..oila laila sano moi..muta laila sanko että Kaarina! suorastaan huusi.. ja niitä oli sentäs kuusi
oi laila
9
312
Vastaukset
- outzak
Kerro murheesi, Outzakki Tempakka auttaa.....jos ossoo....;)
..yhteinen tuttumme saattaa sittenkin olla kiinnostunut.. huoh.. sydämeni on ehkä sittenkin iloinen..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..yhteinen tuttumme saattaa sittenkin olla kiinnostunut.. huoh.. sydämeni on ehkä sittenkin iloinen..
En oo ollu pitkään aikaan yhteyksissä, joten en tiiä...
Jos, niin ihanaa!!!:)))) outzak kirjoitti:
En oo ollu pitkään aikaan yhteyksissä, joten en tiiä...
Jos, niin ihanaa!!!:))))..niin vaikeeta.. miksi? en tiedä.... mutta jos muuttaa mielensä hän.. mielelläni lähtisin häntä tapaamaan..
tukholmasta tulin ja oon vähän fiilisissä nyt että en osaaees kirjoittaa... sen takia nämä oudoyt huuhaa aloitukset.. keskellä yötä..- outzak
pervokki kirjoitti:
..niin vaikeeta.. miksi? en tiedä.... mutta jos muuttaa mielensä hän.. mielelläni lähtisin häntä tapaamaan..
tukholmasta tulin ja oon vähän fiilisissä nyt että en osaaees kirjoittaa... sen takia nämä oudoyt huuhaa aloitukset.. keskellä yötä..et oot vähän "fiiliksissä".....;) Siksi vastasinkin viimeisimpään, että huomaisit..:)
Kyllähän sä pääsisit junalla helposti hänen luokseen... Ilmoitat vaan joskus tyynesti, että tulet silloin ja silloin, "jos olet vastassa asemalla ni hyvä niin, jos et ni huono".... Onnistuiskohan semmonen...;) outzak kirjoitti:
et oot vähän "fiiliksissä".....;) Siksi vastasinkin viimeisimpään, että huomaisit..:)
Kyllähän sä pääsisit junalla helposti hänen luokseen... Ilmoitat vaan joskus tyynesti, että tulet silloin ja silloin, "jos olet vastassa asemalla ni hyvä niin, jos et ni huono".... Onnistuiskohan semmonen...;)..huuhaalla ei viitsi tehdä saippuoopperaa..... sanotaan että olen hänestä hyvin kiinnostunut..en yli-innokas.... toivon mukaan tästä tulee jotain.. hänestä on asiat kiinni.
hyvinkin voisin soittaa ja sanoa noin..- outzak
pervokki kirjoitti:
..huuhaalla ei viitsi tehdä saippuoopperaa..... sanotaan että olen hänestä hyvin kiinnostunut..en yli-innokas.... toivon mukaan tästä tulee jotain.. hänestä on asiat kiinni.
hyvinkin voisin soittaa ja sanoa noin..Yli-innokkuus onkin usein tuhoon tuomittu...
Mä toivon parasta!:) outzak kirjoitti:
Yli-innokkuus onkin usein tuhoon tuomittu...
Mä toivon parasta!:)..itseasiassa luulin etten hänestä kuulisi enää mutta kirjeen sain.. toivotaan nyt parasta.. todella..
nyt pitää mennä nukkuu.. raskas reissu näet..- outzak
pervokki kirjoitti:
..itseasiassa luulin etten hänestä kuulisi enää mutta kirjeen sain.. toivotaan nyt parasta.. todella..
nyt pitää mennä nukkuu.. raskas reissu näet..Eli unille meen...
Hyvää yötä!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310063T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332481Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291918- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951224Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast111194- 711137
- 92972
- 49920
- 82914