Levozin 25mg

onko hyvä lääke

Mulle määrättiin sitä.

7

1140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä 79

      No en söisi. ..tai no, en tiedä muuta kuin että pari kaveria ollu aika tokkuroissa siitä lääkkeestä. kaippa sitä voi ottaa, jos ottaa ihan vähän ;) miks sulle määrättiin sitä?

      • ###

        Unilääkeeksi ja päivärauhoittavaksi bentsoja korvaamaan.


      • hyvä lääke
        ### kirjoitti:

        Unilääkeeksi ja päivärauhoittavaksi bentsoja korvaamaan.

        itse syön unilääkkeenä Levozinia 50mg 1-3. Bentsoja en panis suuhuni. Tiedän kyllä että tästä nousee mekkala; on niitä jotka ei Levaria ottais vaikka aseella uhattais. Itse olen ollu tyytyväinen. Ei ole tuottanut päivätokkuraa. Jos ei tule sivuvaikutuksia, on hyvä ja turvallinen lääke. Ilmeisesti sulla on ollu bentsojen kanssa ongelmia kun niitä korvaamaan Levari määrättiin?


      • minä******
        hyvä lääke kirjoitti:

        itse syön unilääkkeenä Levozinia 50mg 1-3. Bentsoja en panis suuhuni. Tiedän kyllä että tästä nousee mekkala; on niitä jotka ei Levaria ottais vaikka aseella uhattais. Itse olen ollu tyytyväinen. Ei ole tuottanut päivätokkuraa. Jos ei tule sivuvaikutuksia, on hyvä ja turvallinen lääke. Ilmeisesti sulla on ollu bentsojen kanssa ongelmia kun niitä korvaamaan Levari määrättiin?

        "Lääkettä käytetään pääasiassa psykiatristen sairauksien sekä myös lievempien psyykkisten oireiden hoitoon. Lääkkeellä voidaan hoitaa mm. jakomielitautia eli skitsofreniaa sekä muista syistä johtuvaa mielen rauhattomuutta, sekavuutta ja kiihtymystä. Se lievittää ahdistuneisuutta ja masennusta ja tehoaa myös unilääkkeenä. Lisäksi se tehostaa monien kipulääkkeiden vaikutusta."

        Ihmekkös Levozin yleisesti tunnetaan "hullunlääkkeenä". Ei pahalla ketään kohtaan. Sivusta seuranneena sanon, että kauhea lääke.


    • a lamb

      Itselleni Levozin on määrätty unilääkkeeksi, kun vähemmät rohdot eivät ole tehonneet. Otan sitä itse asiassa yhdessä Tenoxin kanssa. Otan Levozinia 30 mg/ilta. Väsyttää helposti vielä aamupäivällä, mutta muuten ei ole syytä moittia.

      • lääke

        jota olen kokeillut,nukutti kyllä,mutta en meinannut päästä aamulla sängystä ylös,onneksi oli vapaapäivä,en kyllä olis töihin päässyt.


    • Anonyymi

      Levozin on yksi kamalimmista lääkkeistä ikinä! En suosittele!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe