Tervehdys jälleen hyvät kollegat....

MasterGormo

Jotkut teistä tietävät minut, jotkut eivät, mutta tahdoin vain vain sanoa, että lähtiessäni tältä palstalta joksikin aikaa pohdiskelemaan syviä asioita, erehdyin luulemaan, että nk. Qew olisi jo kukistettu, mutta nyt huomaan erehdykseni ja voin löytää hänet taustalta vaikuttamasta ja jos hän on todella lopettanut, niin seuraajia hänellä voi olla. Minä ja mestari Katarn olemme jonkin verran yrittäneet puhua Qew:lle vähän järkeä, mutta minun mielestäni jokaisen järkevän ihmisen pitäisi ymmärtää, kuinka tyhmää on kuluttaa aikaansa vain lähettämällä roskapostia eri sivuille, kuten vaikka tälle. Toivon mukaaan Qew:lläkin on kavereita, joiden kanssa hän voi höpöttää, eikä vain istua tietokoneen ääressä ja suoltaa täyttä pas*aa. Huoh, lähes jo suutuin, but it´s not the jedi way...

11

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sinun suunnittelema fani filmisi?

      • MasterGormo

        En keskity noihin fanifilmeihin, muuta kuin kesällä, kun on kunnolla aikaa. Nyt aion nimittäin lukioon ja pitää keskittyä koulunkäyntiin entistä lujemmin.


      • KyleKatarn1987

        niin tämä fanifilmi suunnitelma taisi oikeastaan olla lukefanin idea.


    • obi wän knöbi

      mielenkiintoista kerrassaan "kollegani" kerro heti lisää palan halusta kuulla chewabbasta ja lucen suhteesta!

      • KyleKatarn1987

        Eikö sinulla ihan oikeasti ole parempaa tekemistä? Mietin tässä juuri, että keneltäköhän tässä todella puuttuu se oikea elämä. Ei vaikuta sinun "elämäsi" kovin kummoiselta, jos et muuta osaa sillä tehdä kuin käyttää siitä jokaisen hetken toisten ihmisten harrastusten apinoimiseen...


    • stär wörs

      Siis oikeesti tollasii nördei löytää vaa amerikast "hei hyvät scifi kollegani" tai "minusta chewabba on kiihottavin" tai "kyllä obiwan on parempi kuin darth maulii parempi". Just tommosii "huh.. melkein suutuin but it`´s not the jedi way"

    • Qew 2

      Olen Qewin avustaja, te hikiset nörtit jotka vedätte käteenne kun näette Chewbaccan!!! Minä ja Qew olemme yrittäneet muokata teistä normaaleja ihmisiä, mutta te sanotte ei ja jatkatte star wars episode 5 katsomista!!! Heittäkää jumalauta ne star wars DVD:t pois ja eläkää kuin normaalit ihmiset!!! Star Wars fanit ovat normaalin kansan naurunaihe!!! Jos Star Wars on nii vitun hyvä ni menkää sit jonneki muuhu planeettaa runkkaa!!!

      Ps. olette kaikki ikuisia homoja
      Ps2. höhööö homot

    • Qewit

      Minä ja ystäväni (Qew ja Qew2) julistamme sodan teitä iljettäviä räkäisiä olioita vastaan! Meidän uusi klaanimme "Black Brotherhood" taistelemme teidän kaltaisia räkänokkia vastaan. Enää ette saa puhua rauhassa lasermiekka taisteluista ilman meidän kommentteja. HAAAHHAAAHHAA!!!!!!!!!!!!!!!

    • hansolo2

      Silloin kun tulin tälle palstalle Qew oli vieläkin täällä. Mutta nyt on nousemassa uusi uhka, nimittäin "Black Brotherhood". Joten kaikki Star Wars-fanit: Yhdistykäämme, jotta voisimme tuhota tämän uuden uhan!

    • ummikkostarwars

      ummikko star wars-tietäjä siis tietämätön tahtoo kysyä, että
      onko kyseisissä elokuvissa mahdollisesti jokin tietty tervehdys, jota yleisesti käytetään? Synttärikutsua tässä koitan muotoilla ja siksi utelen..

    • KyleKatarn(1987)

      Star Warsissa esiintyy tosiaan tämä kuuluisa ja pääasiassa jedien käyttämä tervehdys: Olkoon Voima kanssasi/May the Force be with you, mutta jos sen irrottaa asiayhteydestään, se ei oikein toimi enää, koska Voimaa ei ole olemassa Star Wars-todellisuuden ulkopuolella.

      Tämän meidän maailmamme ihmiset eivät siis välttämättä tiedä miten suhtautua, jos tervehdit heitä näin (elleivät he ole todellisia Star Wars-faneja) .

      Siksi Star Trekin Spockia lainatakseni sanoisin, että "Live long and prosper "eli Elä kauan ja menesty, voisi olla parempi tervehdys/toivotus, koska siinä on viisautta, joka pätee missä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe