ANOVA SAA, ETSIVÄ LÖYTÄÄ JA KOLKUTTAVALLE AVATAAN!
Jeesuksella ei ole mitään liharuokaa vastaan, ei edes kalanlihaa. Hän vertaa sitä Pyhään Henkeen.
Ihmekös, että varsinkin alkukristityt käyttivät
usein kalaa, yksinkertaista kalakuviota - kristityn tunnusmerkkinä. Pyydä, niin saat; kalanlihaa ja vielä mieluummin Hän antaa Pyhän Hengen!
Luuk 11:13
Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin totta kai teidän Isänne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä pyytävät." [Luuk. 3:21,22; Ap. t. 2:38, 9:17]
En suutu siitä, että Jeesus tuossa sanoo minua
pahaksi ihmiseksi. Mutta riemastun siitä, että
Hän tyrkyttää Pyhää Henkeä, eikä kalaakaan pahana pidä. Onhan kalan lihassa omega 3 rasvahappoja, merilohessa eniten.
JEESUS OPETTAA RUKOILEMAAN - ARMON OVI AVATAAN !!!
Luuk 11:7-13
Lk.11:7 Toinen vastaa sisältä: 'Älä häiritse minua. Ovi on jo LUKOSSA, ja minä olen nukkumassa lasten kanssa.
En minä voi nousta antamaan mitään.'
8 Mutta minä sanon teille:
vaikka hän ei nousisikaan antamaan toiselle leipää pelkkää ystävyyttään,
hän kuitenkin tekee sen, kun tämä hellittämättä pyytää,
ja hän antaa niin paljon kuin toinen tarvitsee. [Luuk. 18:5]
9 "Niinpä sanon teille:
Pyytäkää, niin teille annetaan.
Etsikää, niin te löydätte.
Kolkuttakaa, niin teille avataan.
[11:9-13: Matt. 7:7-11 : Matt. 7:7 ]
10 Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
[Sananl. 8:17]
11 Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa?
12 Tai skorpionin, kun hän pyytää munaa?
13 Jos kerran te PAHAT ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää,
niin totta kai teidän Isänne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille,
jotka sitä häneltä pyytävät."
[Luuk. 3:21,22; Ap. t. 2:38, 9:17]
Menen kalaa pyytämään, toisenakin adventtisunnuntaina.
Pyydä kalaa ja Pyhää Henkeä!
2
108
Vastaukset
- Hellittämätön vaino
Mark. 11:24
Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.
KUNPA minulla olisikin tuollaista puhdasta uskoa.
Mutta HELLITTÄMÄTTÖMYYS on jo sekin kova sana.
Luuk. 11:8
Mutta minä sanon teille: vaikka hän ei nousisikaan antamaan toiselle leipää pelkkää ystävyyttään, hän kuitenkin tekee sen,
kun tämä HELLITTÄMÄTTÄ PYYTÄÄ, ja hän antaa niin paljon kuin toinen tarvitsee. [Luuk. 18:5]
HELLITTÄMÄTÖN VAINO!
Tietenkin kateelliset sitten vainoavat hellittämättömästi niitä, joilla on tuollainen
luottamussuhde Isään, suorastaan tunkeileva.
Luuk. 11:53
Kun Jeesus lähti sieltä, lainopettajat ja fariseukset ahdistivat hellittämättä häntä kysymyksillään ja ottivat puheeksi kaikenlaisia asioita yrittäen houkutella hänet ansaan.
Viikon päästä taas adventtikahvit! - ei kyllä kannata
syödä, ne ovat nykyisin niin saastuneita kaikkien ympäristömyrkkyjen ja raskasmetallien takia, että siinä tekee itselleen vain karhunpalveluksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610