Tänäänkin palstalta löytyy väitteitä hengen kielistä .
Eräskin joka sanoo lukeneensa Raamatun n. 80 kertaa, ei ole koskaan lukenut sitä äidin kielellä vaan hengenkielellä jolloin suomenkielisillä sanoilla on täysin eri merkitys.
Eikö olisi järkevää että joku tekisi hengen kielen sanakirjan.
Mitä muuten "kalakukko" on Pyhäksi hengeksi käännettynä?
On myös selvinnyt että kielillä puhuminen on hengen kieltä ja ilman sitä ei olisikaan pelastusta.
Harjoittelu asiassa tekee kyllä mestarin ja sillä saa aikaan hyvinkin luontevaa pulputusta jolla voi päästä vanhemmistoonkin tosin naisilta sekin on kielletty.
Paavalikin kirjoitti kielillä puhumisen perustuvan harjoitteluun.
Hengen kieltä?
6
274
Vastaukset
- sain
kielilläpuhumisen lahjan, olin suorastaan yllättynyt, sillä en oikeastaan ollut osannut sellaista odottaa, sillä olinhan saanut alku koulutukseni uskon tielle luterilaisten joukossa, eikä siellä opetettu kielilläpuhumisesta mitään. Nykyään taidetaan opettaa, luulisin.
Eli, kun Jeesus synnytti minut uudeksi vedestä ja Hengestä ja sain kielilläpuhumisen lahjan ja vielä kaiken lisäski samassa yhteydessä sain selittäjän lahjan, eli kun puhuin kielillä, kääntyi se hyvin usein suomenkieliseksi.
Kasvu Hengen yhteydessä olikin sen jälkeen suorastaan huimaa ja enenkaikkea rakkauden lisääntyminen minussa ja täydellisen vapauden saavuttaminen oli ihmeellistä ja se, että monet, monet asiat ovat toteutuneet, mitä olen kuullu kielilläpuhuessani ja selitykseksi kääntymisen yhteydessä.- aina hammaslääkärillä
Työmies2 kirjoitti:
kultapaikkoja hampaisiisi?
paikkauttamassa hampaani, kuinka niin?
- hammaslääkärillä
Työmies2 kirjoitti:
kultapaikkoja hampaisiisi?
paikkauttamassa reiät, kuinka niin?
- vastaile
hammaslääkärillä kirjoitti:
paikkauttamassa reiät, kuinka niin?
puolestani. Tosin satuit oikeaan tuossa vastauksessasi, mutta tuollainen toisen puolesta vastaaminen on lapsellista, eli pyrippä kasvamaan aikuiseksi.
Niin, en ikävä kyllä ole saanut paikkoja hamapaisiini, vaikka tiedänkin Jumalan kyvyn tehdä mitä haluaa, eli antaa vaikka niitä työmies2:sta niin mahdottomasti kiinnostavia kultapaikkojakin.
Muuten olen saanut kokea jos mitä ihmeitä ja suurin niistä on rakkaus, joka kohdistuu koko sydämestäni Jumalaan, joka on tehnyt ihmeitä elämässäni ja se kohdistuu tasapainoisesti itseeni ja lähimmäisiini.
Joka oppii tuntemaan todellisen Jeesuksen, ei voi olla Häntä rakastamatta, sillä Hän on niin erilainen, mitä ihmiset yleensä luulevat.
Jeesus on äärettömän vapauttava, ei ollenkaan minkään laina alla oleva, eli sinne johdattava, vaan vapaudessa rakastava ja siihen samaan rakkauteen johdattava.
Jos nämä opinkiistoja käyvät ihmiset tuntisivat todellisen Jeesuksen, niin he häveten lopettaisivat äkkiä kiistat ja ymmärtäisivät, että rakkaus on se, joka jää jäljelle ja rakkaus on kantava voima Jumalan valtakunnassa, ei mikään opinkappale, vaan vapaudessa toimiva rakkaus, joka ei riko käskyjä vastaan, sillä Jumalan antama rakkaus ei saata pahaa tehdä.
- joka puhuu
salaisuuksia Hengessä, Jumalansa kanssa, ei kai tarvitse sanakirjaa?
kielillä puhuen rukoilemisen ei ole todettu vahingoittavan ketään, se on yhtä hyvä harrastus kuin laulujen hyräileminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642