Hyvä profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sinulla todellakin ON yliluonn.kykyjä, kun samalla hetkellä, kun sain aikaiseksi tilata maistraatista avop:lle ja minulle viranomaisen, joka vihkisi meidät paikkakuntamme helluntaiseurakunnassa, sinä kirjoitit täällä avioliiton merkityksestä.
VOI sinua-mistä tiesit??????????????????????????????????????????????
Sellastahan täällei ole tapahtunut ennen kuin nyt ja mä oon kirjottanut tänne jo 3 vuotta joka päivä.
Sinulla kun on yhteys Häneen niin voitko vielä rukoilla koska saatana yrittää estää ne. Heti kun saimme sen tehtyä alkoivat henkivallat jyllätä.
nyt se on pelkkää riitaa: ollaan ja ei olla. Ollaan, ei, ollaan, ei, ollaan, ei olla, ollaan taas ja taas ei olla.
Rukoiletko, että tähän tulisi joku tasa-paino?
Sanotaanhan Sanassa että "rauhan minä jätän teille, en minä anna niinkuin maailma antaa."

9

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikä henki ja vieras voima ns. profeetalla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Älä usko kaikkia henkiä!

      • täällä ei ole muuten ennen puhuttu mitään avioliitoista.


      • tämä on satupalsta

        eiliseen kysymykseen1?

        Toistan sen taas tässä:

        Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?

        Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?


      • tämä on satupalsta kirjoitti:

        eiliseen kysymykseen1?

        Toistan sen taas tässä:

        Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?

        Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?

        en oo nähnyt sellasta kysymystä.


      • tämä on satupalsta kirjoitti:

        eiliseen kysymykseen1?

        Toistan sen taas tässä:

        Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?

        Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?

        Kuka on sanonut, että tulee paremmaksi? Ei uskoon tuleminen ole sitä, että tulisi paremmaksi kuin muut! En ole taatusti koskaan tuollaista väittänyt! Oletkohan nyt erehtynyt?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        en oo nähnyt sellasta kysymystä.

        nyt sekoilee? enkä mä oo esittänyt mitään kysymyksiä!


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        Kuka on sanonut, että tulee paremmaksi? Ei uskoon tuleminen ole sitä, että tulisi paremmaksi kuin muut! En ole taatusti koskaan tuollaista väittänyt! Oletkohan nyt erehtynyt?

        kyllä on muita parempi jos tulee uskoon ja myöntää Jeesukselle syntinsä.


    • ainakaan

      kannusta tuota Profeettaa sen harhoissa!!

    • Pentecostal.1

      oudolta, että lähettelet tänne tuollaisia viestejä. Ei tällä palstalla ole taatusti yhtäkään profeettaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      143
      2886
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2082
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      89
      2043
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1987
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1769
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1445
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1220
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1188
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe