oi laila

..oila laila sano moi..muta laila sanko että Kaarina! suorastaan huusi.. ja niitä oli sentäs kuusi

9

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outzak

Kerro murheesi, Outzakki Tempakka auttaa.....jos ossoo....;)

• ..yhteinen tuttumme saattaa sittenkin olla kiinnostunut.. huoh.. sydämeni on ehkä sittenkin iloinen..

• outzak
        pervokki kirjoitti:

..yhteinen tuttumme saattaa sittenkin olla kiinnostunut.. huoh.. sydämeni on ehkä sittenkin iloinen..

En oo ollu pitkään aikaan yhteyksissä, joten en tiiä...

Jos, niin ihanaa!!!:))))

• outzak kirjoitti:

En oo ollu pitkään aikaan yhteyksissä, joten en tiiä...

Jos, niin ihanaa!!!:))))

..niin vaikeeta.. miksi? en tiedä.... mutta jos muuttaa mielensä hän.. mielelläni lähtisin häntä tapaamaan..
        tukholmasta tulin ja oon vähän fiilisissä nyt että en osaaees kirjoittaa... sen takia nämä oudoyt huuhaa aloitukset.. keskellä yötä..

• outzak
        pervokki kirjoitti:

..niin vaikeeta.. miksi? en tiedä.... mutta jos muuttaa mielensä hän.. mielelläni lähtisin häntä tapaamaan..
        tukholmasta tulin ja oon vähän fiilisissä nyt että en osaaees kirjoittaa... sen takia nämä oudoyt huuhaa aloitukset.. keskellä yötä..

et oot vähän "fiiliksissä".....;) Siksi vastasinkin viimeisimpään, että huomaisit..:)

Kyllähän sä pääsisit junalla helposti hänen luokseen... Ilmoitat vaan joskus tyynesti, että tulet silloin ja silloin, "jos olet vastassa asemalla ni hyvä niin, jos et ni huono".... Onnistuiskohan semmonen...;)

• outzak kirjoitti:

et oot vähän "fiiliksissä".....;) Siksi vastasinkin viimeisimpään, että huomaisit..:)

Kyllähän sä pääsisit junalla helposti hänen luokseen... Ilmoitat vaan joskus tyynesti, että tulet silloin ja silloin, "jos olet vastassa asemalla ni hyvä niin, jos et ni huono".... Onnistuiskohan semmonen...;)

..huuhaalla ei viitsi tehdä saippuoopperaa..... sanotaan että olen hänestä hyvin kiinnostunut..en yli-innokas.... toivon mukaan tästä tulee jotain.. hänestä on asiat kiinni.
        hyvinkin voisin soittaa ja sanoa noin..

• outzak
        pervokki kirjoitti:

..huuhaalla ei viitsi tehdä saippuoopperaa..... sanotaan että olen hänestä hyvin kiinnostunut..en yli-innokas.... toivon mukaan tästä tulee jotain.. hänestä on asiat kiinni.
        hyvinkin voisin soittaa ja sanoa noin..

Yli-innokkuus onkin usein tuhoon tuomittu...

Mä toivon parasta!:)

• outzak kirjoitti:

Yli-innokkuus onkin usein tuhoon tuomittu...

Mä toivon parasta!:)

..itseasiassa luulin etten hänestä kuulisi enää mutta kirjeen sain.. toivotaan nyt parasta.. todella..

nyt pitää mennä nukkuu.. raskas reissu näet..

• outzak
        pervokki kirjoitti:

..itseasiassa luulin etten hänestä kuulisi enää mutta kirjeen sain.. toivotaan nyt parasta.. todella..

nyt pitää mennä nukkuu.. raskas reissu näet..

Eli unille meen...

Hyvää yötä!!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5574
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      199
      3635
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2438
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1268
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1068
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      88
      1045
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1032
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe