen täällä päässä =)
kyllä se kokemus on sen arvoinen =) Siilis79 kirjoitti:
ei paljoa kiristä mua, myös ihan onnellinen täällä päässä =)
kyllä se kokemus on sen arvoinen =)vaikka aika karmeeta oli niin se kannatti....=:0))))) mie sain pikkusen armaan kippuravarpaan...=:0)))
ei samperi...kai se on mentävä syöttöpuuhiin......
palaillaan astialle...=;0)))))- Siilis79
BBrunetti kirjoitti:
vaikka aika karmeeta oli niin se kannatti....=:0))))) mie sain pikkusen armaan kippuravarpaan...=:0)))
ei samperi...kai se on mentävä syöttöpuuhiin......
palaillaan astialle...=;0)))))Nauti pojasta!!
Rinskalle myös onnea ja halit =)
- Mr.Nylkynen
poikavauvan johdosta puheet saa jäädä toisten huoleksi
- Käpsy
onnittelut sinulle ja joulun odotusta koko peheelle....
...no onneks olokoon..
- mc.kielibee
puolesta
sokerikuorrutuksella :-) - The Great Eagles
puspus halihali..........
no onneksi olkoon!!!! :))))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498
