"Minulle tuli tämä HERRAN sana"

Tauno Jurvelin

Tämä kansa kunnioittaa Minua vain huulillaan, mutta sen sydän on kaukana Minusta. Sen käskyt
ovat ihmiskäskyjä. Sinä Suomen kansa, avionrikkojakansa, lapsen murhat, abortit, huoruus, miehimykset! Kaikenlaiset petokset, sitä
tekee niin pappi kun kansa! Nöyrtykää parannukseen ennen kuin tulee yö. Tehkää parannus
kaikkialla, sillä aika loppuu! Olen antanut palvelijalleni sanoman, joka on todistuksena
teitä vastaan, jotka pilkkaatte ja halveksitte
tätä sanomaa. Katso Minä tulen pian, hyvin pian!
Sillä armon aika alkaa olla lopussa! Minä en voi
enää katsoa hyvällä tätä syntiä, mikä täällä
Suomessakin rehottaa!
Tehkää parannus, niin vielä armahdan, katso Minun
tuloni yllättää teidät teidät oikeaoppiset
teologit, sillä te ihmisviisaudessa yritätte
vääntää Raamatun, Minun Pyhän Sanani, mutta
tämä ei käy!
Siksi tuloni on teille täydellinen yllätys!
Katso, silloin moni koti hiljenee, koska vanhurskaat lähtivät, ne jotka valvoivat ja odottivat Herraa Jeesusta, ilman seurakuntarajoja. Totisesti, sinä joka joka luet
tämän, etkä usko että sinulle puhuu Kaikkivaltias
Jumala, niin tulet näkemään miten kirkot ja
rukoushuoneet täyttyvät huutavista ihmisistä,
sillä olen sanassani kehoittanut valvomaan, uskomaan Poikaani Jeesukseen, sillä Minun Poikani
Veri, kallis Veri vuodatettiin, sinunkin syntien
vuoksi. Etkä ole kokenut todellista uudestisyntymistä,(niin sanottu) Veripesu, Jeesuksen Pyhällä Verellä, niin olet silloin
tyhmien neitsyiden joukossa, katso Olen varoittanut. Nyt sanon kaikille: valmistautukaa
kohtaamaan Herra, jotka odotatte Minua, sillä
tulen ennemmin kuin yksikään arvaa!

Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut
tulevasta vihasta. Tunnusta Minun nimeni ihmisten
edessä, niin Tunnustan sinut Isäni edessä.
Katso Olen puhunut,"aamen".

"NÄIN SANOO HERRA"

KUNNIA JUMALALLE!

MATT. 24:44
"olkaa tekin valmiit,
sillä sinä hetkenä, jona ette
luule, IHMISEN POIKA tulee".

13

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunne Suomesta

      että Suomella kansana ja yksilöinäkin alkoi mennä KAIKELLA tavalla huonosti sen jälkeen kun Lordi voitti euroviisut saatanan palvonnallaan.

      Kun ovet pahuuden voimille avattiin, tämä saatanan hulluus tarttui koko kansaan niin kuin kauppatorilla nähtiin, pääministeri harjoitteli julkisesti saatanan palvonnan käsimerkkejä, presidentti antoi saatanalle Suomen TYÖN avaimet, ja toden totta ovet aukesivat ja työt on viety helvettiin täältä.

      Tapahtumia on riittänyt ja vyörynyt, KUN JUMALA ON UNOHDETTU JA HÄN, HERRA SEBAOT, ON NOSTANUT SUOJAAVAN KÄTENSÄ KANSAMME PÄÄLTÄ.

      Huomattavaa ovat olleet ns. "TULIvaikutukset" jotka helvetin touhuihin hyvin sopivatkin, heti euroviisujen jälkeen; VR:n parakkien palo, Porvoon kirkko, Myyrmäen kirkko kaikki muut lisääntyneet tulipalot aina Jokelan ampuma-tapahtumiin saakka.

      Saapa nähdä mitä tämä Jumalan teiltä pois kääntynyt kansa saa ahneudessaan ja sydämen kovuudessaan vielä kokea tulevina päivinä.

      • .....

        eiköhän se ole ihan meidän kaikkien suomalaisten syytä. ku meniskin jokainen itteesä ja miettis mitä olis voinu tehä paremmin eikä ensimmäisenä rupeis muita tuomitsee... minä ainakin oon syyllinen ja teen parannusta joka päivä.


      • Huhhahhei

        Alanko luetella tuhopolttoja, murhia ja muita kamaluuksia ajalta ennen Lordia? Saat sitten hurskastella niidenkin kanssa. Ja keksiä typeriä syitä niillekin. Muista pistää enemmän paatosta sekaan, käy paremmin kaupaksi.


      • Attila Mora

        sen helvetillisen, rutikuivan kesän. Ei monena päivänä ainakaan täällä Kiimingissä satanut. Pitikin Suomen voittaa Euroviisut just Lordilla...Suomen yksinäinen kansa sai vähän huomiota (joskin melko keinotekoista) mutta menetti siunauksen, olettaisin....


    • panttaileva hippi

      Minulle tuli tämä tunne, että olen kuullut vastaavat vuodatukset jo tuhat kertaa aiemminkin, eivätkä ne koskaan ole pitäneet paikkaansa.

      Ja vuosituhannesta toiseen saamme kuulla samat vuodatukset uudestaan ja uudestaan ja aina vaan se Jesse tulee ihan pian, vuosituhannesta toiseen. Ehkä jo vuonna 4014 tapahtuu jotain? Siis ihan oikeasti?

      Ja tähän vastaa kohta joku henkisesti jälkeenjäänyt heikkolahjainen, että minun pilkkani vain todistaa että nyt eletään lopun aikoja. Just joo, aivan kuten minulle kerrottiin 35 vuotta sitten, jolloin myös elettiin niitä lopun aikoja. Ja aina vaan eletään niitä samoja loppumattomia lopun aikoja.

      • Anonyymi

        Tänäkin vuonna odotan Jesseä. On luvannut tulla jo 2000 vuotta sitten, eikä vieläkään näy.


    • merim.raimo

      kansan syntilistaa on turha yrittää pistää paperille,sen pituuden tähden.On suuri ja ratkaiseva ero muotojumalisessa kansassa ja välinpitämättömyyden unessa nukkuvissa Kristuksen omissa.Jotenka olisi "suotavaa" että hereilläolevat veljet herättelisi nukkuvat Kristuksen omat.

      • TODELLA ON

        AMEN...


    • UusPetrus

      viestistäsi, näin se on:

      Jollei Suomen kansa tee parannusta synneistään pian, kohta alkaa tapahtua!

      Tämän kansan kuten muidenkin rikkaiden kansojen syntilista vuotaa jo yli Herra Sebaotin kärsivällisyyden!

      Näin sanoo Herra:

      "Vielä minä odotan, vielä. Että palvelijoideni määrä täyttyy. Minä lankean päällenne juuri silloin , kun ette sitä tiedä, sillä iljettävyyksillänne ja loittoamisellanne minusta olette sen itse ansainneet!

      Minä tulen. Ette sitä usko mutta sitten uskotte!

      Amen, tule Herra Jeesus!!!

      • ET OLE HETKEEN

        Täällä uhkaillutkaan ihmisiä, jo oli aika sinunkin taas alkaa syytää tulta ja tulikiveä ihmisten niskaan.


    • Onko tämä kotisivusi
    • jaakobbi777

      "Minä en voi
      enää katsoa hyvällä tätä syntiä, mikä täällä
      Suomessakin rehottaa! "

      miten niin enään?

    • Anonyymi

      Lordi ei ole syypää Suomen kansan synteihin. Parannuksen voi tehdä, mutta jokin muu synti tulee tilalle. Olin uskovainen. Lopetin uskomisen: missään ei ole niin härskiä porukkaa kuin uskonto kunnissa: tuomitsemista, sormilla osoittelua, juoruamista, eristyksiin jättämistä eli hylkäämistä, teeskentelyä, kaksinaismoralismia...toki on kunnon uskovaisiakin. Minä en välitä siitä, että kehuskellaan hyvinvoinnilla, ja kiistellään ikäänkuin se olisi jokin elämäntehtävä taikka etuoikeus!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe