Noh, tilanne on tämä.
Otin viimeisen pillerin (syönyt sitä ennen 1½ liuskaa putkeen) viime perjantaina. Sinä perjantai/lauantai välisenä yönä olin yhdynnässä ilman mitään lisäehkäisyä.
Mulla alkaa taukoviikolla aina tiistaisin aamupäivästä _menkat_. Nyt viime tiistaina odottelin koko päivän, mahaa kouristeli tosi paljon mutta vuotoa ei vaan tullut. Illalla sitten ennen nukkumaan menoa tuli paperiin ihan vähän verta joten laitoin yöks sitten tampoonin.
Aamulla tamponi ei ollut edes puolillaan ja (kuivuneen veren takia?) ruskea. Yleensä olen vaihtanut päivisinkin maks 4 tunnin välein normaalitamponin koska se on ollut täynnä. Tällä väliviikolla olisin ihan hyvin pärjännyt pikkuhousun suojilla koska vuotoa ei ole tullut edes nimeksi myöskään muina päivinä..
Mutta eihän ovulaatio (ja sen myötä raskaus) ole voinut tapahtua kun olin aiemmin syönyt pillerini unohtelematta (korkeintaa muutamia tunteja)?
Ja mahdolliselle "hedelmöitykselle" ei periaattessa ole muuta mahdollista alkupäivää, jos nää nyt oli sellaset valemenkat tms..
Sorge jos oon iha tyhmä mutta vuoden alusta asti olen tätä merkkiä pillereitä syönyt ja vuoto ollut aina aika runsasta paitsi nyt..
Ja mitään raskaustestiä on varmaan turha tehdä vielä? mutta alotanko uuden liuskan huomenna.. ?
e-pillerit, outo vuoto tauolla..
3
244
Vastaukset
- oon ap.
nyt mittasin sitten lämmön kun on hieman heikko olo.. oli vähän lämpöä..?
Tossa edellisessä kun kirjoitin että PERIAATTEESSA ei ole muuta mahdollisuutta hedelmöitykselle, niin jos olisin jo aikaisemmasta kondoomittomasta yhdynnästä raskaana, olisin 11 1 rv.
Tämän yhdynnän jälkeen olen yhden tauon pitänyt ja silloin tuli muistaakseni suht normaalisti vuoto olen tehnyt 2 negatestiä, eli tuskin olisi mahdollista.
Kaikkia mahdollisia oireita on ollut kyllä.. kävin jopa lääkärissä kun viikko tai pari silloisesta yhdynnästä oli kahden viikon ajan putkeen alavatsa kipeä ja aristava. Lääkäri vain sano että seuraa tilannetta. Hänelle en kertonut epäileväni raskautta koska pillereitä kuitenkin syön..
Hetkeksi helpotti, kuitenkin satunnaisesti ollut outo tunne vatsassa vieläkin turvotusta. Tässä muutamia viikkoja sitten oli myös lämpöä ja samanlainen heikko olo kuin nyt (harvinaista minulta koska harvoin olen kipeä).
Myös ruokahalu on mennyt satunnaisesti ja yökötystä ollut.
Kuitenkin olisi niin hullun harvinaista että pillereillä tulisi raskaaksi raskaustesti näyttäisi negaa.. :D anteeks vainoharhaisuuteni ehkä oon vaan luulosairas .. :o - kljge
Ennen kuin luen yhtään pidemmälle pitkähköä sepustustasi, kysyn, että oletko syönyt aiemmin laattoja putkeen vai onko poikkeavaa, että söit 1½ liuskaa? Lisäehkäisylle ei mitään tarvetta ole ollutkaan.
- oon ap..
kesällä söin puolitoista tai kaksi ja puoli laattaa.. Noi laatat menee mulla jotenkin ihan oudosti koska kun syön "yhden laatan" se menee puoliksi kahdesta eristä.. eli olenko jossain vaiheessa sekoittanut sen jotenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487