http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id76663.html
En mitään oo varastanut, sulkuventtiili aukesi aina itsestään:)
On tämäkin kiista.
Vesivaras
18
14039
Vastaukset
- tälläistä tänään
Lieksassa sitä aina sattuukin outoja tapauksia.
- varastaa sellaista..
mitä kukaan ei omista.
- myytävä jaloste
Ei vedessä itse vettä myydäkään, vaan laskutetaan kustannuksista mikä tulee siirtoverkon rakentamisesta, ylläpidosta ja itse veden puhdistuksesta. Jos mies olisi hakenut ämpärillä järvestä talousvetensä tuskin mitään varkaus syytettä olisi tullutkaan.
- Insinööri_Oiva
Ei vesiventtiilit avaudu itsestään, se nyt on ihan saletti. Eikä se Nokiallakaan venttiili itsestään avautunut, vaan se oli huolimattomuuttaan jätetty auki. Nyt sitten ihmetellään, että ai, kukahan sen jätti sulkematta, ja ai, katos kolme vuorokautta paskavettä verkostoon, voi voi. No, mitäs siitä turhia ihmisille hihkumaan...Ei vesilaitosten hoitajille olekaan yleensä älykkyystestiä työhönoton yhteydessä. Eikä lähikunnissa ole paskavesilaitoksenkaan hoitajille, vaikka politiikassakin ovat mukana.
- oliko se lammas
aika insinööri se on ollutkin kuka on keksinnyt että juoma sekä paska vedet on samassa yhteydessä yhden ventiilin takana viisas ajatus. loppu.
- Narttu.
haluaisi varastaa paskavettä.
- perskeles että
oikein vettä "pöllitty" ,eiks parempii keskusteluaiheita löydy ..
Voisin hyvin ryhtyä kaupittelemaan vettä vaikka postimyynnitse. Voisi tienata hyvät rahat. Nettisivut valmistuvat kohta. :D
- keksintö
Ja kilpailu on kovaa. Vettä myydään joka kaupan hyllyllä pullotettuna jo.
- Hehheh...
Jopas oli taas uutisaihe :D
- Repa11
Haamut ne saatana ventiileitä aukoo.
- o tempora o mores
Taloyhtiössä on katulampuista vedetty sähköt sisätiloihin ja surutta käytetään.
Ilmoitin asiasta viranomaisille ja kertoivat ettei asia kuulu heille. Ovat kuulemma vaan yleisen järjestyksen valvojia.
Kas kummaa. Kaikkea saa nykyään tehdä.
Saakö sähköä siis varastaa jos laissa ei ole erikseen kielletty sähkön varastamista? - eihän vettä voi varastaa?mu...
savu piippu vero tulee älä älä vaan lämmitä sauunaa äläkkä laita padan alleVETTÄ diregtiivi hukka perii hyvää itsenäsyys vuotta 90
- Majuri fin
Veden pitäisi kuulua jokaisen perusoikeuksiin,
kyllä nämä pitäisi ratkaista muuten kuin katkaista vesi.- maksan vesilaskuni
Paineellinen vesi myös maksaa. Lieksalaisetkaan eivät sentään ole Pietarissa, jossa ainakaan vesi ei maksa mitään. Jälkihän on kaikkien lukutaitoisten tiedossa.
- Miljonääriksi kraanavedellä
Paljonko kukaan mitään huomaisi, jos pullottaisi vuokraan kuuluvaa vettä ja myisi pullotetut vedet vaikka öljypohatoille, laatuhan kestää vertailun ja kauppa käy.
- martti kukkonen ,uimaharju
Lieksa tuntuu nyt olevan muotia. Vain siksi otan tähän kantaa.
Lieksassa ei saada sulkua (sokea laippa) tottelemattoman putkiyhteyteen. Sen sijaan siellä on viimein keksitty jätehuolto. Minulle postitellaan osin kyseisen kunnan omistaman jätehuoltofirman vuosimaksuja, perustuen mukamas infon ja muun tietouden jakamiseen.
Olemme infomme ja roskamme hoitaneet viimeiset vuosikymmenet kokonaan muuhun suuntaan(logistiikka ja muut järkisyyt)
Mökkiläistä on niin helppo ja mukava rahastaa. - martti kukkonen
martti kukkonen ,uimaharju kirjoitti:
Lieksa tuntuu nyt olevan muotia. Vain siksi otan tähän kantaa.
Lieksassa ei saada sulkua (sokea laippa) tottelemattoman putkiyhteyteen. Sen sijaan siellä on viimein keksitty jätehuolto. Minulle postitellaan osin kyseisen kunnan omistaman jätehuoltofirman vuosimaksuja, perustuen mukamas infon ja muun tietouden jakamiseen.
Olemme infomme ja roskamme hoitaneet viimeiset vuosikymmenet kokonaan muuhun suuntaan(logistiikka ja muut järkisyyt)
Mökkiläistä on niin helppo ja mukava rahastaa.Edellinen oli tarkoitettu kyseisen ketjun alku-tai loppumetreille eikä ko. "tuo vielä mitään kirjoittajalle"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244