Beatboxaaja voitti

ewrwetwt

Onnea Aleksi Vähäpassille! Itse kannatin Saara Aaltoa.

123

27923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin teki

      Itse veikkasin Saaraa voittajaksi ja Aleksia kakkoseksi mutta hyvä näinkin päin. Koiraa ja tyttöä en olis veikannu näin korkealle.

      • Lady-Dee

        Hyvä Allu!!!


      • oliskyllsaanuvoittaa
        Lady-Dee kirjoitti:

        Hyvä Allu!!!

        Siinäpä oikea talentti :) wow.


      • ammm

        Itse toivoin voittajaks sitä taivuttelijaa, santeria. Tokaks tota beatboxaajaa. Mutta en missään nimessä sitä horoa, Saara Aaltoa! Paska, heikko ääni, ärsyttävä ämmä.

        Ja ne tuomaritki oli ihan paskoja nuoleskelijoita....kehu eniten jotain surkeeta saara aaltoa! ammattitaidotonta sakkia...


      • Nams<333
        oliskyllsaanuvoittaa kirjoitti:

        Siinäpä oikea talentti :) wow.

        Nii-in,oikee Talentti!Tosi notkee ja taitava,olis saanu voittaa...! Ja niin söpö ja ihanat silmätkin vielä,ihastuin niihin ensisilmäyksellä!


      • mwwq
        oliskyllsaanuvoittaa kirjoitti:

        Siinäpä oikea talentti :) wow.

        ei parantsanut sitystö edellisestä. Kyllä noita notkeita kumi-ihmisiä suomen sirkuskoulu tuottaa


      • khjkhjkkölhköhklk
        oliskyllsaanuvoittaa kirjoitti:

        Siinäpä oikea talentti :) wow.

        Senkö takia kun sillä näkyi hyvin muna ja muutenkin oli tiukka puku.


      • DDDD
        oliskyllsaanuvoittaa kirjoitti:

        Siinäpä oikea talentti :) wow.

        SE OLI VITTU NIIN HYVÄ ET HAJOTIN MEIDÄN TAULUJA XDDD


    • Lapin mies

      Olin kans aika varma että Aalto vie... Tosin pakko myöntää että loppukilpailusuorituksessa Aalto takerteli... Mutta edelleen, ennustan että Aalto tulee tekemään levyn ja myymään Koivusen pöydän alle ja Vähäpassista emme tule koskaan enää kuulemaan. Valitettavaa mutta totta, ei beatboxausta jaksa kuunnella 3min kauempaa tai en näe että siitä olisi 5min pitempää ohjelmanumeroa pitemmäksi. Vaikea ellei jopa mahdotonta myydä keikoille.

      • hahahaaa

        Myy Koivusen pöydän alle :DDD. Älä nyt naurata. Saarahan on jo levyn kerran tehnyt kuulemma, onkin ollut tosi suosittu levy, nimittäin oman perheen keskuudessa ;)


      • asdas
        hahahaaa kirjoitti:

        Myy Koivusen pöydän alle :DDD. Älä nyt naurata. Saarahan on jo levyn kerran tehnyt kuulemma, onkin ollut tosi suosittu levy, nimittäin oman perheen keskuudessa ;)

        Kyllä se Koivunenkin taisi julkisuuteen ponnahtaa vasta Idolsin myötä, ellen väärin muista.. ilman pientä pr:ää ei myy mikään.


      • ksjs

        3 min kauempaa kuunnella jollei opi valitsemaan laulujaan ja jättää säveltämisen muille -ainakin toistaiseksi


    • Josuli

      Aleksi ON hyvä beatboxaaja, mutta kun sitä on kerran kaksi nähnyt, on nähnyt sen kaiken, ainakin melkein. Itse kannatin Saaraa myös, ja hänellä olikin pettynyt ja hölmistynyt ilme kun toinen juontajista kuvaili voittajaa ja sanoi että hän on myös huumorintajuinen tai hauska. Silloin Saara arvasi että voittaja on Aleksi ja hän laittoi kätensä Aleksin olkapäälle ennenkuin voittajaa oltiin edes sanottu. Olin kyllä ihmeissäni että Sini ja Sonic pääsin kolmen parhaan joukkoon, ei sillä etteivätkö he olisivat olleet hyviä, mutta silti.

      • ..........

        luultavasti siis nämä koiraihmiset on äänestäneet siniä ja sonicia... siksi kai pääsi niinkin korkealle pallille!


      • Nimetön
        .......... kirjoitti:

        luultavasti siis nämä koiraihmiset on äänestäneet siniä ja sonicia... siksi kai pääsi niinkin korkealle pallille!

        Mun mutsini äänesti Siniä ja Sonicia koska ne oli tehneet eniten töitä. Perheessäni ei ole koiria, eikä niistä oikein välitetäkkään, mutta sen huomaa idiootimpikin että ketkä on tehneet töitä ja ketkä ei....


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        Mun mutsini äänesti Siniä ja Sonicia koska ne oli tehneet eniten töitä. Perheessäni ei ole koiria, eikä niistä oikein välitetäkkään, mutta sen huomaa idiootimpikin että ketkä on tehneet töitä ja ketkä ei....

        Kerro miten se on näkynyt että Sini ja hänen koiransa oli tehny eniten töitä? Eikö oman laulun teko ole vaatinut aika paljon työtä, pianon harjoittelu ja laulamisen opettelu? Ramin on harjoitellut omaa lajiaan 5-vuotiaasta asti. En sano tätä sillä etteikö Sini ole nähnyt vaikaa koransa kouluttamisessa, mutta olen samaa mieltä Katja-tuomarin kanssa, että niin monet tekevät sitä, ja se tiedetään että koira voidaan kouluttaa tekemään hyvinkin omituisia juttuja. Mutta en usko että se vaatii läheskään yhtä kovaa treeniä kuin pianon opettelu tai laulamisen opettelu. Voin sanoa ihan kokemuksesta. Minulla on ollut koira, mutta minulla on ollut myös piano, ja kyllä se pianon soittaminen on vaikeampaa kuin koiran kouluttaminen!


      • Justus33

        Pelkästään Suomesta löytyy monta parempaa beatboxaajaa, Aleksi olisi saanut tässä lajissa pataan Pipefestin beatbox-kisassakin.
        Aleksi ei esim osaa laulaa ja beatboxata samaan aikaan, mikä ei edes Suomen beatbox-skenessä ole enää harvinaista.


      • eniten töitä
        ... kirjoitti:

        Kerro miten se on näkynyt että Sini ja hänen koiransa oli tehny eniten töitä? Eikö oman laulun teko ole vaatinut aika paljon työtä, pianon harjoittelu ja laulamisen opettelu? Ramin on harjoitellut omaa lajiaan 5-vuotiaasta asti. En sano tätä sillä etteikö Sini ole nähnyt vaikaa koransa kouluttamisessa, mutta olen samaa mieltä Katja-tuomarin kanssa, että niin monet tekevät sitä, ja se tiedetään että koira voidaan kouluttaa tekemään hyvinkin omituisia juttuja. Mutta en usko että se vaatii läheskään yhtä kovaa treeniä kuin pianon opettelu tai laulamisen opettelu. Voin sanoa ihan kokemuksesta. Minulla on ollut koira, mutta minulla on ollut myös piano, ja kyllä se pianon soittaminen on vaikeampaa kuin koiran kouluttaminen!

        Onko pianolla oma tahto? Joo olen itse musiikin suuri ystävä olen laulanut ja soittanut pennusta asti ja käynyt kaiken maailman musiikki luokat eli uhrannut musiikki harrastukselleni n. 10 vuotta elämästäni. JA se on ollut sen arvoista. Rami oli minunkin mielestäni taitava en sano sitä. mutta on siinä kuules työtä kouluttaa koira. Tuon Suosikkitädin puheesta sai sen käsityksen että se olisi helppohomma ja kuka tahansa pystyy kouluttamaan koiransa noin hyväksi. no ei kuule voi. pitää olla aika todella kärsivällinen sillä koira ei välttämättä tee juuri niin kuin käsket... se on elävä olento... jolla on oma tahto. HALUSIN TÄLLÄ KOMMENTILLANI VAIN KERTOA ETTÄ EI PELKÄSTÄÄN KOIRAIHMISET TUKENEET SINIÄ JA SONICIA VAAN MYÖS ME MUUT, MUTTA PARAS VOITTI. JA EIKÖHÄN KAIkKI OLLEET TEHNEET PALJON TÖITÄ!


      • mmmiim
        Justus33 kirjoitti:

        Pelkästään Suomesta löytyy monta parempaa beatboxaajaa, Aleksi olisi saanut tässä lajissa pataan Pipefestin beatbox-kisassakin.
        Aleksi ei esim osaa laulaa ja beatboxata samaan aikaan, mikä ei edes Suomen beatbox-skenessä ole enää harvinaista.

        Eipä pipefestin parhaimmat osallistunu talenttiin joten turha nuolla näppejä näin jälkeenpäin.
        "mutku ois niit paljon parempiikii!"
        Olisko itselläs ollu pokkaa ?


      • ,dkdjk
        eniten töitä kirjoitti:

        Onko pianolla oma tahto? Joo olen itse musiikin suuri ystävä olen laulanut ja soittanut pennusta asti ja käynyt kaiken maailman musiikki luokat eli uhrannut musiikki harrastukselleni n. 10 vuotta elämästäni. JA se on ollut sen arvoista. Rami oli minunkin mielestäni taitava en sano sitä. mutta on siinä kuules työtä kouluttaa koira. Tuon Suosikkitädin puheesta sai sen käsityksen että se olisi helppohomma ja kuka tahansa pystyy kouluttamaan koiransa noin hyväksi. no ei kuule voi. pitää olla aika todella kärsivällinen sillä koira ei välttämättä tee juuri niin kuin käsket... se on elävä olento... jolla on oma tahto. HALUSIN TÄLLÄ KOMMENTILLANI VAIN KERTOA ETTÄ EI PELKÄSTÄÄN KOIRAIHMISET TUKENEET SINIÄ JA SONICIA VAAN MYÖS ME MUUT, MUTTA PARAS VOITTI. JA EIKÖHÄN KAIkKI OLLEET TEHNEET PALJON TÖITÄ!

        jostain työn tekemisestä. Ei sillä perusteella voittajia valita.


      • samppa07
        ... kirjoitti:

        Kerro miten se on näkynyt että Sini ja hänen koiransa oli tehny eniten töitä? Eikö oman laulun teko ole vaatinut aika paljon työtä, pianon harjoittelu ja laulamisen opettelu? Ramin on harjoitellut omaa lajiaan 5-vuotiaasta asti. En sano tätä sillä etteikö Sini ole nähnyt vaikaa koransa kouluttamisessa, mutta olen samaa mieltä Katja-tuomarin kanssa, että niin monet tekevät sitä, ja se tiedetään että koira voidaan kouluttaa tekemään hyvinkin omituisia juttuja. Mutta en usko että se vaatii läheskään yhtä kovaa treeniä kuin pianon opettelu tai laulamisen opettelu. Voin sanoa ihan kokemuksesta. Minulla on ollut koira, mutta minulla on ollut myös piano, ja kyllä se pianon soittaminen on vaikeampaa kuin koiran kouluttaminen!

        Koiran kouluttaminen on helppoa siihen verrattuna että opettelee soittamaan pianolla ja laulamaan. ja sen kaiken lisäksi opettelee soittamaan ja laulamaan yhtä aikaa.. se vaatii jo todella paljon taitoa.


      • Nimetön
        mmmiim kirjoitti:

        Eipä pipefestin parhaimmat osallistunu talenttiin joten turha nuolla näppejä näin jälkeenpäin.
        "mutku ois niit paljon parempiikii!"
        Olisko itselläs ollu pokkaa ?

        Kyse nyt tuossa viestissäni ei ollut siitä, että ketkä osallistuivat kisaan, vaan siitä, että onko Aleksilla oikeasti se talent, joka on sen 30 000 €:n arvoinen.
        Sanoisin, että ei ole. Mun mielestä voitto olis kuulunut jollekin muulle. Ihmettelin esim taikureiden poissaoloa..


      • Mia 65
        samppa07 kirjoitti:

        Koiran kouluttaminen on helppoa siihen verrattuna että opettelee soittamaan pianolla ja laulamaan. ja sen kaiken lisäksi opettelee soittamaan ja laulamaan yhtä aikaa.. se vaatii jo todella paljon taitoa.

        PIanon soittaminen ja laulaminen vaatii lahjoja, jos niitä ei ole ei auta vaikka kuinka harjoittelisi. Sama pätee koiran koulutukseen. Et voi koulutaa koiraa joka ei siihen sovellu ja jos et ymmärrä koirista mitään. Molemmat vaatii paljon aikaa, vaivaa ja lahjojen lisäksi omistautumista asialle, mutta koira voi koska tahansa tehdä stopin jos sille päälle sattuu.(mutta voittaja oli paras)


      • mezii
        samppa07 kirjoitti:

        Koiran kouluttaminen on helppoa siihen verrattuna että opettelee soittamaan pianolla ja laulamaan. ja sen kaiken lisäksi opettelee soittamaan ja laulamaan yhtä aikaa.. se vaatii jo todella paljon taitoa.

        Nå saara oli sellane itsekkäinen "prinsessa".se vaan luuli et se oli paras ja voittais sen näki jo kaukaa. Ja kaikki osaa laulaa. Mut aleksi oli hyvä,kyl on aika vaikeaa tuo beatboxaus ! Ramin oli myös hyvä ja sini ja sonic


      • .............
        Nimetön kirjoitti:

        Kyse nyt tuossa viestissäni ei ollut siitä, että ketkä osallistuivat kisaan, vaan siitä, että onko Aleksilla oikeasti se talent, joka on sen 30 000 €:n arvoinen.
        Sanoisin, että ei ole. Mun mielestä voitto olis kuulunut jollekin muulle. Ihmettelin esim taikureiden poissaoloa..

        ALEKSI PARAS VOITTI


      • mezii kirjoitti:

        Nå saara oli sellane itsekkäinen "prinsessa".se vaan luuli et se oli paras ja voittais sen näki jo kaukaa. Ja kaikki osaa laulaa. Mut aleksi oli hyvä,kyl on aika vaikeaa tuo beatboxaus ! Ramin oli myös hyvä ja sini ja sonic

        Oli huvittavaa, kuinka Saaran ilmeestä näki selvästi hänen itserakkautensa kun juontajat selittivät kuinka "hyvä" laulamaan hän on.. Eikä hän mielestäni edes ollut hyvä;
        Ääni särisi kokoajan eikä itse laulussa ollut kuin yksi kohta, joka oikeasti veti mukaan ja sekin kesti vajaa 3 sekuntia.
        Sanoituksissa jäi jokin pieni asia häiritsemään niin paljon etten välillä edes kehdannut kuunnella tyttöä. Tunsin niin suurta myötähäpeää.
        Lisäksi soittajat eivät osanneet soittaa yhtä aikaa vaan koko soitto kimpoili vähänväliä kuin täysillä maahan heitetty superpallo! Edes minä ensikertalaisena en tekisi noin huonoa musiikkia!

        Jäi toiaan mietityttämään, miksi ihmiset pitivät Saarasta niinkään paljoa että hän pääsi kolmen parhaan joukkoon. Hänessä ei ollut yhtään mitään idol-ainesta.. Ei ulkonäköä eikä nuottikorvaa.
        Ja muuten idolista puheen ollen: Saara, Idols on ohjelma erikseen.

        Voittajaksi Aleksi oli hyvä valinta. Beatboxaus on erittäin vaikeaa ja haastavaa.. Ei Aleksi mikään paras näkemäni Beatboxaaja ole, mutta noin nuoreksi hän on mielestäni erinomainen ja tosiaan hän näytti että on omistanut suuren osan ajastaan harjoittelemalla ahkerasti.

        Tästäkin ohjelmasta jäi huono maku.. Nimittäin ohjelmassa nähtiin paljon ihmisiä jolla oli jokin todellinen "talent" ja mielestäni aika paljon vääriä ihmisiä pääsi loppujen lopuksi semifinaaleihin ja sitten finaaliin.
        Olihan niitä 'oikeitakin kykyjä', mutta esimerkiksi juuri Saara. Mikä kyky hänellä muka oli? Näin ohjelmassa paljon parempiakin laulajia, joten miksi juuri Saara pääsi jatkoon kun hän ei ollut edes hyvä?
        Kun taas Raminilla todellakin oli kyky, jota ei kaikilta todellakaan löydy..
        Nuori taikuri Miika osasi myös asiansa hyvin, joten miksi hän tippui?

        Ja koko ohjelmassa oli VAIN YKSI vatsastapuhuja koska erittäin harva osaa sen.. Se on siis äärimmäisen harvinainen KYKY. Miksi tämä kyseinen henkilö siis tiputettiin?

        Alkuperäisestä Talentista suomalainen talent eroaa sillä, että suomessa ei todellakaan etsitä kykyjä niinkuin ohjelman nimi antaa ymmärtää, vaan henkilöitä, jotka kykenevät viihdyttämään / koskettamaan ensin tuomareita ja sitten muita ihmisiä.
        Kummallista on, että ulkonäköä täytyi olla (kuten Katja Ståhl kerran mainitsikin) ja huumorintajun jyvä täytyy esityksessä esiintyä tavalla taikka toisella jos aikoi finaaliin asti päästä. 'Kyvyistä' ei siis ollut puhettakaan.

        Oli miten oli,
        mukavaa talven jatkoa kuitenkin jokaiselle! :)

        -AngeLight


      • I DON'T THINK SO!!!!
        Nimetön kirjoitti:

        Kyse nyt tuossa viestissäni ei ollut siitä, että ketkä osallistuivat kisaan, vaan siitä, että onko Aleksilla oikeasti se talent, joka on sen 30 000 €:n arvoinen.
        Sanoisin, että ei ole. Mun mielestä voitto olis kuulunut jollekin muulle. Ihmettelin esim taikureiden poissaoloa..

        Varmaa sekoitettiin äänet tai jotai. EI VAA VOI OLLA! Ne brasilialaiset oli vaik kui hyvii, mut eiku kolkettonnii jolleki pumpum-tyypil! Kyl suomest saa revittyy PALJON parempaa ku beatboxaust. Aikamoinen häpeä sanoo:
        - Suames ellää muailman parhaimmat piitpoksaajat!
        Kyl sit katottais nenänvartta pitkin! Mun suosikki oli kyl ne brasilialaiset. Tai se muusikkopari...etenkin se piraatti hattunen, harmaa silmänen,tumma hiuksinen komistus...ahh...(hehe)


      • miettinyt...
        AngeLights kirjoitti:

        Oli huvittavaa, kuinka Saaran ilmeestä näki selvästi hänen itserakkautensa kun juontajat selittivät kuinka "hyvä" laulamaan hän on.. Eikä hän mielestäni edes ollut hyvä;
        Ääni särisi kokoajan eikä itse laulussa ollut kuin yksi kohta, joka oikeasti veti mukaan ja sekin kesti vajaa 3 sekuntia.
        Sanoituksissa jäi jokin pieni asia häiritsemään niin paljon etten välillä edes kehdannut kuunnella tyttöä. Tunsin niin suurta myötähäpeää.
        Lisäksi soittajat eivät osanneet soittaa yhtä aikaa vaan koko soitto kimpoili vähänväliä kuin täysillä maahan heitetty superpallo! Edes minä ensikertalaisena en tekisi noin huonoa musiikkia!

        Jäi toiaan mietityttämään, miksi ihmiset pitivät Saarasta niinkään paljoa että hän pääsi kolmen parhaan joukkoon. Hänessä ei ollut yhtään mitään idol-ainesta.. Ei ulkonäköä eikä nuottikorvaa.
        Ja muuten idolista puheen ollen: Saara, Idols on ohjelma erikseen.

        Voittajaksi Aleksi oli hyvä valinta. Beatboxaus on erittäin vaikeaa ja haastavaa.. Ei Aleksi mikään paras näkemäni Beatboxaaja ole, mutta noin nuoreksi hän on mielestäni erinomainen ja tosiaan hän näytti että on omistanut suuren osan ajastaan harjoittelemalla ahkerasti.

        Tästäkin ohjelmasta jäi huono maku.. Nimittäin ohjelmassa nähtiin paljon ihmisiä jolla oli jokin todellinen "talent" ja mielestäni aika paljon vääriä ihmisiä pääsi loppujen lopuksi semifinaaleihin ja sitten finaaliin.
        Olihan niitä 'oikeitakin kykyjä', mutta esimerkiksi juuri Saara. Mikä kyky hänellä muka oli? Näin ohjelmassa paljon parempiakin laulajia, joten miksi juuri Saara pääsi jatkoon kun hän ei ollut edes hyvä?
        Kun taas Raminilla todellakin oli kyky, jota ei kaikilta todellakaan löydy..
        Nuori taikuri Miika osasi myös asiansa hyvin, joten miksi hän tippui?

        Ja koko ohjelmassa oli VAIN YKSI vatsastapuhuja koska erittäin harva osaa sen.. Se on siis äärimmäisen harvinainen KYKY. Miksi tämä kyseinen henkilö siis tiputettiin?

        Alkuperäisestä Talentista suomalainen talent eroaa sillä, että suomessa ei todellakaan etsitä kykyjä niinkuin ohjelman nimi antaa ymmärtää, vaan henkilöitä, jotka kykenevät viihdyttämään / koskettamaan ensin tuomareita ja sitten muita ihmisiä.
        Kummallista on, että ulkonäköä täytyi olla (kuten Katja Ståhl kerran mainitsikin) ja huumorintajun jyvä täytyy esityksessä esiintyä tavalla taikka toisella jos aikoi finaaliin asti päästä. 'Kyvyistä' ei siis ollut puhettakaan.

        Oli miten oli,
        mukavaa talven jatkoa kuitenkin jokaiselle! :)

        -AngeLight

        myös sitä,miksi Saara pääsi kolmen parhaan joukkoon ja luultavasti juuri vain sen tuomaripelin takia.Se valtava,aivan älytön hehkutus,ylistys ja joka ikisessä tilanteessa hänen lahjakkuutensa esilletuominen kantoi sentään kärkikolmikkoon vaikkei onneksi voittoon asti.Todella väärin muita kilpailijoita kohtaan tuollainen tuomarointi.


      • lauura
        AngeLights kirjoitti:

        Oli huvittavaa, kuinka Saaran ilmeestä näki selvästi hänen itserakkautensa kun juontajat selittivät kuinka "hyvä" laulamaan hän on.. Eikä hän mielestäni edes ollut hyvä;
        Ääni särisi kokoajan eikä itse laulussa ollut kuin yksi kohta, joka oikeasti veti mukaan ja sekin kesti vajaa 3 sekuntia.
        Sanoituksissa jäi jokin pieni asia häiritsemään niin paljon etten välillä edes kehdannut kuunnella tyttöä. Tunsin niin suurta myötähäpeää.
        Lisäksi soittajat eivät osanneet soittaa yhtä aikaa vaan koko soitto kimpoili vähänväliä kuin täysillä maahan heitetty superpallo! Edes minä ensikertalaisena en tekisi noin huonoa musiikkia!

        Jäi toiaan mietityttämään, miksi ihmiset pitivät Saarasta niinkään paljoa että hän pääsi kolmen parhaan joukkoon. Hänessä ei ollut yhtään mitään idol-ainesta.. Ei ulkonäköä eikä nuottikorvaa.
        Ja muuten idolista puheen ollen: Saara, Idols on ohjelma erikseen.

        Voittajaksi Aleksi oli hyvä valinta. Beatboxaus on erittäin vaikeaa ja haastavaa.. Ei Aleksi mikään paras näkemäni Beatboxaaja ole, mutta noin nuoreksi hän on mielestäni erinomainen ja tosiaan hän näytti että on omistanut suuren osan ajastaan harjoittelemalla ahkerasti.

        Tästäkin ohjelmasta jäi huono maku.. Nimittäin ohjelmassa nähtiin paljon ihmisiä jolla oli jokin todellinen "talent" ja mielestäni aika paljon vääriä ihmisiä pääsi loppujen lopuksi semifinaaleihin ja sitten finaaliin.
        Olihan niitä 'oikeitakin kykyjä', mutta esimerkiksi juuri Saara. Mikä kyky hänellä muka oli? Näin ohjelmassa paljon parempiakin laulajia, joten miksi juuri Saara pääsi jatkoon kun hän ei ollut edes hyvä?
        Kun taas Raminilla todellakin oli kyky, jota ei kaikilta todellakaan löydy..
        Nuori taikuri Miika osasi myös asiansa hyvin, joten miksi hän tippui?

        Ja koko ohjelmassa oli VAIN YKSI vatsastapuhuja koska erittäin harva osaa sen.. Se on siis äärimmäisen harvinainen KYKY. Miksi tämä kyseinen henkilö siis tiputettiin?

        Alkuperäisestä Talentista suomalainen talent eroaa sillä, että suomessa ei todellakaan etsitä kykyjä niinkuin ohjelman nimi antaa ymmärtää, vaan henkilöitä, jotka kykenevät viihdyttämään / koskettamaan ensin tuomareita ja sitten muita ihmisiä.
        Kummallista on, että ulkonäköä täytyi olla (kuten Katja Ståhl kerran mainitsikin) ja huumorintajun jyvä täytyy esityksessä esiintyä tavalla taikka toisella jos aikoi finaaliin asti päästä. 'Kyvyistä' ei siis ollut puhettakaan.

        Oli miten oli,
        mukavaa talven jatkoa kuitenkin jokaiselle! :)

        -AngeLight

        Hyvin sanottu Angelight :) Hyvin ja asiallisesti, perusteellisesti ilmaistu viästi :P kjäh.

        Lisää tämmöistä. Tänne siis ;)


      • ja HUHHUH
        AngeLights kirjoitti:

        Oli huvittavaa, kuinka Saaran ilmeestä näki selvästi hänen itserakkautensa kun juontajat selittivät kuinka "hyvä" laulamaan hän on.. Eikä hän mielestäni edes ollut hyvä;
        Ääni särisi kokoajan eikä itse laulussa ollut kuin yksi kohta, joka oikeasti veti mukaan ja sekin kesti vajaa 3 sekuntia.
        Sanoituksissa jäi jokin pieni asia häiritsemään niin paljon etten välillä edes kehdannut kuunnella tyttöä. Tunsin niin suurta myötähäpeää.
        Lisäksi soittajat eivät osanneet soittaa yhtä aikaa vaan koko soitto kimpoili vähänväliä kuin täysillä maahan heitetty superpallo! Edes minä ensikertalaisena en tekisi noin huonoa musiikkia!

        Jäi toiaan mietityttämään, miksi ihmiset pitivät Saarasta niinkään paljoa että hän pääsi kolmen parhaan joukkoon. Hänessä ei ollut yhtään mitään idol-ainesta.. Ei ulkonäköä eikä nuottikorvaa.
        Ja muuten idolista puheen ollen: Saara, Idols on ohjelma erikseen.

        Voittajaksi Aleksi oli hyvä valinta. Beatboxaus on erittäin vaikeaa ja haastavaa.. Ei Aleksi mikään paras näkemäni Beatboxaaja ole, mutta noin nuoreksi hän on mielestäni erinomainen ja tosiaan hän näytti että on omistanut suuren osan ajastaan harjoittelemalla ahkerasti.

        Tästäkin ohjelmasta jäi huono maku.. Nimittäin ohjelmassa nähtiin paljon ihmisiä jolla oli jokin todellinen "talent" ja mielestäni aika paljon vääriä ihmisiä pääsi loppujen lopuksi semifinaaleihin ja sitten finaaliin.
        Olihan niitä 'oikeitakin kykyjä', mutta esimerkiksi juuri Saara. Mikä kyky hänellä muka oli? Näin ohjelmassa paljon parempiakin laulajia, joten miksi juuri Saara pääsi jatkoon kun hän ei ollut edes hyvä?
        Kun taas Raminilla todellakin oli kyky, jota ei kaikilta todellakaan löydy..
        Nuori taikuri Miika osasi myös asiansa hyvin, joten miksi hän tippui?

        Ja koko ohjelmassa oli VAIN YKSI vatsastapuhuja koska erittäin harva osaa sen.. Se on siis äärimmäisen harvinainen KYKY. Miksi tämä kyseinen henkilö siis tiputettiin?

        Alkuperäisestä Talentista suomalainen talent eroaa sillä, että suomessa ei todellakaan etsitä kykyjä niinkuin ohjelman nimi antaa ymmärtää, vaan henkilöitä, jotka kykenevät viihdyttämään / koskettamaan ensin tuomareita ja sitten muita ihmisiä.
        Kummallista on, että ulkonäköä täytyi olla (kuten Katja Ståhl kerran mainitsikin) ja huumorintajun jyvä täytyy esityksessä esiintyä tavalla taikka toisella jos aikoi finaaliin asti päästä. 'Kyvyistä' ei siis ollut puhettakaan.

        Oli miten oli,
        mukavaa talven jatkoa kuitenkin jokaiselle! :)

        -AngeLight

        Jotain prkl:een romaaniako raapustat täällä,
        mitä häh?
        Tämäkin aihe on aivan turhanpäiväisestä tv paskasta, luuletko että jotain kiinnostaa sinun aivoituksesi maailmankaikkeuden kysymyksistä ja ratkaisuista, tai teletappien aamupuuroon laittamastasi unihiekasta..

        Mee eevokkitonttu takas sinne myyränkoloos kaivaa korvaas ja miettii miks sulla on 7 varvasta ja 5 jalkaa.. mikä ei mennyt kohalleen eevokkioravan synnytyksessä?

        :O


      • paras voitti jo!
        ,dkdjk kirjoitti:

        jostain työn tekemisestä. Ei sillä perusteella voittajia valita.

        Niin samaa mieltä sanoinpahan vaan ettei pelkät koiraihmiset äänestäneet siniä ja sonicia.


      • miettinyt... kirjoitti:

        myös sitä,miksi Saara pääsi kolmen parhaan joukkoon ja luultavasti juuri vain sen tuomaripelin takia.Se valtava,aivan älytön hehkutus,ylistys ja joka ikisessä tilanteessa hänen lahjakkuutensa esilletuominen kantoi sentään kärkikolmikkoon vaikkei onneksi voittoon asti.Todella väärin muita kilpailijoita kohtaan tuollainen tuomarointi.

        Oma mielipiteeni siis tarkennettuna Saaran esityksestä oli, että hänestä voisi tullakin joskus erinomainenkin laulaja, en minä sitä kiellä. Vähän harjoittelua ja paljon aikaa.

        Laulamisen voi aivan kaikki oppia eli myös Saara! Hänellä on järjettömästi halua ainakin, sen kyllä näimme. Itse lavalla esiintyminen onnistui kaikista parhaiten. Olisin pystynyt itselleni jopa uskottelemaan, että tuo tyttö on ammattilaulaja sen perusteella. Eikä itse laulustakaan tosiaan puuttunut kuin hieman enemmän aikaa harjoitella..

        Ja tosiaan kuten mainitsitkin, tuomarien sanomiset vaikuttavat (ainakin Suomessa) paljon, ja ehkä jopa liiankin paljon. Tämä saattaa tosiaan vaikuttaa traagisella tavalla ihmisten päätökseen.
        Tuomarit näkivät Saarassa suuren innon ja halun laulaa. Hän tosiaan keskittyi laulamiseen ja lavalla suorastaan koreilemiseen kauniissa (jopa ammattilaulajan näköisessä) mekossaan! Laulaessaan hän muistutti myös eleiltään, meikeiltään ja kampaukseltaan ammattilaulajaa..
        Ääni sen sijaan ei ollut niin hyvä, kuin joillakin muilla laulamalla ohjelmaan osallistujilla. Itseasiassa halua voittaa kilpailu ja elättää itsensä kuuluisuudessa olemalla oli tytöllä rutkasti enemmän kuin itse taitoa. Luulen, että hän osallistui kisaan vähän liian nuorena. Tuskin hän oli yhtään tietoinen siitä, mitä julkisuus todellisuudessa on.

        "Todella väärin muita kilpailijoita kohtaan tuollainen tuomarointi."

        Minua jäi harmittamaan aivan täysin sama asia.
        Jo ohjelman alussa yksi tuomareista (Sami Saikkonen) lohkaisi tyyliin: "Minusta Saara on paras! Haluan ehdottomasti hänen voittavan". No, kun eräs kilpailija (eri tietysti) oli hänen esityksensä esittänyt, sama tuomari lohkaisi tyylillä: "Jos tuossa alussa kerroin kenen pitäisi mielestäni voittaa, en tiedä mitä sillä tarkoitin, sillä olet yksinkertaisesti VOITTAJA mielestäni! Sinun kuuluisi voittaa koko kilpailu".. Miksi ihmeessä hän sanoi noin?
        Katja Ståhl teki tämän saman tempun Semifinaaleiden aikana. Onko tämä reilua muita esiintyjiä kohtaan heidän mielestään?

        Elämä ei ole reilua, tiedän. Mutta vaikka olisin pystynyt puhumaan kantapäälläni, se ei olisi riittänyt voittoon. Nämä tuomarit eivät hakeneet kykyä. He hakivat lähinnä huumorintajuista ja hyvänäköistä ihmistä huvittamaan koko kansaa.
        Ja sen he myös totisesti saivat ja vieläpä pienellä kyvyn jyvällä.

        Eipä tässä muuta.

        Rauhallista joulun odotusta sinne! :)

        -Angelight


      • lauura kirjoitti:

        Hyvin sanottu Angelight :) Hyvin ja asiallisesti, perusteellisesti ilmaistu viästi :P kjäh.

        Lisää tämmöistä. Tänne siis ;)

        .. Mutta paljon kiitoksia kuitenkin! :D

        Ja Suomihan sattuu olemaan sopivasti myös sanavapaa maa. Sanoin sanottavani ja olen ylpeä siitä että voin sen vapaasti sanoa! d:D

        IHANAA joulun odotusta sinne! :}

        -AngeLight


      • ja HUHHUH kirjoitti:

        Jotain prkl:een romaaniako raapustat täällä,
        mitä häh?
        Tämäkin aihe on aivan turhanpäiväisestä tv paskasta, luuletko että jotain kiinnostaa sinun aivoituksesi maailmankaikkeuden kysymyksistä ja ratkaisuista, tai teletappien aamupuuroon laittamastasi unihiekasta..

        Mee eevokkitonttu takas sinne myyränkoloos kaivaa korvaas ja miettii miks sulla on 7 varvasta ja 5 jalkaa.. mikä ei mennyt kohalleen eevokkioravan synnytyksessä?

        :O

        .. Mutta minä voin sen tehdä pienistä vinkujista huolimatta, sillä Suomi sattuu sinun äärimmäisen epäonneksesi olemaan sanavapaa maa. Voin siis mielipiteeni ilmaista, pidit siitä tai et :)

        Ja ohjelmahan oli "turhanpäiväinen" jos sen niin haluat ilmaista.. Toisaalta, sen oikea nimitys on "viihde". Toisille se oli mielenkiintoista katsomista tylsiin iltoihin tai yksi fiksu rahanlähde ja toisille, kuten sinunlaisillesi negatiivisille sivullisille, se oli aivan potaskaa. Mielipide kysymys, eikä siitä voi väitellä. Et edes sinä, herra Negatiivisuuden Kuningas.

        Ja kun kerran tuosta "kiinnostuksesta" puhutaan, niin itseasiassa olet ainoa jota tämä tekstini EI kiinnostanut, ellet sattunut huomaamaan. Joten siihen en sinun saappaissasi kajoaisi. Se olisi nolouden lisäksi todella säälittävää ja sen lisäksi valetta.
        Toiseksi haluaisin mainita, että ellei se sinua kiinnostanut, miksi näit noin paljon vaivaa vastata siihen? Eikö se ole vähän noloa puhua itsensä pussiin?
        Säästit minulta tosin paljon vaivaa nolata sinut, joten kiitos siitä :)

        Puhuit itsesi myös toisen kerran pussiin sanomalla: "...sinun aivoituksesi maailmankaikkeuden kysymyksistä ja ratkaisuista.."

        Luulin, että pidit koko ohjlemaa turhanpäiväisenä potaskana? Nyt se onkin avain maailmankaikkeuden kysymyksiin ja ratkaisuihin?! No ainakaan minä en pitänyt sitä ohjelmaa NOIN tärkeänä! :D

        Olet tiedätkös aika outo.
        Luulen, että sinua ei taidakaan ärsyttää tämä ohjelma vaan jokin aivan muu, sillä puhut kokoajan itseäsi ristiin ohjelmasta puhuttaessa. Kommenttisi oli äärimmäisen epärealistinen. Taitaa olla menkat menossa? Vai muijako jätti?
        No oli miten oli, se ei ole minun tai kenenkään muun murhe, joten menisitkö itkemään sitä jonnekin muualle, vaikka ihmiselle jota kiinnostaa?

        Lopuksi vielä tässä mainitsen, että kommenttini olivat minun omiani. Ne olivat minun omia mielipiteitäni eikä niistä voi kiistellä.
        Itseasiassa koko ohjelmasta pitäminen on myös täysin makuasia, joten tervettä ja aikuisten välistä väittelyä siitä ei voi saada aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisit vikistä ja parkua.

        Näillä eväillä jatketaan.

        -AngeLight


      • yllättynyt M35v

        Jos tätä suomen talentin voittajaa verrataan esim. brittivoittaja Paul Potsiin,niin kyllä hävettää olla suomalainen.Toivottavasti tällaista paskaa ei ainakaan suomen rajojen ulkopuolella esitellä.
        Tästä kaverista tuskin tullaan kuulemaan,tämän enempää.
        Ohjelman idea on hyvä,ja on hienoa,että tavalliset ihmiset pääsevät näyttämään kykynsä,mutta äänestys systeemi näissä kilpailuissa on täysin rahankeruuta,ja oikeat kyvyt jää varjoon.


    • äzägägsäs

      Vaihtelua tois tietenkin iskulaatikointiin jos mikittäis molemmat päät, tuubasektio sekaan.

      Ei ku keikalle ja loppukesän festareille. Kyllä tuota nyt ainakin viisi tuntia kuuntelee, muttei pitempään.

    • kanttari

      Myös Aleksille vaikka ei suosikkini ollutkaan.Ehkä siksi että en ymmärrä lajista mitään?Suosikkini oli se pieni intialaispoika, oli niin valloittava!Aivan ihme epeli! Sini ja sonic olivat myös fantastisia ja vaatii kyllä taitoa saada koira toimimaan noin hienosti.Aalto ei ollut eilen parhaimmillaan, mutta hieno pakkaus kokonaisuudessaan.

      • 57 vuotias mies

        Joopa joo!
        Kilpailun nimi kertoo kaiken! TALENT SUOMI! Ei siis Talent Universum! Ja vaikka kuinka yritätte todistaa, että kaikki olivat suomalaisia, niin totuus on totuus, intialainen on intialainen ja samoin kuin muut ulkomaan elävät, vaikka olisivat saaneet Suomen kansalaisuudénkin ja peräti täällä syntyneet. Elikkä lähden siitä, että vasta sellainen henkilö on voittonsa ansainnut, joka puhuu kunnollisesti äidinkieltämme suomea, saamea tai ruotsia ja jolla on useamman sukupolven tuntuma SUOMEEN ja Suomen historiaan, ei tänne muuttaneiden!

        Sen takia olen todella hyvilläni että voitto tuli syntyperäiselle SUOMALAISELLE. Mitä tulee siihen, tuleeko jostakin esiintyjästä kiintotähti tai ei, niin ajanhengen mukaan se on yhä vaikeampaa. Onhan se nähty, muutama vuosi julkisuudessa ja sitten unhon yöhön katoaminen, Näin hyvä!

        PS. Oli hyvä, ettei Kadi voittanut BB:tä!


      • dfjfj
        57 vuotias mies kirjoitti:

        Joopa joo!
        Kilpailun nimi kertoo kaiken! TALENT SUOMI! Ei siis Talent Universum! Ja vaikka kuinka yritätte todistaa, että kaikki olivat suomalaisia, niin totuus on totuus, intialainen on intialainen ja samoin kuin muut ulkomaan elävät, vaikka olisivat saaneet Suomen kansalaisuudénkin ja peräti täällä syntyneet. Elikkä lähden siitä, että vasta sellainen henkilö on voittonsa ansainnut, joka puhuu kunnollisesti äidinkieltämme suomea, saamea tai ruotsia ja jolla on useamman sukupolven tuntuma SUOMEEN ja Suomen historiaan, ei tänne muuttaneiden!

        Sen takia olen todella hyvilläni että voitto tuli syntyperäiselle SUOMALAISELLE. Mitä tulee siihen, tuleeko jostakin esiintyjästä kiintotähti tai ei, niin ajanhengen mukaan se on yhä vaikeampaa. Onhan se nähty, muutama vuosi julkisuudessa ja sitten unhon yöhön katoaminen, Näin hyvä!

        PS. Oli hyvä, ettei Kadi voittanut BB:tä!

        että Aleksi oli syntyperäinen suomalainen? Oletko kenties hänen isänsä?


      • keijukki
        57 vuotias mies kirjoitti:

        Joopa joo!
        Kilpailun nimi kertoo kaiken! TALENT SUOMI! Ei siis Talent Universum! Ja vaikka kuinka yritätte todistaa, että kaikki olivat suomalaisia, niin totuus on totuus, intialainen on intialainen ja samoin kuin muut ulkomaan elävät, vaikka olisivat saaneet Suomen kansalaisuudénkin ja peräti täällä syntyneet. Elikkä lähden siitä, että vasta sellainen henkilö on voittonsa ansainnut, joka puhuu kunnollisesti äidinkieltämme suomea, saamea tai ruotsia ja jolla on useamman sukupolven tuntuma SUOMEEN ja Suomen historiaan, ei tänne muuttaneiden!

        Sen takia olen todella hyvilläni että voitto tuli syntyperäiselle SUOMALAISELLE. Mitä tulee siihen, tuleeko jostakin esiintyjästä kiintotähti tai ei, niin ajanhengen mukaan se on yhä vaikeampaa. Onhan se nähty, muutama vuosi julkisuudessa ja sitten unhon yöhön katoaminen, Näin hyvä!

        PS. Oli hyvä, ettei Kadi voittanut BB:tä!

        Juuri näin se todellakin on. talent voitto meni niin oikeaan.. suomalaiselle:)


      • olivat

        paikallaan,järjestyksen ei ollut väliä.

        Laulavasta tytöstä tulee vielä tulevaisuudessa,vanhempana naisena tunnettu laulajatar.

        Kappale ei ollut nyt onnistunut valinta,koska olin kuulevinani siinä kalevalaista poljentoa,jota kuulin jo koulussa aivan riittävästi.

        Kaikki semifinaaleista saakka olivat ihan hyviä,mutta entä kaikki tuomarit,mitä heiltä vaadittiin,sillä mielestäni vain yksi heistä täytti paikkansa.

        Onnittelen kaikkia esiintyjiä.


    • = /

      Huono voitti.. :(

      • Ite oot!

        öhöhöh!


      • emmmily
        Ite oot! kirjoitti:

        öhöhöh!

        esitellä muulle maailmalle tämä "Suomen lahjakkain" ihminen.. Huh..


      • Revontulet ))
        emmmily kirjoitti:

        esitellä muulle maailmalle tämä "Suomen lahjakkain" ihminen.. Huh..

        Hyviä olivat kaikki kolme eniten ääniä saanneet!
        Onnittelut voittajalle ! Hyvä ja hauska kaveri :D


      • mirxuhh

        Allu oli kyllä just paras! muut oli ihan huonoja.


    • hyvä valinta

      Onnittelut voittajalle.
      Saara epäonnistui kun koetti matkia kalevalaisella sanoituksellaan selvästikin Värttinää jääden kuitenkin kauas originaalista.
      Onneksi koiravaljakko ei sentään voittanut..

      • idjorjgr

        kieltämättä Saara hieman epäonnistui, mutta ei sanoituksessaan vaan esityksessään. Huomasi että jännitti perhanasti, ääni ei kantanut kunnolla. Varsinkin kun tuli se kunnon bändi mukaan niin ei tahtonut niin hentoa ääntä enää kuulua lainkaan. Mutta edelleen olen sitä mieltä että Saara olisi ollut ainoa oikea talentti, niin nuorella on vielä kehittymisen varaa vaikka ikäisekseen taitava onkin. Ei mistään Idolssista tuollaisia löydy.


      • on kuullut kaikki
        idjorjgr kirjoitti:

        kieltämättä Saara hieman epäonnistui, mutta ei sanoituksessaan vaan esityksessään. Huomasi että jännitti perhanasti, ääni ei kantanut kunnolla. Varsinkin kun tuli se kunnon bändi mukaan niin ei tahtonut niin hentoa ääntä enää kuulua lainkaan. Mutta edelleen olen sitä mieltä että Saara olisi ollut ainoa oikea talentti, niin nuorella on vielä kehittymisen varaa vaikka ikäisekseen taitava onkin. Ei mistään Idolssista tuollaisia löydy.

        Minun mielestäni on niin, että kun on kuullut yhden Saaran sanoituksen, sävellyksen ja laulun, on kuullut ne kaikki. Jos hän esittäisi putkeensa kaikki kappaleensa, niin en pystyisi sanomaan, mihin kappale loppuu ja mistä uusi alkaa. Kauheaa kaipausta ja paatosta, väliin muutama korkea kiekaisu...


      • ...
        idjorjgr kirjoitti:

        kieltämättä Saara hieman epäonnistui, mutta ei sanoituksessaan vaan esityksessään. Huomasi että jännitti perhanasti, ääni ei kantanut kunnolla. Varsinkin kun tuli se kunnon bändi mukaan niin ei tahtonut niin hentoa ääntä enää kuulua lainkaan. Mutta edelleen olen sitä mieltä että Saara olisi ollut ainoa oikea talentti, niin nuorella on vielä kehittymisen varaa vaikka ikäisekseen taitava onkin. Ei mistään Idolssista tuollaisia löydy.

        En itsekään pitänyt hänen eilisestä esityksestään. Laulu oli aika paatosmainen ja melankolinen. Mutta hän on silti hyvä ja lahjakas. Parempi lauluvalinta olisi ollut hyvä juttu. Kuinka kuinka moni meistä kuitenkaan tekee lauluja, soittaa pianoa ja laulaa? :) Noh, itse laulan mutta en ole yhtä hyvä kuin hän. Tulipa sitä joskus pianoakin soiteltua, mutta en ollut siinäkään yhtä hyvä kuin hän. Lauluja en ole koskaan tehnyt :)


    • tosi hyviä...

      Lämpimästi onnitellen kaikia kolmea nuorta Suomalaista ,olitte todella hyviä omalla sarallanne =) ONNITTELUT !!

      • -daa-

        Myönnettäköön, että olin hieman yllättynyt kun Aleksi voitti, mutta tyytyväinen kun Saara ei voittanut!! Ei todellakaan iskenyt tuollainen vikinä minuun! JA mitä yleisön ja tuomariston nuolemista koko ajan.... Ja sitä paitsi ihan hyvä, että muu kuin laulusuoritus voittaa, sillä meillähän on jo idols.

        Itse olisin toivonut, että Ramin olisi voittanut. Mutta hänen finaaliesityksensä oli "mälsä". Taitava kaveri kun on, niin olisi jättänyt turhat rekvisiitat ym. pois.


      • samaa
        -daa- kirjoitti:

        Myönnettäköön, että olin hieman yllättynyt kun Aleksi voitti, mutta tyytyväinen kun Saara ei voittanut!! Ei todellakaan iskenyt tuollainen vikinä minuun! JA mitä yleisön ja tuomariston nuolemista koko ajan.... Ja sitä paitsi ihan hyvä, että muu kuin laulusuoritus voittaa, sillä meillähän on jo idols.

        Itse olisin toivonut, että Ramin olisi voittanut. Mutta hänen finaaliesityksensä oli "mälsä". Taitava kaveri kun on, niin olisi jättänyt turhat rekvisiitat ym. pois.

        mieltä,tuomarit yritti tehdä Saarasta väkisin voittajaa,todella ärsyttävää.Muitten suorituksista kyllä sanottiin,jos meni huonommin kuin edelliskerralla,mutta Saaraa vaan hehkutettiin ja ylistettiin,vaikkei myöskään onnistunut parantamaan finaaliin.Mutta eivätpähän vain pystyneet tuomarit valitsemaan voittajaa kansan puolesta,vaikka yritys oli niin kovaa,että en ainakaan itse ole koskaan mitään vastaavaa nähnyt.


      • mutta....
        samaa kirjoitti:

        mieltä,tuomarit yritti tehdä Saarasta väkisin voittajaa,todella ärsyttävää.Muitten suorituksista kyllä sanottiin,jos meni huonommin kuin edelliskerralla,mutta Saaraa vaan hehkutettiin ja ylistettiin,vaikkei myöskään onnistunut parantamaan finaaliin.Mutta eivätpähän vain pystyneet tuomarit valitsemaan voittajaa kansan puolesta,vaikka yritys oli niin kovaa,että en ainakaan itse ole koskaan mitään vastaavaa nähnyt.

        minusta tämä viimeinen oli Saaran huonoin esitys !? Onneksi yleisö sai äänestää mieleisensä !


      • VAAN

        kolmen kärki hyvä, mutta en sitä mikkii räkijää kauan jaksaisi kuunella ja ainahan lemmikit on ihania, jos niistä välittää. Laulukilpailut on taas erikseen. Ulkomaalaisiakin olisi saanut olla kolmikossa.


    • eppeli

      Onnea Aleksille hienosta beatboxauksesta! Oli nimittäin ainut, joka paransi esitystään finaalissa! Kaikkien muiden esitykset tuntuivat olevan liian hätäisesti kokoon kyhättyjä, eivätkä näin ollen yltäneet aiemmin esim. semeissä nähtyihin esityksiin. Olisin toivonut Santerin voittavan, mutta hänenkään esityksensä ei yltänyt aiemmin nähtyjen tasolle, tosin ruusutemppu uutena oli hieno!

    • Nimetön

      Mun mielestä paras voitti... alkukarsinnoissa oli parempia, mutta näistä finaalisteista paras oli tämä aleksi. JA HEI LAULAJILLE ON JO OMA KISA: IDOLS! Olisi kiva nähdä muuta settiä tässä kisassa ja onneksi sen muun setin kannattaja voitti. Talenttia Löytyi myös Siniltä ja sonicilta. He ovat tehneet varmasti ihan helvetisti töitä esiintymisiensä eteen. JOS viettäisi koirien kanssa aikaa niin tajuaisi... Mutta ALEKSI oli kyllä tässä kisassa ainut joka oli todella taitava ja hän ansaitsi voittaa vaikka olikin vähän mammanpoika xD!

      • ojwoidjwoifw

        Joo, lisää vain Idols-pellejä suomeen. Koivusen tasoisia määkiviä apinoita tässä vielä kaivattaisiinkin.


      • koivunen the greatest voice
        ojwoidjwoifw kirjoitti:

        Joo, lisää vain Idols-pellejä suomeen. Koivusen tasoisia määkiviä apinoita tässä vielä kaivattaisiinkin.

        En välitä Idols kisasta erityisemmin mutta koivusella on upea ääni. Sitä ei ehkä kaikki iskelmän kannattajat tietty ymmärrä, mutta on kuitenkin, Oli vain typerä veto lähteä Idolsin kautta musiikkibisnekseen. Talentti voisi kyllä olla muille lajeille tarkoitettu ohjelma ei laulamiselle kun sillä on jo oma ohjelma....


      • ojwoidjwoifw
        koivunen the greatest voice kirjoitti:

        En välitä Idols kisasta erityisemmin mutta koivusella on upea ääni. Sitä ei ehkä kaikki iskelmän kannattajat tietty ymmärrä, mutta on kuitenkin, Oli vain typerä veto lähteä Idolsin kautta musiikkibisnekseen. Talentti voisi kyllä olla muille lajeille tarkoitettu ohjelma ei laulamiselle kun sillä on jo oma ohjelma....

        Jos tuolla iskelmänkannattaja-kuvauksella muhun viittasit niin voin sanoa että olen enemmän metalli/hevimiehiä. Juurikin iskelmänkannattajat ne Koivusesta pitävät.


      • koivunen
        koivunen the greatest voice kirjoitti:

        En välitä Idols kisasta erityisemmin mutta koivusella on upea ääni. Sitä ei ehkä kaikki iskelmän kannattajat tietty ymmärrä, mutta on kuitenkin, Oli vain typerä veto lähteä Idolsin kautta musiikkibisnekseen. Talentti voisi kyllä olla muille lajeille tarkoitettu ohjelma ei laulamiselle kun sillä on jo oma ohjelma....

        ei liity tähän aiheeseen yhtään mitenkään,ja toiseksi kaikki osaavat laulajat eivät voi idolsiin osallistua ikärajan tullessa vastaan.


      • siniemilia82
        ojwoidjwoifw kirjoitti:

        Jos tuolla iskelmänkannattaja-kuvauksella muhun viittasit niin voin sanoa että olen enemmän metalli/hevimiehiä. Juurikin iskelmänkannattajat ne Koivusesta pitävät.

        ja sai arvoisensa voittajan.
        Sekä hyvin on
        Kummaa: Vissiin tuolle Koivusen rassulle löydy omaa fanclubia kun täällä siitä niin kiivaasti joka foorumissa jauhetaan..?

        Ei nappaa Koivunen minulle myöskään.


      • Anni

        Aleksi on supernistin hyvä. :) Itte oon kiinnostunu kans tost hommast, mut en itte oo koskaan uskaltanu lähtee kokeilee. oon pysyny täs säveltämises ja laulamises. :DD Mutta pakko sanoo, että nyt kiinnostaa vielä enemmän, sillä muut ketä oon nähny ja kuullu on tohon verrattuna suoraan sanoen sitä peruspaskaa!
        Jätkällä on upee taito, näköä ja huumoriakin varmasti löytyy. ;) Loistava pakkaus. mau..


      • urpojen suosikki
        Anni kirjoitti:

        Aleksi on supernistin hyvä. :) Itte oon kiinnostunu kans tost hommast, mut en itte oo koskaan uskaltanu lähtee kokeilee. oon pysyny täs säveltämises ja laulamises. :DD Mutta pakko sanoo, että nyt kiinnostaa vielä enemmän, sillä muut ketä oon nähny ja kuullu on tohon verrattuna suoraan sanoen sitä peruspaskaa!
        Jätkällä on upee taito, näköä ja huumoriakin varmasti löytyy. ;) Loistava pakkaus. mau..

        - Paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • koivunen the greatest voice
        koivunen kirjoitti:

        ei liity tähän aiheeseen yhtään mitenkään,ja toiseksi kaikki osaavat laulajat eivät voi idolsiin osallistua ikärajan tullessa vastaan.

        Ensinnäkään en aloittanut tätä keskustelua koivusesta sanoin vain mielipiteeni tälle kyseiselle ns "hevimetalli" herralle. vaikka aika teiniltä vaikuttaa jos sen perusteella ei pidä henkilön ÄÄNESTÄ huom. ÄÄNESTÄ koska tämä on tullut julkisuuteen kilpailun kautta. Nykyään on muotia olla erilainen ja "olet erilainen" vain jos et pidä ns. samoista asioista mistä muut kuten vaikka idolsin tai talentin voittajista, koska heistähän pitävät useat ihmiset jos he ovat kerran voittaneetkin. Aika pelleltä tuo koivunen vaikuttaa ihmisenä mutta mielestäni ääni hyvä. että voiskos tän keskustelun lopettaa kun mielipideasioista ei voi kiistellä tai voi mutta tuskin saamme toistemme päitä kääntymään...


    • Nimetön

      on se kun tollanen mikrofoniin räkijä on joku talent.. haqhahaaa

      • american talentia

        odotellessa tunnen valmiiksi myötähäpeää lähes kaikkia esiintyjiä kohtaan, puhumattakaan tikka tuulispää voittajasta! Uskomatonta! Eikö täältä löydy oikeasti kykyjä? Huh kansa on jälleen puhunut...


    • gghf

      hehehehehehee..... oli naurettavaa ku ne ketkä tanssi afrikkalaista tanssii meni sotkee aksu naamaa :D:D hehehehheheheh

    • Nimetön

      ei tollasella poksuttelulla ainakaa ura tule ja se on saletti ku moskovan baletti!!!!

      • se mies täältä

        kyllä oli huonot tuomsarit tässä kosassa,ja tulos oli sitä mitä se on.nyt kun alkaa usan talentti telkussa niin olis kiva tietää kelpaako suomen talentti usaan,veikkaan että ettei.muutama finalisti oli hyviä,mutta siihen ei lukeudu voittaja.kukahan muuten valitsi nämä p.... tuomarit.jee jee suomi rulaa


    • Kurkkukipeeonjoooikeesti

      Nykyään mikkiin sylkemisellä voitaa 30 000e!!!!!!
      Tota ei jaksa kuunnella erkkikään.
      En itse kannustanut varsinaisesti ketään... Mutta ei tuo kyllä ihan mikään TALENTTI ole!"

      Mua oikeesti nolottaa ihan suomen puolesta, kuvitelkaa mitä muut maat ajattelee: " Suomella ei oo kunnon talentti ainestakaan, niiden talentti on sylkijä, hahaah"
      Siinäpä miettimistä!!!

    • pitäisi lailla

      kieltää. Sen nyt tietää kun alle 10v näplää 100 viestiä tunnissa kuka ja mikä voittaa.
      "Te oli valmasti toti kuul etityt"...

      Koko talentti oli turhuuksien turhuus ja lopputulos täysi floppi.

    • SunSun

      Minun mielestä tämä Talent on pelkkää rahan tuhlausta! Ainakin jos äänstää Aleksi Vähäpassia! Minusta Sini ja Sonic saisivat voittaa tai Saara Aalto. Mitään beatboxaajaa ei tarvita Talent -voittajaksi!

    • k1li

      Miten helvetissä Suomessa on näin arvostelukyvytöntä ja helvetin lapsellisen typerää sakkia, kun mennään äänestämään television kykyjenetsintäkilpailussa voittajaksi nuoren miehenalun, joka tekee suullaan typeränkuuloisia ääniä? Kuka tahansa pystyy ääntelemään suullaan "umtsikiumtsikiumtsiki" (paitsi ehkä mykät ihmiset). Mitä ihmeen "talenttia" tässä beatboxauksessa mukamas on? Teini-ikäiset pennuthan tätä kaveria ilmeisesti on eniten äänestänyt, joten pitäisikö olla huolissaas teini-ikäisten älyllisestä ja henkisestä kehityksestä, kun tälläistä paskaa mennään äänestämään voittajaksi?

      Niin ja niille jotka tulevat minulle sanomaan: "olet vain kateellinen"... No totta helvetissä olen kateellinen! Jos tienaa 30 000 euroa pelkällä "umtsikiumtsikiumtsikillä" niin kyllä se hieman kateelliseksi vetää. Hänen taidoilleen en tosin ole kateellinen, koska pystyn ääntelemään milloin tahansa samalla tavalla kuin hän.

      • sksjj

        voisin lyödä vaikka 100 000 euroa vetoa niin et pysty samaan kuin Aleksi. Rytmitajua pitää olla ja paljon muutakin.


      • k1li
        sksjj kirjoitti:

        voisin lyödä vaikka 100 000 euroa vetoa niin et pysty samaan kuin Aleksi. Rytmitajua pitää olla ja paljon muutakin.

        Varmana pystyn. Kuka tahansa pystyy tekemään "umtsikiumtsiki" -ääniä suullaan. Niin ja rytmitajua löytyy varmasti enemmän, kuin tältä talentin voittajalta. On nimittäin tullut soitettua kitaraa ja bassoa jo aika monta vuotta. Varsinkin basson soitossa rytmitaju kehittyy tai ainakin minulla on kehittynyt todella hyvin.


      • geggoli

        Olethan sitten luonnonlahjakkuus itse myös :)


      • nääs nääs
        geggoli kirjoitti:

        Olethan sitten luonnonlahjakkuus itse myös :)

        joo,luojan kiitos että tämä surkeus loppu,tumarit oli alle kaiken kritiikin.kyllä suomen televisoi pilaa kaikki kisat mitkä se kopioi ulkomailta.voittaja oli niin huono että ei kyllä kannata mainostaa ulkomailla tästä,luulevat vielä että täällä asuu vain peikkoja


      • kola-olli

        meinasinhan mäkin voittaa ennätystehtaan :D


      • jee

        olisit itse osallistunut ja ottanut sen 30000 euroa kun olet kerran niin loistava.


      • MIELTÄ

        ei tuota jaksa minuuttia kauemmin kuunnella - teineihin todella varmaan uponnut - jokainen osaa räkiä mikkiin ja piereskellä!


      • hffghj
        sksjj kirjoitti:

        voisin lyödä vaikka 100 000 euroa vetoa niin et pysty samaan kuin Aleksi. Rytmitajua pitää olla ja paljon muutakin.

        fuck you bitchass cocksucker.


      • k1li
        jee kirjoitti:

        olisit itse osallistunut ja ottanut sen 30000 euroa kun olet kerran niin loistava.

        Olisinkin osallistunut, jos olisin tiennyt, että turhanpäiväisellä paskalla voi tienata noinkin paljon rahaa. Enpä tiennyt... Sepä tässä vituttaakin.


      • huoh
        k1li kirjoitti:

        Olisinkin osallistunut, jos olisin tiennyt, että turhanpäiväisellä paskalla voi tienata noinkin paljon rahaa. Enpä tiennyt... Sepä tässä vituttaakin.

        Ja sit sä vielä täällä mariset kuinka hirveää on että joku toinen voitti sen etkä sä. Huoh mikä pelle, olisko niiden pitäny jäädä venaa jotain virtuoosia niin kuin sä rämpyttelee bassoa tyylii: "rämp rämp rääämp kriik" "oho venatkaa meni sormi väärälle kielelle" "rämp rämp rimputi rimputiiiiiii kriik" "no perkule täs bassos on nyt kyl jotain vikaa" Talent tuomarit: "TÖÖT TÖÖT TÖÖT" "mä otan lopputilin tuli burnout" ja kaikki häipyy ja sä jäät yksin lavalle nyyhkii ja soittaa "tuiki tuiki tähtönen ja toivot että säkin olisit joskus tuikkiva tähtönen". xD xD ei vittu mul on hauskaa.

        Eiku oikeesti pää kiinni ku et mistää tajuu mitää. Kuinkakohan moni osaa soittaa kitaraa ja kuinka moni osaa "beatboxata" mä oon pitäytyny siinä kitarassa ihan syystä... enkä usko sustakaan suuria koska suurilla esiintyjillä on aina pahimmat ramppikuumeet.


    • kyllähän se taitoa on.

      aleksilla oli taitoa, mutta ei minusta ollut paras. Saara aalto, santeri ja taistelutanssijat olivat parhaita

    • jorkkari

      Onnea ihQ Allu !!!!

    • AlexxSandra

      ALEKSI ON EHDOTTOMASTI YKKÖNEN..:) hyvin se vaa vetää.. ja sen lisäks söpö.. grrrnauu.. ;)) Oikee voitti.

    • plööpläävhgf

      perkele itekki osaan paremmin!.. voi vittu ei ois uskonu ketä ihmiset äänestää! PASKA TALENTTI.

      • Eetuarto

        Tämä Alexi on beatboxaajana ihan paska!


      • VOITTANUT

        ..VAAN PASKA-AIVOJEN SUOSIKKI!


      • MURSKAAJA
        VOITTANUT kirjoitti:

        ..VAAN PASKA-AIVOJEN SUOSIKKI!

        Ihan hyvin se passi sylkee..mut paras jäi voittamatta...teinit äänesti ja vanhemmat maksoi..!!


      • No Joo

        ei kyllä asiaa auttanut suitsuttamalla Saaraa
        voittajaksi etukäteen. Sellainen ärsyttää.

        On ilmeistä, että Suomen kaltaisessa maassa ei
        löydy tarpeeksi viitseliäisyyttä varttuneemmassa
        väessä, vaan uskovat, että muut hoitavat homman
        kotiin - aivan kuten kansanäänestyksessä.

        Turpamoottori vetoaa enemmän nappulaliigaan, sillä
        monilahjakkuutta ei vielä tuossa iässä ymmärretä
        ja sellainen pikkuhauska esitys uppoaa paremmin.
        Ja känny käy...

        Saara Aalto on saanut riittävästi näkyvyyttä ja
        tulee taatusti menestymään paremmin kuin muut
        kanssakilpailijansa. Siitä hänen ei tarvitse huo-
        lehtia ja vaikka palkintosumma meni sivu suun, hän
        tulee ansaitsemaan sen moninkertaisesti.


    • glhwwr2

      PARAS VOITTI!

      • rantakippari

        Aleksin osaamistaso vaatii varmasti huipputaidon.
        Eri asia taas on se millainen oli ohjelmaa seuranneiden ja sitten kilpailua äänestäneiden otos Suomen kansasta.
        Sitten tärkeimpään eli mitä kukin haluaa luunnella ja katsella. Itse olen seuraamassa mielummin esitystä jossa on 10 Saaran tasoista laulajaa kuin vastaavaa esitystä jossa olisi 10 Aleksin tapaista suulla jumputtajaa.


    • hebedidii

      aah, paraaas voitti ! ((:
      olin iha pelle ku ootin et ne sanoo se kuka voitti, nih ja si kiljuttii mun mutsin kaa yhes ku satii tietää . :'DDD mut oikeesti, aleksi on söpöi

      • voitti

        TALENT SUOMI! Wuuu!! onnea talentti, toivottavasti et tule ensi vuonna telkkareihimme. Osallistujatkin suurin osa ulkomaalaisia, lol.


    • Onnittelija

      Unohtui katsoa, mutta että näin. ONNEA:

    • talantiton

      Voittajalle onnittelut ekaks!!
      Jotenkin koko juju(kriittisistä ja kannustavista)tuomareista huolimatta katkusi liikaa ylikypsälle konseptille..
      Luulen ainakin kärkikolmikon saaneen lisää kannuksia jatkaa esiintyvinä taiteilijoina. En äänestänyt, en ehtinyt päättämään onko säveltävä/sanoittava/soittava Saara enemmän talantti kuin keppiä näppärästi noukkiva koira:) No, kunnon koira..eloisa ja pirteä.
      On olemassa myös agility -kilpailut.

    • Nimetön

      Uskon siihen, että kova työ palkitsee. Kuka tahansa voi oppia lähes mitä vaan. Lahjakkuus on mun mielestä sitä, että oppii ja oivaltaa jonkun asian nopeammin kuin muut. Lahjakkaassa oppimisessa harjoittelua tarvitaan tietysti vähemmän. Lihava ihminen voi mielestäni oppia akrobaattisia temppuja mutta hänen työn määränsä on paljon suurempi kuin esim. laihojen ihmisten, koska lihavan on pudotettava painoa sopivaksi kun taas laihan ei tarvitse tehdä sitä. KYSE ON VAIN SIITÄ, ETTÄ MITEN HALUKAS JA MOTIVOITUNUT IHMINEN ON VOITTAMAAN MAHDOTTOMALTAKIN TUNTUVAN HAASTEEN. Lahjakkuus voi mielestäni tulla myös "sivuvaikutteena" jostakin muusta asiasta, jonka hallitsee hyvin. Ikä voi olla mielestäni hidaste, ei niinkään este. Ei kukaan ole seppä syntyessään. ELI KOVA TYÖ PALKITSEE JA LAHJAKUUS NOPEUTTAA TYÖN TULOSTA. Jos kova työ puuttuu, niin lahjakkuudella ei tee yhtikäs mitään.

      PS. Tämä viesti on vain mielipide muiden joukossa eli no hard feelings... =)

    • Niccoret

      koko suomelle jos toi pääsee jonneki muualle esittään tota. Tuomaritki varmaan pikkasen pettyneitä. No ei siinä koirassakaan ollu mitään nähtävää, mutta se tyttö laulo kauniisti. Se kyllä tulee pärjäämään ilman ton typerän kisan voittoakin.

    • Ikuinen fani!

      miksei suomen suurinta kykyä eli Kola-Ollia näkynyt kisassa. Mieshän on täysin ilmiömäinen kyky, tollaseen huumoriin ei ole pystynyt Suomessa kuin Pirkka Pekka Petelius aikoinaan.

    • Nuuskutus

      heh, suuri yllätys se kyll oli. :D mut se lantioliike siin keskivaiheel.

    • naaman

      Oli varmaan mukava yllätys voittajalle kun katsoi lähetyksen jälkeen peiliin. Oliko sotku tahallinen vai muuten vain piti mennä apinoimaan voittajan naamalle? Ei mulla muuta.

    • Pauli tehtaalta

      Onnea onnea vaan, tule kesäksi töihin sixille, kerro äidillesi terveisiä.

    • yeaahbeatboXX!

      ;D ONNEA!

    • teräsvillasukka

      Onneksi tämä voitti, eikä se neiti joka vinkui niin että korvissa soi.

      • Pahuutta vastaan taisteleva...

        Kuka neiti? Ai meinaat jippua vai? Et vaan ymmärrä kun olet noin hevin ja saatanan aivopesemä heviorja!


    • Laikas

      Haluttas vaan nähdä tämä Suomen valitsema "talentti" esim. puolen vuoden kuluttua. Siinä vaiheessa ollaan luultavasti luettu Seiskasta minkälainen on uusi auto, Demistä lemmikeistä ja epäilemättä Aleksi on myös treenaamassa johonki Vuokatin kuppasiin lökäpöksyfestareihin. Kuka vit** jaksaa kuunnella sitä mikkiin pieremistä enempää ku pakolliset 3 minuuttia??!! Jätkällähän loppu kuntoki finaalilähetyksen toisessa esityksessä.. tokas vaan loppuun "ei jaksa".
      Katelkaapa mielenkiinnosta Pablo Fransiscon stand-uppia vaikka youtubesta ja kertokaa sen jälkeen Aleksin finaalisetin omaperäisyydestä. En kyllä kehtais paljon näytellä tätä Suomen lahjaa maailmalla. Juu, pistetään Aleksi vaikka vastavierailulle sinne englannin talentiin.

    • Nimetön

      beatbox oli vain hetken hurmaa, mutta Saara Aalto tulee olemaan suuremmassa suosiossa oikealla laululla,ja uskon että Saarasta tulee suomen sinivalkoinen esiintyjä samallatavalla kuin Katri Helenasta.Miettikää seuraavaa talent kautta mistä kansa tykkää.

    • kun äänestetään txt

      Tekstiviestillä ja puhelinsoitolla ratkaistavista kilpailuista näkee ketkä niitä kännyköitä näpyttelevät. Lapset äänestävät voittajia niin TALENTissa kuin IDOLSissakin - onhan nämä koettu jo useaan kertaan. Olisi mukava nähdä aikuisten äänestystulos jossakin kilpailussa.

      • indriel

        Olisin halunnu et Santeri ois voittanu.. Se oli paras! Mutta mutta.. Se kyllä mokas finaalissa, ja sen suorituksen ois kyl pitäny mennä ihan nappiin. Ja voihan hellan lettas se ei päässy ees kolmen parhaan joukkoon! Arvatkaa olinko pettyny jos on ihan alusta asti kannattanu jotain ja sitten se ei ees pääse kolmeen parhaan joukkoon! Suoraan sanoen Vituttaa koko ohjelma. Ei oo nimittäin mistään laadukkaimmasta päästä.
        Tää joka voitti, oli mun suosikkilistalla kolmantena, tokana Saara Aalto.

        En kyllä kato Talenttia enää sillon kun se alkaa uudestaan!


      • plääh!!

        Noh, voittihan Lordikin euroviisut ja se joku verka serducha oli tänä vuonna kakkonen.

        Ei ne aikuiset sen paremmin osaa!

        Ja ai niin, äänestettiinhän Paavo Arhinmäkikin eduskuntaan aikuisten toimesta.


    • Jahvetti

      Ja seuraavan biisin nimi on "Pumdigipumtsipum" and it goes like thiiis!! "Pökspökspukipuki tissaktissakadingsing *ai äm joor faato* tsippadatsuditsudi bumbumbumpifpifbumbum gattoskugibumdikibum *evripadi kamonkamon* pifspifistumtum *jeeeeh lets muuv* gumgumbukibuki *tsek mai reidio* fiufiufiuuuu... kitoooos!!

      ai jaa 30 tonnia tuli?! no mikäs siinä... ja eiku autokauppaan!

      aivan uskomatonta p*skaa.. siihen vielä kylkeen Pikku G räpäyttämään ja paletti ois kasassa!

    • some-one........

      että ihmiset osaa olla kateellisia, mut ei kai niillä muuta elämää olekkaa ku kadehtia toisia.. kyllä sen huomas ku kansa äänesti ni kolme parasta oli SUOMALAISIA, näin sen olla pitää jos suomesta talenttia haetaan.

      • VOITTI!

        Mielestäni on tyhmää että tuomarit äänestivät jatkoon beatboxaajan tietämättä että hän oli puoli amatööri omassa lajissaan. Pitäisi ottaa selvää tarkemmin asioista. Beatboxin Suomen mestari Felix Zenger voitti sm skabat ylivoimasesti tänä vuonna. Tämä kyseinen kaveri osaa tehdä suullaan basson beatit ja vielä laulunkin ja vieläpä samaan aikaan. Aleksi vähäpassi ei osaa yhtään mitään kunnollista beatoxii. Osaa vain omaa "huumoria", joka täyttä paskaa, mutta se upposi katsojiin, koska se oli uutta, mitä normaalit katsojat eivät ole kuulleet aikaisemmin, ja vielä voitti talentin. No okei ettei pelkäksi haukkumiseksi mene niin ihan ok hän on, mutta ei edes hyvä verrattuna muihin suomen huippu beatboxaajiin.

        Moittisin myös nelosta koko ohjelman suunnittelusta ja järjestelysta. Heti ekassa jaksossa paistoi silmään todella huonosti järjestetty lavastus. Esiintyjät odottelivat ilmeisesti jossain teltassa tai jossain missä oli valkoset muovi seinillä ja kulahtaneet sohvat siellä täällä ja joku talent mainos kyltti. Juontajat olivat todella surkeita ja kokemattomia, taisin jopa yhden pienen läpänkin kuulla kundilta, jossain jaksossa. X taulut olivat rumia ja lava oli vasta finaalissa siinä tasolla mikä olisi piänyt olla alusta pitäen. ohjaajalle myös noottia, kuvakulmat olivat välillä aivan missä sattuu ja kokonaisuus ei muutenkaan toiminu. Ainut syy miksi itse katsoin talenttia oli se että en viitsinyt katsoa maalaiselle eukko ohjelmaa. Maikkari kyllä onnistuu ohjelmissaan todella paljon paremmin ja sen kyllä näkee katsojista. No onhan sillä maikkarilla vähän enemmän fyrkkaa takana.


      • TALENT VOITTI

        TALENT SUOMI! Wuuu!! Onnea talentti, toivottavasti et tule ensi vuonna telkkareihimme. Osallistujatkin suurin osa ulkomaalaisia, lol.


    • Olenkohan nyt tippunut kelk...

      Kertokaas minullekkin mikä on Beatboxaaja? Siis onko se niinku joku määrätyssä tahdissa (beat) nyrkkeilevä (Boxing) kaveri vai mikä?

      Ja minkä takia Aleksilla pitäisi olla vähäinen passi?

      • Akka07

        Paras voitti, se lantioliike oli ihan aah...
        Minusta se myös oikeasti osasi tehdä ihmeellisiä ääniä, mielestäni tosi talent. Ja söpöys ei koskaan haittaa mua.

        Se 17-vuotias taikuri olis kanssa ollut voittaja-ainesta, mutta katsojat eivät häntä jatkoon äänestäneet eikä tuomarit päästäneet. Hän oli kyllä niin hyvä että varmaan tulee rikastumaan muutenkin (ei ehkä suomessa). Ja niin komeekin vielä...


      • rantakippari
        Akka07 kirjoitti:

        Paras voitti, se lantioliike oli ihan aah...
        Minusta se myös oikeasti osasi tehdä ihmeellisiä ääniä, mielestäni tosi talent. Ja söpöys ei koskaan haittaa mua.

        Se 17-vuotias taikuri olis kanssa ollut voittaja-ainesta, mutta katsojat eivät häntä jatkoon äänestäneet eikä tuomarit päästäneet. Hän oli kyllä niin hyvä että varmaan tulee rikastumaan muutenkin (ei ehkä suomessa). Ja niin komeekin vielä...

        Joo, nyt selvisi mikä oli vaikkuttimena tätä suulla putputtajaa äännestäneillä: lantion liike, söpö ulkonäkö.
        Voi taivas, olis kiva nähdä se 1.5-2 tunnin konsertti missä tämä ´supertähti´ esiityisi. Kuinkahan moni jaksaisi kuunnella loppuun asti.
        Kyllä pitää ihmetellä. Onneksi tämä oli vain äänestykseen osallistujien mielipiteen mukaan valittu, ei suuren yleisön.


    • yllättynyt M35v

      Toivottavasti joku ideanikkari ja rahamies älyää kerätä kaikki maailman talent voittajat yhteen ja pistää heidät kilpailemaan keskenään.
      Veikkaanpa,ett suomipoika naurettais lavalta alas,varsinkin jos sattuisi Paul Potsin jälkeen esiintymään :).

    • biisi

      voisiko joku kertoa, että mikä on se biisi minkä aleksi beatboxsasi semifinaalin alussa? -kiitos jo etukäteen

      • Akka07

        ihan sika, en vaan kestä katsoa sitä, enkä kuunnella.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe