Sankari koira

palkitaan taas

19

4391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sankarikoira, yhteen

      yhdyssana, sorry virhe. =)

    • palkittiin jo

      Sankarikoiria oli useita, jotka palkittiin. Ja palkinnot luovutettiin eilen , eli Lauantaina.


      • tuossa....

        linkin takaa kävi ilmi että Lauantaina! =)


      • MMJKLMÖS

    • Tuo on hieno ele Kennelliitolta :O)
      Ihmisen parhaalle ystäville upeista teoista tunnustus :O)

    • 10-24

      IHANA KOIRA < OLISI IHANAA OMISTAA BERNINPAIMENKOIRIA JA BERNHARDILAISIA < JA BERNINPAIMENKOIRA RICO

      • MMJKLMS

        OLISI UPEAA OMISTAA BERNINPAIMENKOIRA.KULTAINENNOUTAJA.SUURSNAUTSERI.LEONBERGER.SAKSANPAIMENKOIRA.NÖFFI.BERNHARDILAINEN.MASTIFFI.ROTTWEILER.DOBERMANN.NAPOLINMASTIFFI.SUURSNAUTSERI.SNAUTSERI.LEONBERGER.SUURSNAUTSERI JA 2 ALASKANMALAMUTTIA JA 2 BERNHARDINKOIRAA.1 0-1 PARTACOLLIE NIKI JA 4 NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA 2 SEKOITUSTA JA 3 1-4 NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA 6 BERNINPAIMENKOIRAA JA 1 BERNINPAIMENKOIRA NARTTU


    • sankareille!

      Pelkkä koiran olemus on niin lohdullinen ja ilahduttava ja sitten kun tällaista tapahtuu, ei voi kuin ihailla.
      Koiran vaisto, vainu, hajuaisti ym. ovat niin arvokkaat lisät tässä ihmisten maailmassa, että jokainen koira on arvonsa ansainnut.

      Suuri hali ja paljon rapsutuksia näille sankareille!!
      T: eläinystävät Keski-Suomesta

      • MMJKLMS

        AIVAN IHANA TÄLLÄSEN KUN JOSKUS SAIS NIIN EI OIS LENKKIKAVEREISTA PULAA < OIS SE IHANAA AINA KUN TÖISTÄ TULISI NIIN VASTASSA OLISI BERNINPAIMENKOIRA.NEWFOUNDLANDINKOIRA.SUURSNAUTSERI.BERNHARDINKOIRA.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.TANSKANDOGGI.COLLIE PK OVELLA


      • 0-8
        MMJKLMS kirjoitti:

        AIVAN IHANA TÄLLÄSEN KUN JOSKUS SAIS NIIN EI OIS LENKKIKAVEREISTA PULAA < OIS SE IHANAA AINA KUN TÖISTÄ TULISI NIIN VASTASSA OLISI BERNINPAIMENKOIRA.NEWFOUNDLANDINKOIRA.SUURSNAUTSERI.BERNHARDINKOIRA.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.TANSKANDOGGI.COLLIE PK OVELLA

        BERNINPAIMENKOIRA OLISI IHANA SEURALAINEN JA LENKKIKAVERI JA SITTEN VIELÄ SEURALAINEN JA SITTEN VIELÄ OLISI IHANAA OMISTAA NIITÄ 2 2-4 1-5 JA 2 2-4 UROSTA 1 NARTTU JA 5 UROSTA JA SITTEN VIELÄ BERNHARDILAINEN LK JA BERNHARDILAINEN PK JA 2 BERNINPAIMENKOIRAA UROS JA NARTTU


    • tätimonica

      "Palkittavista koirista alaskanmalamuutti Aku löysi kaksi myrskyssä kanoottiretkellä veden varaan joutunutta, kylmettynyttä henkilöä."

      Akulla sankaruus verissä.Oli tuolloin vielä alle vuoden,oliko 7kk ikäinen kun johdatti omistajaan pitkän matkaa metsään ja ihan väärään suuntaan päättäväisesti vetäen,kunnes lopulta löytyi hypotermiankourissa olevat kylmät,märät ihmiset.Ilman Akua he olisivat kuolleet,se oli enää hetkistä kiinni....

      • toivottavasti..

        tämä koira kasvaa lenkkeilevässä perheessä, koska vaikuttaa olevan todella "verissä" hätään joutuneen vainuaminen ja etsiminen.
        Voi kun näkisin tämän kultamurun? Missähän päin Suomea koira perheineen asuu?


      • tätimonica
        toivottavasti.. kirjoitti:

        tämä koira kasvaa lenkkeilevässä perheessä, koska vaikuttaa olevan todella "verissä" hätään joutuneen vainuaminen ja etsiminen.
        Voi kun näkisin tämän kultamurun? Missähän päin Suomea koira perheineen asuu?

        Kainuun korpimaisemissa ;)


    • kävin lukemassa

      Toivottavasti ei tule tarvetta sankarikoiralle tulevaisuudessa. Meinaan että ei niin kovin kivoja nuo tulipalo/sairaskohtaus/kanootin kaatuminen :)

      Onnea mielettömästi näille hyville koirille ja omistajille. Koirien päivä on joka päivä - hoidammehan hyvin ystäviämme.

      • mmjklms

        OIS IHANAA OMISTAA SUURSNAUTSERI.SNAUTSERI.NEWFOUNDLANDINKOIRA.BERNHARDINKOIRA.BERNINPAIMENKOIRA.ALASKANMALAMUTTI JA LENKKIKAVERINA BERNINPAIMENKOIRA RICO JA SITTEN VIELÄ 2 BERNINPAIMENKOIRA NARTTUA NITA JA IITA JA ALASKANMALAMUTTI DEVIL JA PARTACOLLIE NIKI JA 2 BERNINPAIMENKOIRAA DEVIL JA RICO


    • kuin

      Jossain kunnissa joululoma on tärkeämpi kuin ihmisten terveys, koirista nyt puhumattakaan.

      Onko tässä laitaa.

      22.12.2007 18:23 Puhdistus jatkuu joulunpyhien jälkeen.

      Mikä puhdistua. Kuulostaa pahaenteiseltä...

      • numero28

        OLISI IHANAA OMISTAA JOSKUS BERNINPAIMENKOIRA TAI SUURSNAUTSERI TAI VAIKKAPA SNAUTSERI TAI ROTTWEILER


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe