Fiat Marea 1999 1.8

PetojenSukua

Mitkä ovat mallikohtaiset viat/heikkoudet? Löytyykö minkälaisia kokemuksia kyseisestä autosta?

6

2969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...peli

1.6 Marea 2001 on ollut luotettava auto. Ainoa ilmennyt vika on ollut takuuaikana rikkoontunut istuinlämmitin.

HS:n vikatilastossakin tämän mallin kohdalla on harvinaisen vähän vikoja.

• ...on jo

kaikki kertaalleen korjattu.

• Katsuri
        ...on jo kirjoitti:

kaikki kertaalleen korjattu.

kuluvat väljiksi todella nopeasti. Mutta ihmekös tuo kun taka-akselisto on samantyyppinen kuin Puntossa, eivätkä ne kestä siinäkään. Etuakseliston ja ohjauksen niveliä saa vaihtaa vuosittain. Paljon ajetuissa(harvoin näillä tosin on yli 150t päästy) ja/tai huonosti pidetyissä on ruostevaurioita. Moottorin öljyvuodot ovat sitten oma lukunsa.

• on..

murea. Pohja takuulla ruosteessa!

• fiatin Marealla

Itselläni on Marea -97 ja ajettu 200000 km. Kyllähän Marea on kuljettanut minua aika luotettavasti paikasta toiseen, mutta onhan siinäkin ilmennyt vikoja. Voisin sanoa että "koiranluut" ovat sen auton tyyppivika, eli niitä pitää vaihtaa säännöllisesti parin vuoden välein kun etupäästä alkaa kuulumaan kolinaa.Istuinlämmitykset hajoaa jos istuimella on polvillaan. Ulkopuolen ovenkahvat (erillinen ulkopinta) ovat sekundamuovia, jotka hajoavat murenemalla ilmeisesti auringonpaisteessa. Nyt viimeisin vika on tuo tyhjäkäynti, joka kylmänä huutaa parin tuhannen kierroksen paikkeilla pitkään ja lämpimänäkin kierrokset soutaa ylös alas. Että semmoinen ajopeli.

• viiatttimies

Riippuu miten ajettu... itsellä ollut marea jo 8 vuotta eikä ole muuta tarvinnut tehdä kuin vaihtaa öljyjä, täyttää renkaita ja pari polttimoa.. vittuako raiskaatte niitä autojanne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe