HÖRMENTÄ!!!!!!

taijan antaa teille aihetta puheeseen....



tuli sitten pyöräytettyä sellainen poika lapsukainen 22.11.07....

17

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain tällästä olin ymmärtävinänikin tossa aiemmin syksyllä...;)

      Suukota pieniä varpaita munkin puolesta;)

      • eiks se oo tapana.... eli 3590kg ja 50cm ai nii ja pisteitä 8 tosin mulle se on kybän poika...=:0)))))


      • Vilma.
        BBrunetti kirjoitti:

        eiks se oo tapana.... eli 3590kg ja 50cm ai nii ja pisteitä 8 tosin mulle se on kybän poika...=:0)))))

        lapselle pisteet---siis en oikeesti tiedä vähän noloo mut en tiedä---mut hei onnee sulle


    • Ex-huuhaa

      Sun hymiöllä on munat, etkös häpee... niinkuin ennen ;)
      !=:0)))))3

      • ne oli pallit...nääs sellaset minkä pääl voi istuskella......=:0))))))


      • Ex-huuhaa
        BBrunetti kirjoitti:

        ne oli pallit...nääs sellaset minkä pääl voi istuskella......=:0))))))

        saunassa likkas sanoi että käärme luikertelee saareen??? heh


    • Siilis79

      Onneksi olkoon rinssi lapsosesta!!!!

      • onks pipo tallel hii....



        kiitos...voisko sanoo et mä oon aikas onnellinen täl hetkel ja maailman rikkain...sellanen on fiilis nyt....=:0))))



        tosin brune ei enää lapsia väsää....oli tää nääs sellanen kokemus että....=;0))))


      • Siilis79
        BBrunetti kirjoitti:

        onks pipo tallel hii....



        kiitos...voisko sanoo et mä oon aikas onnellinen täl hetkel ja maailman rikkain...sellanen on fiilis nyt....=:0))))



        tosin brune ei enää lapsia väsää....oli tää nääs sellanen kokemus että....=;0))))

        ei paljoa kiristä mua, myös ihan onnellinen täällä päässä =)

        kyllä se kokemus on sen arvoinen =)


      • Siilis79 kirjoitti:

        ei paljoa kiristä mua, myös ihan onnellinen täällä päässä =)

        kyllä se kokemus on sen arvoinen =)

        vaikka aika karmeeta oli niin se kannatti....=:0))))) mie sain pikkusen armaan kippuravarpaan...=:0)))



        ei samperi...kai se on mentävä syöttöpuuhiin......




        palaillaan astialle...=;0)))))


      • Siilis79
        BBrunetti kirjoitti:

        vaikka aika karmeeta oli niin se kannatti....=:0))))) mie sain pikkusen armaan kippuravarpaan...=:0)))



        ei samperi...kai se on mentävä syöttöpuuhiin......




        palaillaan astialle...=;0)))))

        Nauti pojasta!!

        Rinskalle myös onnea ja halit =)


    • Mr.Nylkynen

      poikavauvan johdosta puheet saa jäädä toisten huoleksi

    • Käpsy

      onnittelut sinulle ja joulun odotusta koko peheelle....

    • ...no onneks olokoon..

    • mc.kielibee

      puolesta
      sokerikuorrutuksella :-)

    • The Great Eagles

      puspus halihali..........

    • no onneksi olkoon!!!! :))))

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe