Outo valoilmiö iski silmiini. Harhailin metsässä ja löysin pienen aluksen. Avasin sen purkinavaajalla ja sen sisällä oli pieniä vihreitä olentoja. No, luontoahan ei saa kuormittaa jätteillä, joten paiskasin vehkeen miehistöinen roskakoriin.
"Ja sitten minä heräsin"
MarttyyriMallari-TTt
LÖYSIN UFON!!!
4
211
Vastaukset
- aloituksesi
oli todella mauton ja se ei kiinnostanut ketään, kuten huomaat vastauksien määrästä. Parempi olla tekemästä aloituksia ollenkaan, jos ei pysty parempaan. Ihminen ei vaan voi olla väkisin hauska.
hauskuutta ketään. Haluan laittaa ihmisten kärsivällisyyden koetuksella ja naureskella heille. Kas nän: Hih hih hih hih hih hih!!!
"Vitun typerys"
MarttyyriMallari-TTt- mc.kielibee
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
hauskuutta ketään. Haluan laittaa ihmisten kärsivällisyyden koetuksella ja naureskella heille. Kas nän: Hih hih hih hih hih hih!!!
"Vitun typerys"
MarttyyriMallari-TTtkirjoitusten arvostelijoilla on oma pallo hukassa
huuhaassa on ilmaisunvapaus
kritiikitön sellainen :-) mc.kielibee kirjoitti:
kirjoitusten arvostelijoilla on oma pallo hukassa
huuhaassa on ilmaisunvapaus
kritiikitön sellainen :-)kerrankin joku tuki meikäläistä täällä.
"Olet sympaattinen tyyppi"
MarttyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815