Mitä luulette, voisiko elmukelmusta itse väsätty kondomi olla pätevä? Siis kestää edes sen pienen hetken....
Itsetehty kondomi
11
5817
Vastaukset
- kaikkea............
sitä "kuuleekin"...
- Käyttötarkoitus
Ei kai itsetehtyä kondomia ole tarkoituskaan käyttää kuulosuojana.
- ron jeremy
itse olen joskus kayttänyt hk:n sinisen kuorta.keittämällä kevyesti lähtee irti.ja umpisolmu päähän
- Eetu Etuveitikka
Ennen muinoin ei ollut näitä kaupan kortsuja, joten näppärä panomies teki sellaisen kalan uimarakosta, joten ei muuta kuin lahnaa pyytämään! Sen uimarakosta saa hyvän ja kestävän kondomin ja on sitten viimesen päälle LUOMUTUOTE.
- matikan nahkasta
luistaa. kyllä rulettelloo!
- epätoivoinen peräkammarista
Ei kannata mitään kortsuja rakennella. Minulla on suunnitelmana mennä naistentansseihin ja päästä vällyjen väliin ja pimeässä sitten rapistelen sisu-askin kuoria ja sanon, että kortsua laitan. Sitten paukautan mimmin paksuksi ja kerron, että jos se jättää minut niin tapan itseni ja muksun.
T: nimim. tänä vuonnako onnistaa - antontko
veä kätee homo
- olennytjoyli20vee
lol itse käytin alle 16-vuotiaana ''kortsuna'' pakastepusseja, kun harjoittelin itsetyydytystä erinäisillä esineillä kuten porkkana :D...
- Suomisiitin
Mee vittu kauppaan
- Lollolo
Jumalauta mitkä naurut sain tästä ketjusta. Es pärinöissä.
- ei_vara_venettä_kaada
Mahtaa tuntua naisesta kivalta, kun on terävät kelmun reunat pimpsassa. Veikkaisin, ettei tule kestämään paikallaan. Ajatelkaa nyt kelmun muotoa; sehän on taso. Penis taas on putki.
Jos ei ole kortsuja ja on jossain perähikiällä mökkilomalla, niin on parasta hoitaa seksihommat jollain toisella tapaa. Vaikka käsipelillä. Terveellisempää, kun suuseksi; siinäkin tarvitaan satunnaissuhteessa suoja. Kelmu saattaisi käydä suuseksisuojaksi niin päin, että nainen on vastaanottava osapuoli.
Kortsu ei maksa paljoa, ja kulkee mukana ihan näppärästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764