Nyky-yhteiskunnassa ei viranomaiset näköjään puutu edes autovarkauksiin, ellei aja humalassa.
Minä tarvitsen autoani päivittäin työmatkoilleni, 110km suuntaansa. Ja auto on pankin, velkarahalla ostettu. Siinä ei mikään kaupunkipossun selitys "lainaamisesta" auta kun se tulee kohdalle, on varmasti 2,3 kg kappaleina, sopii silloin sopivasti dodgen käsinelokeroon.
Ei, pommi pitää rakentaa istuimeen, että kun istahtaa niin pääsee todella lujaa.
pommi autoon
6
1677
Vastaukset
- RTT
laki on jotenkin kieroutunut. jos pöllit pihalta 10e
polkupyörän se on varkaus.ja häkki heilahtaa. ja jos pöllit 10000e auton se on luvatonkäyttöönotto. ja selityksillä kotiin, mahdollisesti vielä poliisiauton kyydissä. HYVÄ SUOMI. zoukkina heitit
pommin, mutta kun laki on mitä on unohda pommi tai muut ansat. sinä siittä istuun lähdet, ei syyllinen.- ovat
eduskunnassa ajaneet läpi tällaisen lain, joka suojelee niitä paskahousureppanoita, jotka yleensä varastavat autoja. Pesäpallomaila on hyvä väline näiden surkimusten käsittelyyn, jos osuvat sopivasti kohdalle.
- dddddddddddddddd
polkupyörä varastettu yli 3 kk sitten. Sillä ajellaan jossain päin Helsinkiä. Nyt tiedän paikan ja lähden itse tarkkailemaan aluetta. Vielä pitäisi selvittää tarkalleen mikä pienen alueen kerrostaloista on kyseessä. Pyörä on myös erittäin erikoinen, jolloin olen saanut hyvää apua polkupyöräharrastajilta, joilta on tullut näköhavaintoja. Pyörä on varmasti ainutlaatuinen Suomessa.
- auton saa räjähtämään
kappaleiksi muutamalla kemikaalilla
- Nimetön
miten teen sen yksinkertaisesti? mutta etten räjäyttäs itseäni/perhettäni?
- Jaakko Fagerlund
Nimetön kirjoitti:
miten teen sen yksinkertaisesti? mutta etten räjäyttäs itseäni/perhettäni?
tällaisten vahinkomahdollisuuksien takia ansojen/räjähteiden/vastaavien virittely omaa omaisuutta suojelemaan on kielletty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875