Hyvä profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sinulla todellakin ON yliluonn.kykyjä, kun samalla hetkellä, kun sain aikaiseksi tilata maistraatista avop:lle ja minulle viranomaisen, joka vihkisi meidät paikkakuntamme helluntaiseurakunnassa, sinä kirjoitit täällä avioliiton merkityksestä.
VOI sinua-mistä tiesit??????????????????????????????????????????????
Sellastahan täällei ole tapahtunut ennen kuin nyt ja mä oon kirjottanut tänne jo 3 vuotta joka päivä.
Sinulla kun on yhteys Häneen niin voitko vielä rukoilla koska saatana yrittää estää ne. Heti kun saimme sen tehtyä alkoivat henkivallat jyllätä.
nyt se on pelkkää riitaa: ollaan ja ei olla. Ollaan, ei, ollaan, ei, ollaan, ei olla, ollaan taas ja taas ei olla.
Rukoiletko, että tähän tulisi joku tasa-paino?
Sanotaanhan Sanassa että "rauhan minä jätän teille, en minä anna niinkuin maailma antaa."

9

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikä henki ja vieras voima ns. profeetalla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Älä usko kaikkia henkiä!

      • täällä ei ole muuten ennen puhuttu mitään avioliitoista.


      • tämä on satupalsta

        eiliseen kysymykseen1?

        Toistan sen taas tässä:

        Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?

        Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?


      • tämä on satupalsta kirjoitti:

        eiliseen kysymykseen1?

        Toistan sen taas tässä:

        Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?

        Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?

        en oo nähnyt sellasta kysymystä.


      • tämä on satupalsta kirjoitti:

        eiliseen kysymykseen1?

        Toistan sen taas tässä:

        Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?

        Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?

        Kuka on sanonut, että tulee paremmaksi? Ei uskoon tuleminen ole sitä, että tulisi paremmaksi kuin muut! En ole taatusti koskaan tuollaista väittänyt! Oletkohan nyt erehtynyt?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        en oo nähnyt sellasta kysymystä.

        nyt sekoilee? enkä mä oo esittänyt mitään kysymyksiä!


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        Kuka on sanonut, että tulee paremmaksi? Ei uskoon tuleminen ole sitä, että tulisi paremmaksi kuin muut! En ole taatusti koskaan tuollaista väittänyt! Oletkohan nyt erehtynyt?

        kyllä on muita parempi jos tulee uskoon ja myöntää Jeesukselle syntinsä.


    • ainakaan

      kannusta tuota Profeettaa sen harhoissa!!

    • Pentecostal.1

      oudolta, että lähettelet tänne tuollaisia viestejä. Ei tällä palstalla ole taatusti yhtäkään profeettaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe