Aloitin Cerazette-minipillerit kolme päivää sitten, ensimmäinen hormonaalinen ehkäisy minulle. Pakkauksen ohjeen mukaan pystyy aloittamaan kiertopäivinä 3-5, itse aloitin tuolloin 5. päivänä, jolloin menkat olivat jo loppuneet.
Keskustelupalstoja olen lueskellut, ja näyttää jonkin verran aiheuttavan sivuoireita. Missä vaiheessa sivuoireet (vuodot, lihoaminen, pahantuulisuus yms). ovat alkaneet teillä, jolle ko. pilsut eivät sovi tai aiheuttivat niitä? Itselläni ei ole minkäänlaisia sivuoireita vielä tuntunut (*koputtaa puuta*), toivottavasti löytyy kerralla sopiva merkki.
Jotkin ovat kertoneet, että menkat kestivät kolmekin viikkoa noiden pillereiden aloittamisen jälkeen. Itselläni tosiaan menkat ehtivät jo loppua, onkohan seuraavat odotettavissa "normaaliin" aikaan vai pitäisikö tässä joka päivä olla varautunut vuotoihin?
Keskustelupalstoja olen lueskellut, ja näyttää jonkin verran aiheuttavan sivuoireita. Missä vaiheessa sivuoireet (vuodot, lihoaminen, pahantuulisuus yms). ovat alkaneet teillä, jolle ko. pilsut eivät sovi tai aiheuttivat niitä? Itselläni ei ole minkäänlaisia sivuoireita vielä tuntunut (*koputtaa puuta*), toivottavasti löytyy kerralla sopiva merkki.
Jotkin ovat kertoneet, että menkat kestivät kolmekin viikkoa noiden pillereiden aloittamisen jälkeen. Itselläni tosiaan menkat ehtivät jo loppua, onkohan seuraavat odotettavissa "normaaliin" aikaan vai pitäisikö tässä joka päivä olla varautunut vuotoihin?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Minulla oireet alkoivat noin kolmen viikon kuluttua. Kiloja tuli neljä kahdessa viikossa, hiuksia lähti ja koko kroppaan tuli paha ihottuma. Jätin pillerit nyt kokonaan pois, koska ihottuma ei helpottanut. Söin cerazettea kaikenkaikkiaan kolme kuukautta ja sinä aikana minulla ei ollut lainkaan vuotoa.