kirjotit nm.Pe.kulle:"Minua hieman kummeksuttaa, että teksteissäsi niin usein viittaat lapsiin?"
-Jukka.Finland, minua ei kummeksuta, se johtuu siitä, että minä ilmotin tänne ja ihan ei ollut edes mun idea ilmoittaa sitä palstalaisille vaan sen idea, joka kuuli(kun kännykkäni kaiutin oli päällä)kun kerroit olleesi syytettynä bedofiliasta. Me huolestuttiin, lievästi sanottuna, käsitätkö edes sen?
Sitten kirjotit myösSana"lapsi"ja "bedofili toistuvat usein teksteissäsi. Niiden esiintyminen ja määrä on helposti luettavissa teksteissäsi"
-Jukka,se johtuu varmaan just siitä että mä ilmotin, vaikka ei ehkä ois kannattanut ilmottaa.
Mä tosiaan toivon, että sä valehtelit mulle ja että se ei oo totta mitä kerroit. Kaikki ne asiat.
Tunsin, että halusit mun ymmärtävän jotain sellasta jota en ikävä kyllä pysty koskaan ymmärtämään jo aikaisemminkin.
sä vaadit multa tosissaan ihan liikaa!
Mikä tuo kysymys tuossa lopussa on:"Sotketko lapsetkin kirjoituksiisi?"
Sinä oot tehnyt teon ja se liittyy minuun, joten etköhän nyt sitten selvitä sitä mun kanssa?
Meitä pelottaa täällä, että syytät meitä kunnianloukkauksesta.
Et ole sellä uhannut, mutta voisit uhata.
Me täällä haluttas elää rauhassa ja sinä olet meidät sotkenut asioihisi ja on järkyttävää että vielä jatkat.
Jos et oo tehnyt mitään sellasta ikinä niin kerro se ja voidaan unohtaa koko juttu.
En taida tulla tälle palstalle enää koska nyt ei väisty se tunne että teen väärin jos oon onnellinen jos jossain on lapsi vaarassa.
Mut nyt sulla on kyllä mahdollisuus selvittää tää ja selittää miksi valehtelit?
jukka kerran tahdot selvittää sen lapsiinsekaantumisasian niin mun kanssa.
21
978
Vastaukset
Yritä keksiä muita puheenaiheita.
- One**
Mikä saa sinut kirjoittelemaan henkilökohtaisia asioita tälle palstalle. Miltä itseltäsi tuntuisi jos joku menettelee samoin sinua kohtaan?
Etkö voi mitenkään puida sinun ja jukan välisiä asioita kahden keskisesti? One** kirjoitti:
Mikä saa sinut kirjoittelemaan henkilökohtaisia asioita tälle palstalle. Miltä itseltäsi tuntuisi jos joku menettelee samoin sinua kohtaan?
Etkö voi mitenkään puida sinun ja jukan välisiä asioita kahden keskisesti?ei mun pitänyt alkaa itseäni puolustelemaan.
- peikko.
Sari, olet lähes aina tänne kirjoittaessasi ollut sekavassa mielentilassa. Lopeta nyt jo nuo juttusi. Ratkokaa asianne kahden kesken älkääkä keskustelupalstalla!
Toivon ettet käytä turhaan mun nimeä. mä en enää tule tälle palstalle tän kaiken jälkeen, en jaksa.
Tiedät kai että tuo yksityishenkilön nimen laittaminen palstalle on täysin laitonta.
Vähän itekin ihmettelin tänään kun nimimerkki jukkafinland tuolla alla yrittää minutkin sotkea pedofiili-juttuihinsa.- pysy poissa!
auroraboreallis kirjoitti:
Toivon ettet käytä turhaan mun nimeä. mä en enää tule tälle palstalle tän kaiken jälkeen, en jaksa.
Sä olet todella sekasin. Käytäks sä huumeita? Vai onks sun mielenterveys menny? Sä oot täynä katkeruutta, vihaa ja epäluuloa. Jeps, ja panettelet ihmisii julkisesti. Mietis vähän miks sä teet niin (julistaks sä niin evankeliumii)?
pysy poissa! kirjoitti:
Sä olet todella sekasin. Käytäks sä huumeita? Vai onks sun mielenterveys menny? Sä oot täynä katkeruutta, vihaa ja epäluuloa. Jeps, ja panettelet ihmisii julkisesti. Mietis vähän miks sä teet niin (julistaks sä niin evankeliumii)?
Lue ensin mitä nimimerkki jukkafinland tuolla alla kirjoittelee
- alla,
Pe.ku kirjoitti:
hän kirjoittelee?
- merim.raimo
Pe.ku kirjoitti:
Luuk.7:24. Älkää tuomitko näön mukaan,vaan tuomitkaa oikea tuomio.
- mitä julkisesti kirjoitat?
Jukka kirjoittaa palstalla hengellisiä alotuksia. Katsoin taaksepäin kolmisenkymmentä aloitusta. Mutta mitä Sä kirjoitat? Sekavia juttuja. Osan sä poistat tai on poistetaan. Google on lahjomaton.
Miten sun tää alotus oli hengellinen tai helluntailaisuuteen liittyvä?
Vielä pieni neuvo. Mä joudun työssäni käymään puhelinneuvotteluja ja joskus äänittämään puheluja. Jos käytetään kaiutinta niin soittajalle ilmoitetaan ketkä henkilöt ovat paikalla kuulemassa keskustelua ja että kaiutin on kytketty päälle. Kun puhelu äänitetään se kerrotaan ennen äänityksen aloitusta sille, jonka kanssa neuvotellaan tai jutellaan. Aina näin. Toivottavasti toimit myös näin?
Eräät viranomaiset saa nauhoittaa puhelun ilmoittamatta, esimerkiksi numero 112, mutta kun yritykset nauhoittavat puhelun, se pitää puhelun alussa ilmoittaa soittajalle. Oikeus voi myös antaa viranomaisille luvan kuunnella ja nauhoittaa puheluja, joiden avulla selvitetään vakavia mm huumerikoksia.
Jos Jukka (?) johon sä viittaat on sekaantunut lapsiin niin soita ihmeessä poliisille ja tee tutkintapyyntö. Poliisi asiaa kirjatessaan muistuttaa kyllä sua seurauksista jos teet perättömän ilmiannon.
Mä kävin jukka.finladin profiilissa. Ei sisältänyt ainakaan rikokseen tai rikolliseen toimintaan viittaavaa aineistoa. Ainoa linkki meni raamattusivulle, josta voi etsiä raamatunkohtia. Itse profiilissa kerrotaan kirjoittajan käsityksistä uskosta ja miten hän sen kokee ja mieltää.onko se j.f tehnyt sitä mitä väitti.
Ymmärrän kyllä mitä olen julkisesti kirjoittanut.
- Josuli
kahden kesken! Nämä asiat ei mitenkään kuulu julkiselle palstalle!
- vastapuoli
noihin viesteihin vastata. Eiköhän kirjoittaja ole sairas ihminen? Ei kai se ketään haittaa jos hän kirjoittelee? Täällä kirjoittelee muutkin sekavia sekevia.
- Josuli
vastapuoli kirjoitti:
noihin viesteihin vastata. Eiköhän kirjoittaja ole sairas ihminen? Ei kai se ketään haittaa jos hän kirjoittelee? Täällä kirjoittelee muutkin sekavia sekevia.
ei se minua haittaa jos joku oikeasti sairas ihminen kirjoittelee täällä sekavia, mutta joku raja pitäisi vetää. Tämä asia mistä Auroraboreallis haluaa jutella Jukan kanssa on heidän kahden setvittävä yksityisesti, ei julkisella palstalla.
Olisikohan aika jo rauhoittua ja jättää henkilökohtaisella tasolla käymämme keskustelut (niin kasvokkain kuin puhelimessakin) tämän palstan ulkopuolelle.
>>Me täällä haluttas elää rauhassa ja sinä olet meidät sotkenut asioihisi ja on järkyttävää että vielä jatkattoisinaan tosi sekavia, ei koskaan oikein tiedä, mitä hän haluaa sanoa? Nyt taas tämä iankaikkisen vanha hölynpöly mitä a.b. jauhaa tuosta pedofiliasta, käsittämätöntä syyttelyä, ja vielä yleisellä palstalla.
Minusta a.b:n kannattaisi keskustella asiantuntijoiden kanssa!- tällaisia aloituksia
Mohikaani_27 kirjoitti:
toisinaan tosi sekavia, ei koskaan oikein tiedä, mitä hän haluaa sanoa? Nyt taas tämä iankaikkisen vanha hölynpöly mitä a.b. jauhaa tuosta pedofiliasta, käsittämätöntä syyttelyä, ja vielä yleisellä palstalla.
Minusta a.b:n kannattaisi keskustella asiantuntijoiden kanssa!helluntai-palstalla? Mä käyn täällä aika harvoin, mutta melkein aina mä olen huomannut auroraborealiksen kirjoituksia. Mutta aina mä en ole ollenkaan käsittäny mitä hän haluaa kirjoituksillaan sanoa palstaa lukeville.
Tänkertainen alotus näyttää huomion hakemiselta tai lähimmäisen mustamaalaamiselta tai kummaltakin.
Muistaakseni a.b kyselei vähän aikaa sitten miten vois tulla uskoon ja toisinaan taas opettaa uskovia. Mä en tunne hyvin raamattua, mutta mä olen tullu uskoon ja ihmettelen joskus a.b:n raamatunpaikkojen valintaa siihen nähden, mistä asiasta kirjoittaa?
Joka tapauksessa auroraborealis on meidän lähimmäinen kuten jukka.finlandkin ja raamattu opettaa rukoilemaan kaikkien puolesta, että Jumala auttaisi ja siunaisi. tällaisia aloituksia kirjoitti:
helluntai-palstalla? Mä käyn täällä aika harvoin, mutta melkein aina mä olen huomannut auroraborealiksen kirjoituksia. Mutta aina mä en ole ollenkaan käsittäny mitä hän haluaa kirjoituksillaan sanoa palstaa lukeville.
Tänkertainen alotus näyttää huomion hakemiselta tai lähimmäisen mustamaalaamiselta tai kummaltakin.
Muistaakseni a.b kyselei vähän aikaa sitten miten vois tulla uskoon ja toisinaan taas opettaa uskovia. Mä en tunne hyvin raamattua, mutta mä olen tullu uskoon ja ihmettelen joskus a.b:n raamatunpaikkojen valintaa siihen nähden, mistä asiasta kirjoittaa?
Joka tapauksessa auroraborealis on meidän lähimmäinen kuten jukka.finlandkin ja raamattu opettaa rukoilemaan kaikkien puolesta, että Jumala auttaisi ja siunaisi.jotka rukoilevat puolestani sekä aloituksen tekijän ja kaikkien muidenkin puolesta. Me kaikki tarvitsemme toistemme esirukouksia.
Pyydän sydämestäni, ettei kukaan ryhtyisi tuomarin virkaan aloituksen tekijää vastaan. Emme ole tuomareita vaan synnit anteeksi saaneita ihmisiä eikä kukaan meistä ole täydellinen kuin vain Kristuksessa.
Haluan kuitenkin vanhan laulun sanoin todeta, että
"Mikä täällä saatiin anteeksi,
ei siellä tule kanteeksi".
Näin minun, auroraborealiksen ja kaikkien muiden kohdalla. "Jos me tunnustamme syntimme on Jeesuksen Kristuksen veri puhdistava meidät kaikesta synnistä" ja tavalla sellaisella, että raamattu todistaa rikkomuksistamme, etteivät ne enää "Jumalan mieleen muistu".- Peku `
jukka.finland kirjoitti:
jotka rukoilevat puolestani sekä aloituksen tekijän ja kaikkien muidenkin puolesta. Me kaikki tarvitsemme toistemme esirukouksia.
Pyydän sydämestäni, ettei kukaan ryhtyisi tuomarin virkaan aloituksen tekijää vastaan. Emme ole tuomareita vaan synnit anteeksi saaneita ihmisiä eikä kukaan meistä ole täydellinen kuin vain Kristuksessa.
Haluan kuitenkin vanhan laulun sanoin todeta, että
"Mikä täällä saatiin anteeksi,
ei siellä tule kanteeksi".
Näin minun, auroraborealiksen ja kaikkien muiden kohdalla. "Jos me tunnustamme syntimme on Jeesuksen Kristuksen veri puhdistava meidät kaikesta synnistä" ja tavalla sellaisella, että raamattu todistaa rikkomuksistamme, etteivät ne enää "Jumalan mieleen muistu".Asia on kirjoitusten perusteella niin että sä olet sanojesi mukaan se jota pitää maallisen oikeuden tuomaroida ja lisäksi ne jotka on aloittajaa halveeranneet.
Peku ` kirjoitti:
Asia on kirjoitusten perusteella niin että sä olet sanojesi mukaan se jota pitää maallisen oikeuden tuomaroida ja lisäksi ne jotka on aloittajaa halveeranneet.
T. Jukka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850