QEW

qew

Oootteko te yhtään huomannu miks aina vaan haukutaan tätä palstaa eikä muita palstoja monee ärsyttää kun te otatte tämän s..ww niin vakavasti teiä elämässä ei oo mitää muuta ku sw jos te näätte pilaa juttuja niistä te alatte itkemään vittu mä sanon määäkin !!! lopetan heti tän vittuilun jos te lopetatte ton ärsyttävän olemuksenne aina vähän puhuu geoger vai mikä sen nimi oli vähänkin sanoo ei se mikään hyvä ohjaaja oo niin te suututte te kunnioitatte sitä samallailla ku adolf hitleriä lopettakaa! iha oikeesti.

6

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkapallo fanit?

      Tai no oikeastaan Harry Potter fanit? Porukka menee jonottamaan jotain hikistä kirjaa Potter asuissa kuusi tuntia ennen kuin kaupat aukeavat D:

      Briteissä on SW ja velhokouluja jne... Urheilu fanit esimerkiksi jääkiekko ja jalkapallo. Yleisö alkaa hakkailemaan toisiaan, jos oma tiimi on häviöllä.

      Tai jokin puhuu pahaa idolistaan.

      Eli QEW pala helvetissä ja ota silmät jo käyttöösi!!!!!!!!!!!1

    • Korriban_Overlord

      Ei tämä palsta juurikaan ole pilkkaajien kärkipäässä.

      mm. Isänmaallisuuspalstalla on paljon sairaampaa menoa.

      Miten olemuksemme muuten häiritsee sinua?


      No, en jaksa väitellä kanssasi. Olet väittelyissä niin kuin pulu shakkipelissä, joa tappiolla ollessaan heittää nappulat maahan, paskantaa pelilaudalle ja väittää voittaneensa pelin.

    • KyleKatarn1987

      George sedällä ja Aatulla kun ei ole niin mitään yhteistä toistensa kanssa. Paitsi ehkä eräänlainen "Imperiumi" molemmilla, mutta George Lucas ei yrittänytkään valloittaa koko maailmaa fasistisen aatteen alle, eikä myöskään liiemmin syyllistynyt miljoonien ihmisten murhauttamiseen.

      Ja en minä herra Lucasia minään Führerinä tai Jumalana pidä. Minä tiedän että hän on yhtä erehtyväinen kuin kuka tahansa ihminen. Mielestäni hän on tehnyt lukuisia pahoja mokia uuden trilogiansa kanssa, mutta sentään myöntänytkin sen ja se on mielestäni kunnioitettavaa häneltä.

      On minun elämässäni toki muutakin kuin Star Wars ja katsomistani elokuvistakin vain noin 50% on sci-fi painotteisia, että minun suhteeni Star Warsiin, tieteilyyn ja elämään on kyllä varsin tasapainoinen.

      En sinällään ota Star Warsia vakavasti, mutta vakavasti otan kuitenkin kaikenlaisiin harrasteisiin kohdistuvan pilkan teon. Sellainen ei ole hyväksyttävää eikä sellaista kenenkään tarvitse sietää. Enhän minäkään tule sinua haukkumaan jos pelaat vaikka Counterstrikea tai Quake III Arenaa kaiket päivät tai käyt vaikka tanssitunneilla. Kaikkien harrastusten pitäisi olla tässä mielessä samalla linjalla, eikä Star Wars ole poikkeus. Ei Tähtien Sodan fanittaminen ole yhtään sen huonompi harraste kuin muutkaan.

      • qew

        Anteeks vaa mut en pela niitä jotenkin tuntuu että saää pelaat niit


      • KyleKatarn1987
        qew kirjoitti:

        Anteeks vaa mut en pela niitä jotenkin tuntuu että saää pelaat niit

        mutta tämän koskemattomuus-säännön pitäisi todellakin päteä olipa kyseessä sitten mikä harrastus tahansa.

        Pelejä pelaan nykyisin erittäin harvoin, sillä olen keskittynyt enemmän elokuviin. Counterstrikea en ole kyllä koskaan pelannut ja Quake kolmeakin viimeksi joskus ylä-asteella on tullut tahkottua, että aika hiljaista on tuolla pelipuolella. Mitenkäs sinulla?


    • Veteranfan

      Kriittistä mielipidettä qewiltä täytyy kunnioittaa,hänen elämänsä tämä Star Wars on pilannut pysyvästi.Tunnen syvää myötätuntoa qewin yritystä kohtaan,hän yrittää pelastaa meidät tyhmät fanit ikuiselta kadotukselta.
      Qewillä on silmää ja järkeä herättää ärsytystä milloin missäkin tilanteessa,vaikkei siinä itse Star Warsista olisikaan kyse.
      Mutta olisi kiva tietää mikä on se qewin suosikki leffa ? Ei se ainakaan mikään fantasia elokuva voi olla,hänhän vihaa tai halveksii kaikkia sellaisia missä vähänkin on käytetty mielikuvitusta.Tämä mielikuvitus sattuu vaan olemaan tärkeä elementti elokuvien tekemisessä,sellaista toiminta elokuvaa ei olekaan missä ei olisi käytetty jotain mielikuvitusta,ei varsinkaan James Bondeissa.

      Star Wars on se mielikuvituksekkain elokuva maailmassa ja sitä sitten halveksitaan sen takia,kyseessä on selkeä B-luokan aineksista kasattu leffa.Ei siinä sen kummempaa,tekijöillä mielikuvitus laukkasi sen verran ettei kaikki kestä sitä ajatuksenakaan.Lähellähän oli ettei sitä Star Wars leffaa olisi tehty aikanaan ollenkaan,tuottajat eivät ymmärtäneet mielikuvitus tarinaa ja antoivat sille B-luokan budjetin 9,5 milj. dollarii,sattumaa vaan oli että se menestyi kaikkia ennakko odotusten vastaisesti.

      Kyllähän ymmärtää että näitä uusia episodeja kritisoidaan,koska ne olivat jo varmoja hittejä ennen ensi-iltaa.Moni harvaa muistaa miten se alkuperäinen Star Wars kuvattiin,visuaalisia tehosteita työstettiin jossain autotallissa,kun ei ollut sellaista tehostepajaa olemassa tuolloin.Kuuluisa loppu taistelu kohtauksetkin kuvattiin milloin farmi autonlavalta,jossa ajettiin autolla muutama metri kuvaten lavastus rakennelmaa kekellä pihatietä.Kyllä meikäläisellä herättää kunnioitusta ne tekijät,jotka loivat tyhjästä ennen näkemätöntä elokuvaa.

      Eihän meikäläinen voi ottaa vakavasti näitä leffoja,nehän on täyttä fantasiaa.Elokuvat on vaan tehty "irti arjesta" tyyliin,kyseessähän on eräänlainen henkinen pakopaikka mielikuvitus maailmaan,henkistä terapiaa tarvitaan nykyajan kiireellisessä elämän menossa.Se on luultavasti koko Star Warsin tehtävä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe