silikonivuokasta? Näin sellaisella paistettavan kakkua telkkarissa. Aika hassu, sellainen lieruava. Jos se on hyvä niin ostan, jos taas joku moittii en osta.
Muutenkin kaikenlaisia mölkkeröitä kaapit pullollaan.
Onko kenelläkään kokemusta
14
521
Vastaukset
- kelpaa, kun
haikailet silikonien perään...
- paivansadeko
Me ollaan oltu tyytyväisiä, tyttären kanssa ostettiin. Kestävät uunin ja pakastimen. Ei tarvi voidella ei mitään. Irtoavat helposti kakuista ym.
- Pukeli
Minulla oli ennen sellainen peltinen vuoka, jonka heitin menemään, kun ostin teflon vuokan. Harmittaa. Siinä peltisessä kohosi kakku ihan toisella tavalla, eli paljon paremmin.
- paivansadeko
Pukeli kirjoitti:
Minulla oli ennen sellainen peltinen vuoka, jonka heitin menemään, kun ostin teflon vuokan. Harmittaa. Siinä peltisessä kohosi kakku ihan toisella tavalla, eli paljon paremmin.
ja nousi kanssa. Jopa heikolla ruuanlaitto taidolla. Tytär on paljon parempi kokki :)
tuttuni joka on oikea jauho peukalo ja leipoo jatkuvasti kakkuja ja ties mitä kaikkea, on todella tyytyväinen.
Meillä ei ole, mutta en myöskään tee kakkuja, pullaa vain ja piirakoita.- Pukeli
siinähän sitten voisi paistaa pienen bostonkakun. Harvinaisia ovat minunkin kakkujen leipomiset, mutta joskus.
Tekeekö se sun tuttusi mitään uuniruokia siinä silikonivuokassa? Pukeli kirjoitti:
siinähän sitten voisi paistaa pienen bostonkakun. Harvinaisia ovat minunkin kakkujen leipomiset, mutta joskus.
Tekeekö se sun tuttusi mitään uuniruokia siinä silikonivuokassa?juuri oltiin pieni aika sitten syömässä heillä ja oli kattanut joulupöydän. Kertoi että eka kerta kun ei perunalaatikko ottanut kiinni reunoihin.
Kakuista saa eri mallisia koska noita silikonivuokia tuntuu olevan joka lähtöön.
Minä pysyn kyllä entisissä;D- Itärajan Iita
umalehtinen kirjoitti:
juuri oltiin pieni aika sitten syömässä heillä ja oli kattanut joulupöydän. Kertoi että eka kerta kun ei perunalaatikko ottanut kiinni reunoihin.
Kakuista saa eri mallisia koska noita silikonivuokia tuntuu olevan joka lähtöön.
Minä pysyn kyllä entisissä;Derikoiselta kauhoa ruokaa silikonipotista :)
Tuleekohan vaan yhtähyvää ruokaa, kun savipotissa?
Nyt Uma pieni tauko, niskaa koskee.
PS: NIMIMERKKINI ON REKISTERÖINYT VIRALLISESTI JOKU MUU. NÄIN SIINÄ SITTEN KÄVI. Itärajan Iita kirjoitti:
erikoiselta kauhoa ruokaa silikonipotista :)
Tuleekohan vaan yhtähyvää ruokaa, kun savipotissa?
Nyt Uma pieni tauko, niskaa koskee.
PS: NIMIMERKKINI ON REKISTERÖINYT VIRALLISESTI JOKU MUU. NÄIN SIINÄ SITTEN KÄVI.voi sentään. Mutta älä moisesta piittaa. Palaillaan illalla sillä minä menen kuulemaan hoosiannaa.
- s_kamu
Käytännässä se paistaa kakut valkoiseksi, eli terve pintaväri puuttuu. Ei tietenkään haittaa kuorrutettavissa kakuissa. Näitähän on erilaisia, on muffinsivuokiakin jopa.
Kaapista löytyy kakkuvuoka, mutta harvemmin käytetään juuri tuloksen värittömyyden takia.- Pukeli 1
mulle paljon. Kiitos!
- paivansadeko
on kakkujen ja muiden leivonnaisten pinta saanut kauniin tasaisen värin.
paivansadeko kirjoitti:
Meillä on kakkuvuoka,mutta ei ole kolahtanut.
Minä en pidä,kun se on sellanen lieru,että saa olla tosi tarkkana,kun panee uuniin,ettei taikinat plumpsahda pellolle.
Eräs ystäväni kerran livautti moisen käsistään oikein komiasti lattialle.
Jos teen yhen jonkun,niin käytän mieluummin ihan teflonpinnotteista,eipä siihenkään ihmeemmin tartu.Jos panen useamman kerralla,niin tuo vetelys tulee mukaan,kun on kerran hankittu.
Mutta enempiä en hanki.- s_kamu
paivansadeko kirjoitti:
Kyllä tuli väriä sittenkin.
Kokeilin heti.
Kakun pinta on sellainen kiiltävä ja oudon näköinen. Ja vuokahan on lieru, kahdella kädellä käsiteltävä.
Kuulemma hyvä hyytelöitä ja jäädykkeitä tehtäessä.
Tuo vaaleus oli jäänyt muistiin varmaan mikroaaltouuni-kokeilusta. Mutta sen mikroaallon saa leivonnassa unohtaa, ei ole uunikakun vertaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474694Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1163688Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391865- 1061813
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131777Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1311599HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81424- 811296
- 1091166
- 521071