Hyvästi.. :(

Ny mie heitän henkeni...Massuu vääntää ja olo on hutera..En taia selvitä tästä,joten pitäkää palsta pystyssä...Äääähh..mä inhoon mahatauteja!!!Kuka senkin keksi mun riesaks..:(

Ny pitää mennä...:¤ Jakselkaa te paremmin..
ja pysykää terveinä..
18867
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Nokian tyttöjä?? :)Vitsi vitsi, koitahan parantua.

Äänestä
  • Nokia, connetcting pipeline.....

Äänestä

• Aloittaja

ole Nokialta..:)) Mä oonkin vielä hengissä,vaikka eilen näytti jo huonolta....:)

Äänestä

Meitin mummi sanoi, ett hiilien syönti parantaa ruikulivattan.
Lehtipuistahan grillaushiiletkin tehty. Jos jälkituote on mustaa, keino tepsii.

Äänestä
  • pikalaihdutuskuuriisi.

Muista juoda paljon jaffaa. Sitä on mukava oksentaa.

Äänestä

• Aloittaja

teki eilen mieli..onhan sekin mustaa...;)

Äänestä

• Aloittaja

Synnove.Pullo kirjoitti:

pikalaihdutuskuuriisi.

Muista juoda paljon jaffaa. Sitä on mukava oksentaa.

yritän saada kiloja lisää..:)

Mä en pystyny juomaan eilen mitään..vesiki maistui siltä,ku siinä olis rottaa liotettu..

Äänestä

noin sano, kyllä sinä tuosta vielä tokenet.

Äänestä
  • Aloittaja

ei tuntunu siltä...Tänään jo henkikin kulkee..;)

Äänestä

ja kun paranet niin juhlistetaan olotilaa katsomalla Deppin elokuvia käskäessä:)

Äänestä
  • Aloittaja

herkkua kun katsoo,nii ei oo vaivan vaivaa missään..Nuortuuki heti 10-vuotta...:)

Äänestä

se tietää possua sinappii...nyt äkkia taudista pahasta eroon :)

Äänestä
  • Aloittaja

tänään,et hyvä ku tuli nyt eikä jouluna..:)

Äänestä

ressukkaa;o( Toivottavasti voit jo paremmin;o) Mahatauti, korva-ja hammassärky on kivualiimpia mitä tiedän! Oikeen jos ooon kikustunut jollekkin niin aattelen että Jumala tautia lisätköön. Se muuten on isoäitinini opettama sanonta=0)

Äänestä
  • ei mummo ilkee ollut vaan tarkotti sillä sitä jos turhasta valitti=0)

Äänestä

• Aloittaja

noi on ihan hirveitä..:O Siihen vois lisätä vielä silmäkivun..huh..se vasta vie järjen..:¤

Oho...Olipas sun mummollas tosi jykevät jutut..:DD

Äänestä

masun vääntöön ennen hengen heittoa on ehdottomasti kaiva jostain esiin Kyröskosken leetori-piirin perinnekirja vuodelta 1738, jos sinulla ei tätä kaikkivoipaa teosta ole, niin lainaan ilman muuta! sieltä sivulta 189 ylhäältä alkaen kappale: Watsanwäänteet ja niiden karkootus. siellä kerrotaan ehdoton ohje tuohon vaivaan, eli ensihätään vuoraat töppösesi possun urealla eli vitrsalla ja sitten visusti töppöset takaisin jalkaan, sen jälkeen puolikypsiä katajanmarjoja ykskolmannesta vasullinen nopeasti hounien, lopuksi kiehuvassa vedessä liotettuja jalkarättejä masun päälle yksneljäsosa vuorokaudessa ja takuulla oot aamulla uusi ihminen!

pikaisia paranemisia sulle ja toivottavasti piristi hiukan mieltä=D

Äänestä
  • Aloittaja

Vai possunpissaa???Taidan olla sen verran hienonokkanen,etten taitais tuollasia töppösiä pistää jalkaani..:DDDD

Hyvin mä nyt voin.Töihin taas lähden..:)

Kiitti sulle Raid, tuosta mainiosta jutusta..:))

Äänestä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

miia-kisu kirjoitti:

Ny mie heitän henkeni...Massuu vääntää ja olo on hutera..En taia selvitä tästä,joten pitäkää palsta pystyssä...Äääähh..mä inhoon mahatauteja!!!Kuka senkin keksi mun riesaks..:(

Ny pitää mennä...:¤ Jakselkaa te paremmin..
ja pysykää terveinä..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu