Ny mie heitän henkeni...Massuu vääntää ja olo on hutera..En taia selvitä tästä,joten pitäkää palsta pystyssä...Äääähh..mä inhoon mahatauteja!!!Kuka senkin keksi mun riesaks..:(
Ny pitää mennä...:¤ Jakselkaa te paremmin..
ja pysykää terveinä..
Hyvästi.. :(
18
841
Vastaukset
Nokian tyttöjä?? :)Vitsi vitsi, koitahan parantua.
- Mischiko
Nokia, connetcting pipeline.....
- kolibakteeri stoi!
Meitin mummi sanoi, ett hiilien syönti parantaa ruikulivattan.
Lehtipuistahan grillaushiiletkin tehty. Jos jälkituote on mustaa, keino tepsii.- Synnove.Pullo
pikalaihdutuskuuriisi.
Muista juoda paljon jaffaa. Sitä on mukava oksentaa. Synnove.Pullo kirjoitti:
pikalaihdutuskuuriisi.
Muista juoda paljon jaffaa. Sitä on mukava oksentaa.yritän saada kiloja lisää..:)
Mä en pystyny juomaan eilen mitään..vesiki maistui siltä,ku siinä olis rottaa liotettu..
noin sano, kyllä sinä tuosta vielä tokenet.
- jane.london
ja kun paranet niin juhlistetaan olotilaa katsomalla Deppin elokuvia käskäessä:)
- MyNicki
se tietää possua sinappii...nyt äkkia taudista pahasta eroon :)
- ex_er1
ressukkaa;o( Toivottavasti voit jo paremmin;o) Mahatauti, korva-ja hammassärky on kivualiimpia mitä tiedän! Oikeen jos ooon kikustunut jollekkin niin aattelen että Jumala tautia lisätköön. Se muuten on isoäitinini opettama sanonta=0)
- ex_er1
ei mummo ilkee ollut vaan tarkotti sillä sitä jos turhasta valitti=0)
noi on ihan hirveitä..:O Siihen vois lisätä vielä silmäkivun..huh..se vasta vie järjen..:¤
Oho...Olipas sun mummollas tosi jykevät jutut..:DD
- Raid76
masun vääntöön ennen hengen heittoa on ehdottomasti kaiva jostain esiin Kyröskosken leetori-piirin perinnekirja vuodelta 1738, jos sinulla ei tätä kaikkivoipaa teosta ole, niin lainaan ilman muuta! sieltä sivulta 189 ylhäältä alkaen kappale: Watsanwäänteet ja niiden karkootus. siellä kerrotaan ehdoton ohje tuohon vaivaan, eli ensihätään vuoraat töppösesi possun urealla eli vitrsalla ja sitten visusti töppöset takaisin jalkaan, sen jälkeen puolikypsiä katajanmarjoja ykskolmannesta vasullinen nopeasti hounien, lopuksi kiehuvassa vedessä liotettuja jalkarättejä masun päälle yksneljäsosa vuorokaudessa ja takuulla oot aamulla uusi ihminen!
pikaisia paranemisia sulle ja toivottavasti piristi hiukan mieltä=DVai possunpissaa???Taidan olla sen verran hienonokkanen,etten taitais tuollasia töppösiä pistää jalkaani..:DDDD
Hyvin mä nyt voin.Töihin taas lähden..:)
Kiitti sulle Raid, tuosta mainiosta jutusta..:))
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367