Onko jollain kokemusta väkälangoista?
Olisin kiinnostunut kyseisestä toimenpiteestä, mutta en tiedä mikä on lopullinen tulos näillä langoilla. Tiedän miten se tehdään ja kuinka pitkä kestoinen tulos on.... mutta jospa jollain on oma kohtaisia kokemuksia, olisin kiitollinen toisten mielipiteistä.
Väkälangat
10
9988
Vastaukset
- ainakaan mulla
Otsaa yritettiin kohottaa väkälangoilla. Ei mitään vaikutusta, ei niin minkäänlaista.
- vm-68
Missä sinulla ne laitettiin ja paljonko siitä on aikaa? Itse olen ajatellut Eiran sairaalaa, koska siellä niitä myös laitetaan. En halua mennä Viron puoskareiden käsittelyyn. Itselläni on niistä tosi huonoja kokemuksia, ei kylläkään väkälangan laiton suhteen, mutta muissa toimenpiteissä.
- Väkälanka
vm-68 kirjoitti:
Missä sinulla ne laitettiin ja paljonko siitä on aikaa? Itse olen ajatellut Eiran sairaalaa, koska siellä niitä myös laitetaan. En halua mennä Viron puoskareiden käsittelyyn. Itselläni on niistä tosi huonoja kokemuksia, ei kylläkään väkälangan laiton suhteen, mutta muissa toimenpiteissä.
Eiran sairaalassa minutkin on "langoitettu"...
ja aivan turhaan. Ei vaikuttanut sinne eikä tänne, jos ei ota huomioon ikävännäköisiä langanpäitä jotka vieläkin törröttää ihosta..aikaa on kulunut jo useita vuosia ;) - Oona
Väkälanka kirjoitti:
Eiran sairaalassa minutkin on "langoitettu"...
ja aivan turhaan. Ei vaikuttanut sinne eikä tänne, jos ei ota huomioon ikävännäköisiä langanpäitä jotka vieläkin törröttää ihosta..aikaa on kulunut jo useita vuosia ;)Enpä tiennytkään, että meillä Eirassa on laitettu väkäslankoja jo useampi vuosi........
- mulla jatkaa...
vm-68 kirjoitti:
Olen samaa ikäluokkaa kanssasi. Eirassa laitettiin vajaa vuosi sitten, toimenpiteenä erittäin helppo (ainakin potilaalle). Operoitu alue (otsa) oli muutaman päivän teipattuna. Vähäistä mustelmaa, mutta teippien poiston jälkeen väkäslanka tuppasi tulemaan ulos ihosta (aika hurjan näköistä muuten!). Vieläkin langat tuntuvat ihon alla kosketettaessa.
Olen sittemmin kuullut, ettei Eirankaan lääkärit enää ole yhtä myötämielisiä väkäslangoille, koska tulokset eivät ole mainittavia. Omalla kohdallani ei auttanut vaivaani tippaakaan. Kai se on sitten kunnon kohotus edessä...
- kysellyt
Itse kyselin Oulussa toimivalta plastiikkakirurgilta väkälangoista ja botoxista.
Väkälangoista lääkäri sanoi että on nähnyt ikäviä tuloksia, eikä suosittele (eikä myös itse niitä tee). Sanoi että langat olisivat jotenkin tulleet läpi...
En päätynyt kyseiselle lääkärille, enkä ainakaan vielä muuallekkaan. Tosin en ollut kyseisen lääkärin kanssa ollenkaan samoilla aalloilla, enkä siksi hänelle mennyt. Enkä tosin muualta ole vielä kysellyt enkä kuullut.- vm 68
Mehiläisestä kyselin niitä, mutta lääkäri oli vähän epäluuloinen niiden suhteen, eikä sitä toimenpidettä vielä tehtykään heillä. Enkä tiedä tehdäänkö mehiläisessä vieläkään. Eiran sairaalassa kyseistä toimenpidettä ei ole käsittääkseni vielä pitkään tehtykään. Olen ollut yhteydessä heihin ja lääkäri katsoo tilanteen aina tapauskohtaisesti, joten lankoja ei kuulemma laitetta, jos nahka on liian löysää, koska silloin ei päästä toivottuun tulokseen. Lääkäri on kuulemma asiansa osaava ja luotan suomalaiseen lääkäriin, mikä on erikoistunut kyseiseen toimenpiteseen.
- Kata -70
vm 68 kirjoitti:
Mehiläisestä kyselin niitä, mutta lääkäri oli vähän epäluuloinen niiden suhteen, eikä sitä toimenpidettä vielä tehtykään heillä. Enkä tiedä tehdäänkö mehiläisessä vieläkään. Eiran sairaalassa kyseistä toimenpidettä ei ole käsittääkseni vielä pitkään tehtykään. Olen ollut yhteydessä heihin ja lääkäri katsoo tilanteen aina tapauskohtaisesti, joten lankoja ei kuulemma laitetta, jos nahka on liian löysää, koska silloin ei päästä toivottuun tulokseen. Lääkäri on kuulemma asiansa osaava ja luotan suomalaiseen lääkäriin, mikä on erikoistunut kyseiseen toimenpiteseen.
Pari vuotta sitten totesin että rankka elämänvaihe (lapsen sairaus, masennus ..) oli yhtäkkiä vanhentanut minua kymmenen vuotta ja oma naama masensi entisestään. Kokeiltuani kaikenlaisia kuorintoja ja kasvohoitoja, botoxia ja restylanea, laitoin ennen kesälomaa väkälangat koko naamaan, sillä seurauksella että näytin kuukauden melkein alienilta, kun ne näkyivät osittain ihon läpi. Nyt olen ihan tyytyväinen, en mielestäni nuorentunut viittä vuotta, mutta en ainakaan enää näytä ikäistäni vanhemmalta. (katselin juuri kuvia viime joululta) Ainoastaan oma mies (ja lapset)sekä yksi ystävä tietävät asiasta, eikä kukaan ole ihmetelly tai kysellyt tai edes huomauttanut piristyneestä ilmeestä. Harkitsin myös kasvokohotusta jossain vaiheessa, mutta valitsin langat lyhyemmän toipumisajan vuoksi. Varaudu pysymään omissa oloissasi pari viikkoa toimenpiteen jälkeen, jos et halua herättää huomiota.
- vm-68
Kata -70 kirjoitti:
Pari vuotta sitten totesin että rankka elämänvaihe (lapsen sairaus, masennus ..) oli yhtäkkiä vanhentanut minua kymmenen vuotta ja oma naama masensi entisestään. Kokeiltuani kaikenlaisia kuorintoja ja kasvohoitoja, botoxia ja restylanea, laitoin ennen kesälomaa väkälangat koko naamaan, sillä seurauksella että näytin kuukauden melkein alienilta, kun ne näkyivät osittain ihon läpi. Nyt olen ihan tyytyväinen, en mielestäni nuorentunut viittä vuotta, mutta en ainakaan enää näytä ikäistäni vanhemmalta. (katselin juuri kuvia viime joululta) Ainoastaan oma mies (ja lapset)sekä yksi ystävä tietävät asiasta, eikä kukaan ole ihmetelly tai kysellyt tai edes huomauttanut piristyneestä ilmeestä. Harkitsin myös kasvokohotusta jossain vaiheessa, mutta valitsin langat lyhyemmän toipumisajan vuoksi. Varaudu pysymään omissa oloissasi pari viikkoa toimenpiteen jälkeen, jos et halua herättää huomiota.
Missä sinulla ne langat laitettiin? Voitko suositella, että sellaiset kannattaisi laitattaa, jos haluaa nuorekkaamman ilmeen? Laitettiinko monta lankaa, eli koko kasvoihinko, vai miten?
- Vm. -61
vm-68 kirjoitti:
Missä sinulla ne langat laitettiin? Voitko suositella, että sellaiset kannattaisi laitattaa, jos haluaa nuorekkaamman ilmeen? Laitettiinko monta lankaa, eli koko kasvoihinko, vai miten?
Mulle tehtiin muutama viikko sitten Eirassa. Toipuminen oli nopeaa, lukuunottamatta yhtä langanpäätä, joka tunki ihon läpi ulos. Toisella puolella yksi lanka oli kireämpi, ja näkyi ihon "kuoppaisuutena", ja näkyy hitusen vieläkin. Tasoittunut tosin on jo. Lopputuloksesta en osaa sanoa sitä tai tätä, mitään ennen-jälkeen kuvia en ottanut, ehkä hitusen nuorempi on ilme. Ei dramaattista muutosta kuitenkaan. Kokemus oli periaatteessa ihan ok, mutta en tiedä menisinkö uudelleen. Toisaalta hinta, reilu tonni/kuusi lankaa, ei nyt mikään hurja ole, eikä harmita, vaikkei tässä ihan missiksi muuttunutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408