Pyytäisin kokemuksia ilokaasun käytöstä.
Onko sellaista mahdollista saada kunnallisessa hammashoitolassa? Ja mitä se maksaa?
Entä saako kunnallisessa hammashoidossa rauhoittavia lääkkeitä ja miten niiden saaminen onnistuu?
Onko kukaan kokeillut kammoon sitä hoitoa, että ensin mennään sinne vain juttelemaan, toisella kerralla tutustutaan niihin välineisiin tms. ja kolmannella(?) kerralla vasta katsotaan suuhun?
Tiedän, että voi soittaa hammaslääkäriin ja kysyä, joten sitä ei tarvitse sanoa, mutta haluaisin nyt kuulla teudän kokemuksianne.
Asiallisia vastauksia toivoo
Minttu
Ilokaasu ym. kunnal. ham.lääk.
5
7086
Vastaukset
- päkä
mä kävin ilokaasussa poistattamassa viisaudenhampaan. ilokaasu annetaan hammaslääkärissä pikkuhiljaa ja siksi se toimii paremmin kuin esim synnytyksessä käytettynä, koska siellä annetaan heti kerralla tarvittava määrä.
ilokaasussa oli ihan kiva käydä mutta mulla oli hammas niin kiinni että sitä poistettiin muistaakseni puoltoista tuntia. siinä rupes jo tuntuun että lopettas jo. mut kannattaa käydä.- kiinnostunut
tuntuuko kaasun alaisena mitään misssään?
siis onko "tuskia"? :D
ite pitäs kanssa mennä poistattamaan parit viisaudenhampaat jotka ei suostu tulemaan kunnolla näkyviin, eli luultavasti leikataan. en haluis tuntea mitään sillä pelkkä poraaminen tuntuu niin julmetusti että meinaa laatta lentää...
- panikoiva
Minä olen nyt päsemässä eroon todella pahasta hammaslääkäripelosta. Kunnallisellakin puolella on mahdollisuus ilokaasu- ja nukutushoitoon, mutta vain silloin, kun mikään muu ei auta. Muutama kuukausi olin sitä mieltä, että nukutus on ainoa mahdollinen vaihtoehto, mutta nyt matkan varrella on mieli muuttunut.
Kunnalliseen hammaslääkäriin on kyllä pitkät jonot, mutta minä ainakin sain ensin mahdollisuuden tavata hammashuoltajaa, ja hammaslääkärikin olisi ensimmäisellä kerralla ollut halukas pelkkään keskusteluun, mutta itse toivoin jotain edistystä. Jos haluat tarkemmin jutella asiasta, niin kirjoita osoitteeseen [email protected]
Olen mielelläni avuksi, vaikka itsekin vasta työskentelen voittakseni pelkoni. - Fruidec
Ihan kuin olisi jossain pienessä humala tilassa tulee rentoutava olo eikä pelota mikään. Ekalla kerralla pelkäsin vähän kun laitettiin letkut nenään mutta se olikin siistii sit mä halusin sinne seuraavalla kerrallakin
- lkjh2
ilokaasua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265