oi laila

..oila laila sano moi..muta laila sanko että Kaarina! suorastaan huusi.. ja niitä oli sentäs kuusi

9

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outzak

      Kerro murheesi, Outzakki Tempakka auttaa.....jos ossoo....;)

      • ..yhteinen tuttumme saattaa sittenkin olla kiinnostunut.. huoh.. sydämeni on ehkä sittenkin iloinen..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..yhteinen tuttumme saattaa sittenkin olla kiinnostunut.. huoh.. sydämeni on ehkä sittenkin iloinen..

        En oo ollu pitkään aikaan yhteyksissä, joten en tiiä...


        Jos, niin ihanaa!!!:))))


      • outzak kirjoitti:

        En oo ollu pitkään aikaan yhteyksissä, joten en tiiä...


        Jos, niin ihanaa!!!:))))

        ..niin vaikeeta.. miksi? en tiedä.... mutta jos muuttaa mielensä hän.. mielelläni lähtisin häntä tapaamaan..
        tukholmasta tulin ja oon vähän fiilisissä nyt että en osaaees kirjoittaa... sen takia nämä oudoyt huuhaa aloitukset.. keskellä yötä..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..niin vaikeeta.. miksi? en tiedä.... mutta jos muuttaa mielensä hän.. mielelläni lähtisin häntä tapaamaan..
        tukholmasta tulin ja oon vähän fiilisissä nyt että en osaaees kirjoittaa... sen takia nämä oudoyt huuhaa aloitukset.. keskellä yötä..

        et oot vähän "fiiliksissä".....;) Siksi vastasinkin viimeisimpään, että huomaisit..:)

        Kyllähän sä pääsisit junalla helposti hänen luokseen... Ilmoitat vaan joskus tyynesti, että tulet silloin ja silloin, "jos olet vastassa asemalla ni hyvä niin, jos et ni huono".... Onnistuiskohan semmonen...;)


      • outzak kirjoitti:

        et oot vähän "fiiliksissä".....;) Siksi vastasinkin viimeisimpään, että huomaisit..:)

        Kyllähän sä pääsisit junalla helposti hänen luokseen... Ilmoitat vaan joskus tyynesti, että tulet silloin ja silloin, "jos olet vastassa asemalla ni hyvä niin, jos et ni huono".... Onnistuiskohan semmonen...;)

        ..huuhaalla ei viitsi tehdä saippuoopperaa..... sanotaan että olen hänestä hyvin kiinnostunut..en yli-innokas.... toivon mukaan tästä tulee jotain.. hänestä on asiat kiinni.
        hyvinkin voisin soittaa ja sanoa noin..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..huuhaalla ei viitsi tehdä saippuoopperaa..... sanotaan että olen hänestä hyvin kiinnostunut..en yli-innokas.... toivon mukaan tästä tulee jotain.. hänestä on asiat kiinni.
        hyvinkin voisin soittaa ja sanoa noin..

        Yli-innokkuus onkin usein tuhoon tuomittu...

        Mä toivon parasta!:)


      • outzak kirjoitti:

        Yli-innokkuus onkin usein tuhoon tuomittu...

        Mä toivon parasta!:)

        ..itseasiassa luulin etten hänestä kuulisi enää mutta kirjeen sain.. toivotaan nyt parasta.. todella..

        nyt pitää mennä nukkuu.. raskas reissu näet..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..itseasiassa luulin etten hänestä kuulisi enää mutta kirjeen sain.. toivotaan nyt parasta.. todella..

        nyt pitää mennä nukkuu.. raskas reissu näet..

        Eli unille meen...

        Hyvää yötä!!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe