Netti on helppo ja nopea yhteydenpidossa.
Täällä on vaivatonta tutustua ja solmia jopa ystävyyssuhteita.
- Onko Sinulla paljon nettiystäviä ?
NETTIYSTÄVYYDET
22
2125
Vastaukset
- puolellanne
Ei!
- kontaktia
ottanut. Fiksuja miehiä. Miehet vaan ei jaksa olla fiksuja juttuineen kuin korkeintaan 2 kk ja sit paljastuu totuus!
Kohtaloksi on tullut hylkääminen. - Peer G.
kontaktia kirjoitti:
ottanut. Fiksuja miehiä. Miehet vaan ei jaksa olla fiksuja juttuineen kuin korkeintaan 2 kk ja sit paljastuu totuus!
Kohtaloksi on tullut hylkääminen.Miten toimivat nämä meset ja skypet ?
Onko niillä mahdollisuus tutustua ihan oikeasti? - tutustuu
Peer G. kirjoitti:
Miten toimivat nämä meset ja skypet ?
Onko niillä mahdollisuus tutustua ihan oikeasti?Messenger on kuin chat-toiminto -reaaliajassa kommunikointia kirjoitellen.
Skype on ILMAINEN puhelinyhteys netin välityksellä -siis järkevää, jos haluaa puhua mahdollisimman paljon. - -nainen-
Peer G. kirjoitti:
Onko niillä mahdollisuus tutustua ihan oikeasti?Tiedä noista ystävyyssuhteiden solmimista. Mutta Skype on todella hyvä tapa ulkomailla asuvana, pitää yhteyttä kotimaassa asuviin sukulaisiin ja ystäviin.
- hildurvonhopsis
Peer G. kirjoitti:
Onko niillä mahdollisuus tutustua ihan oikeasti?Omilla lapsillani ja monilla ystävilläni on mese ja skype. Viime kesänä tutustuin yhteen pariskuntaan (ystäväni poika ja hänen vaimonsa ja pikkuinen kävivät täällä Oulussa). He asuvat Los Angelesissa ja skype on hyvä ja ilmainen tapa olla yhteydessä heihin. Oma poikani opiskelee Kuopiossa ja joka ilta sanon ainakin 'hyvää yötä' mesessä - usein paljon muutakin. Toinen poikani asuu täällä samalla paikkakunnalla, mutta mesellä olen häneenkin usein yhteydessä. Mese ilmoittaa kun "ystävä tulee linjoille". Skypeystäviä ja meseystäviä (ja sukulaisia) on ympäri Suomea. Yleensä on minulla ainakin niin päin, että ensin tutustun ja sitten vasta annan skype ja mese osoitteeni. Kun kävin noin kuukausi sitten Helsingissä, tapasin kaksi nettiystävää (toinen mies ja toinen nainen Netlogista). Heihin tutustuin netissä. Kivoja ihmisiä.
- väskynä
Ei vois vähempää kiinnostaa, jutteluahan tämä on, ystävät on luku erikseen. Ja kannattaa toisenkin kerran miettiä, jos alkaa pitää liian tuttuna jotain joka ei todellisuudessa ole sitä, mitä täälä sanoo olevansa.
- enkelitrio
Mutta ei se määrä,vaan laatu.
Kaikki kolme olen tavannut jo livenä :) - Anskuliini
nettiystävä ja varmaan tulevaisuudessa käydään kyläilemässä tai ainakin jossain messuilla tai kesätapahtumassa tavataan.
- Puidenhalaaja
...kirjoitellaan ja on tavattukin pari kertaa. Ja yhden miesimmeisen kanssakin tapailtiin jonkin aikaa vaan sitten tiet erkanivat. Ihan voi täälläkin tutustua, kunhan muistaa että ihminen on livenä ihan muuta kuin mitä luulisi kirjallisen ilmaisun perusteella. Kovin henkilökohtaisista asioista ei kannata kirjoittaa ihmiselle, jota ei ole koskaan tavannut. Eikä kyse ole siitä, että kumpikaan antaisi itsestään tahallaan väärän kuvan. Se kuva on vaan aika kapea. Eleet, ilmeet, vaatetus, tuoksu, peittää alleen sen ihmisen itsensä tunteman sisimmän.
Yleissivistykseen kuuluu, että on joskus käynyt nettitreffeillä. Olisi minun maailmani huomattavasti kaposempi, jos ne kokemukset puuttuisivat. Ja tämä palstakirjoittelukin on oikein avartavaa. Ja terapeuttista. Sitten kun on tämän avulla parantunut, voikin poistua takavasemmalle. Eikä jää kiitollisuudenvelkaan kenellekään.
Niin että kiitokset ja terkkuja vaan kaikille! Tää on ihan kiva ja sivistävä harrastus:D Kaikki saavat olla minun ystäviäni.
monia nettiystäviä, olen tavannut ja ystävystynyt ihan "oikeastikin" parin ihmisen kanssa; laittelemme paketteja ja joulukortteja ja olemme käyneet toisillamme ja viettäneet aikaa kimpassa, vaikka asummekin eri puolilla maailmaa.
Sitten toinen luku erikseen ovat mun mesekaverit; lista on pitkä, mutta en aina ehdi juttelemaan heidän kanssaan joka päivä.
Foorumeilla muodostuu myös ystävyyssuhteita samoinajattelevien ihmisten kanssa ja blogissa saa mun kanssa kans kavereerata, sekä tytöt että pojat: kerromme kuulumisia ja katselemme valokuvia.Paloman kuviot olla vähän kansainvälisiä, kun täällä torpassani mietiskelen. Kivoja pimuja tällä palstalla paljon, kuten Paloma, Miljoona sekä monet muut.
Eipä ole nettiystäviä ja enpä niitä erityisemmin etsikään, koska tällä palstalla tulee enimmäkseen uteliaisuuttani liikuttua, luppoaikaa vietettyä ja mukava, kun saa itseä ilmaista ja saada vastinetta, vaikka ukkomies olenkin. Tietynlaista uteliaisuutta sitä kokee "naismysteerioihin"tai nätimmin sanottuna naisiin ja kysyntää en erityisemmin odotakaan, vaikka tietynlaista suosiotahan sitä kuitenkin kaipaa . Pidän monista naiskirjoittajista ja mukavia miehiäkin löytyy. Hildur von H harmittaa, kun se ei viitsi mulle mitään kirjoittaa ja varmaan syy ukkomies, eli mitäs täällä vonkaat ja ryypiskelet ryökäle vielä, eli näin tuumin.
Ystävystyä saa minuunkin, vaikka tietyt ystävyyssuhteet ja raamit on luotu aiemmin, sekä osittain avioliittokin sitoo, mutta kait sitä ilmaista saa itseäkin miltä tuntuu ja ottaa vastaan mitä saa, eli eihän avioliittokaan saa olla mielestäni mikään itsensä ilmaisun vankila.- hildurvonhopsis
Mettäläinen kirjoitti:
Paloman kuviot olla vähän kansainvälisiä, kun täällä torpassani mietiskelen. Kivoja pimuja tällä palstalla paljon, kuten Paloma, Miljoona sekä monet muut.
Eipä ole nettiystäviä ja enpä niitä erityisemmin etsikään, koska tällä palstalla tulee enimmäkseen uteliaisuuttani liikuttua, luppoaikaa vietettyä ja mukava, kun saa itseä ilmaista ja saada vastinetta, vaikka ukkomies olenkin. Tietynlaista uteliaisuutta sitä kokee "naismysteerioihin"tai nätimmin sanottuna naisiin ja kysyntää en erityisemmin odotakaan, vaikka tietynlaista suosiotahan sitä kuitenkin kaipaa . Pidän monista naiskirjoittajista ja mukavia miehiäkin löytyy. Hildur von H harmittaa, kun se ei viitsi mulle mitään kirjoittaa ja varmaan syy ukkomies, eli mitäs täällä vonkaat ja ryypiskelet ryökäle vielä, eli näin tuumin.
Ystävystyä saa minuunkin, vaikka tietyt ystävyyssuhteet ja raamit on luotu aiemmin, sekä osittain avioliittokin sitoo, mutta kait sitä ilmaista saa itseäkin miltä tuntuu ja ottaa vastaan mitä saa, eli eihän avioliittokaan saa olla mielestäni mikään itsensä ilmaisun vankila.Tietenkin saat olla ystäväni vaikka oletkin ukkomies. Treffipalstalla laitan kyllä heti kaikki ukkomiehet estolistalle (varmaan jo yli 100 - menin takaisin treffipalstalle). Täällä en toki julista sinuakaan ei-ystäväksi ja ei sinun juomisesikaan haittaa. Ei se tänne asti haise.
Anteeksi karhu mesikämmen jos olen loukannut. Ole vain minun kaverini - jooko ♥ Tiedän, että mies ja nainen voivat olla erittäin hyviä ystäviä. Erittäin hyvä ystäväni, joka oli mies, mutta ei seurustelukaveri vaan Ystävä, kuoli kaksi vuotta sitten. En ole ketään surrut niin syvästi, enkä kenenkään hautajaisissa oole itkenyt niin paljon kuin hänen hautajaisissaan. Hän oli rakas ystävä - mies - ei seurustelukaveri - vaan ystävä. Minulla on miehiä ystävänä ja naisia ystävänä ja perheitä ja sinkkuja ja lihavia ja laihoja ja vanhoja ja nuoria ja jopa kaksi ihanaa pientä kaksivuotiasta kummilastakin vielä "tässä iässä".
Ystäväksi saa tulla, kunhan ei ala kuvittelemaan muuta eikä ala käyttäytymään sopimattomasti.
Paloma ja miljoona ovat ystäviäni myös Netlogissa. Jompikumpi heistä minulle sen Netlogin osoitteenkin antoi. Mettäläinen kirjoitti:
Paloman kuviot olla vähän kansainvälisiä, kun täällä torpassani mietiskelen. Kivoja pimuja tällä palstalla paljon, kuten Paloma, Miljoona sekä monet muut.
Ystävystyä saa minuunkin, vaikka tietyt ystävyyssuhteet ja raamit on luotu aiemmin, sekä osittain avioliittokin sitoo, mutta kait sitä ilmaista saa itseäkin miltä tuntuu ja ottaa vastaan mitä saa, eli eihän avioliittokaan saa olla mielestäni mikään itsensä ilmaisun vankila.kohteliaisuutena sitä että minuun kiinnitetään huomiota ja että saan positiivista palautetta sekä miesystäviltä että naisystäviltä. Ei ystäviä ole koskaan liikaa ja kyllä maailma olisi aika kolkko paikka elää jos ei olisi kavereita. En tosin ole kenenkään aviosiippoja täällä vikittelemässä enkä varmasti siinä onnistuisikaan koska olen liian muodollinen ja tarkka rajoistani; tarkoitus pyhittää keinot ei kuulu mottovarastooni.
Mettis on sympaattinen herrasmies ja onhan täällä monta muutakin kivaa miespuolista juttukaveria; olen iloinen että olen löytänyt tämän palstan ja vaikka aina välillä tulee ikäviäkin kommentteja niin kyllä se positiivinen anti aina voittaa.
Miljoona antoi minulle vinkin netlogista ja Hildurkin löysi sinne; siellä on myös muitakin palstalaisia. Kannattaa vilkaista jos haluaa rakentaa ystävyyssuhteita edelleen.
Liikun paljon englannin/espanjankielisillä foorumeilla ja minulla on tiukat siteet entiseen kotimaahani; sieltäkin olen netin kautta onnistunut hommaamaan pari-kolme tosiystävää entisten, tavalliseen tapaan hankittujen lisäksi. Minulla on uusi ruotsalais-latino ystäväpariskunta joiden kanssa tapailemme; tutustuin rouvaan netissä. Hauskinta on tietenkin ollut että muutaman vuoden nettijuttelun jälkeen tuntee toisen osapuolen niin hyvin että sitten kun tutustuu niin olisi kuin tapaisi todella vanhan ystävän vuosien jälkeen. Kaikki stemmaa.hildurvonhopsis kirjoitti:
Tietenkin saat olla ystäväni vaikka oletkin ukkomies. Treffipalstalla laitan kyllä heti kaikki ukkomiehet estolistalle (varmaan jo yli 100 - menin takaisin treffipalstalle). Täällä en toki julista sinuakaan ei-ystäväksi ja ei sinun juomisesikaan haittaa. Ei se tänne asti haise.
Anteeksi karhu mesikämmen jos olen loukannut. Ole vain minun kaverini - jooko ♥ Tiedän, että mies ja nainen voivat olla erittäin hyviä ystäviä. Erittäin hyvä ystäväni, joka oli mies, mutta ei seurustelukaveri vaan Ystävä, kuoli kaksi vuotta sitten. En ole ketään surrut niin syvästi, enkä kenenkään hautajaisissa oole itkenyt niin paljon kuin hänen hautajaisissaan. Hän oli rakas ystävä - mies - ei seurustelukaveri - vaan ystävä. Minulla on miehiä ystävänä ja naisia ystävänä ja perheitä ja sinkkuja ja lihavia ja laihoja ja vanhoja ja nuoria ja jopa kaksi ihanaa pientä kaksivuotiasta kummilastakin vielä "tässä iässä".
Ystäväksi saa tulla, kunhan ei ala kuvittelemaan muuta eikä ala käyttäytymään sopimattomasti.
Paloma ja miljoona ovat ystäviäni myös Netlogissa. Jompikumpi heistä minulle sen Netlogin osoitteenkin antoi.kiittää viestistäsi ja olen hyvin otettu.
Saatan ylireakoida, mutta tälläinen tunne tuli, että et viitsi vastata tai kirjoittaa ukkomies, juoppo lurjukselle, vaikka tarkoitus oli kohdistaa ne sulle.
Arvaisko näin yleisellä palstalla tunnustaa, mutta olen voimakastahtoinen ja teen mitä haluan, eli jos juopottelen, niin silloin juopottelen, en kysy keneltäkään saanko juopotella tai mitä mä teen.
Arvostan kovin näkemyksiäsi ja vakaamustasi, joka tekee sut haasteelliseksi, unelma jota moni mies hakee ja mistä tälläisen löytää, eli elämän arvot liippaa itseäni hyvin läheltä, vaikka en ole sinä uskomuksesi tai elämän tavoiltaan samanlainen.
Joulukirkkoon menen ja vaikka olen ehkä syntisempi, niin siellä ollaan samalla viivalla kuitenkin. Hieman jonnen joutavaa, mutta toivon , että ollaan missä vain tai mitä vain, niin eihän keskustelu yhteyksiä pidä tuomita siviilisäädyn mukaan, eli ukkomiehelläkin saattaa olla sulle asiaa ilman mitään velvoitteita ja tykätä muutenkin.Paloma.se.co kirjoitti:
kohteliaisuutena sitä että minuun kiinnitetään huomiota ja että saan positiivista palautetta sekä miesystäviltä että naisystäviltä. Ei ystäviä ole koskaan liikaa ja kyllä maailma olisi aika kolkko paikka elää jos ei olisi kavereita. En tosin ole kenenkään aviosiippoja täällä vikittelemässä enkä varmasti siinä onnistuisikaan koska olen liian muodollinen ja tarkka rajoistani; tarkoitus pyhittää keinot ei kuulu mottovarastooni.
Mettis on sympaattinen herrasmies ja onhan täällä monta muutakin kivaa miespuolista juttukaveria; olen iloinen että olen löytänyt tämän palstan ja vaikka aina välillä tulee ikäviäkin kommentteja niin kyllä se positiivinen anti aina voittaa.
Miljoona antoi minulle vinkin netlogista ja Hildurkin löysi sinne; siellä on myös muitakin palstalaisia. Kannattaa vilkaista jos haluaa rakentaa ystävyyssuhteita edelleen.
Liikun paljon englannin/espanjankielisillä foorumeilla ja minulla on tiukat siteet entiseen kotimaahani; sieltäkin olen netin kautta onnistunut hommaamaan pari-kolme tosiystävää entisten, tavalliseen tapaan hankittujen lisäksi. Minulla on uusi ruotsalais-latino ystäväpariskunta joiden kanssa tapailemme; tutustuin rouvaan netissä. Hauskinta on tietenkin ollut että muutaman vuoden nettijuttelun jälkeen tuntee toisen osapuolen niin hyvin että sitten kun tutustuu niin olisi kuin tapaisi todella vanhan ystävän vuosien jälkeen. Kaikki stemmaa.tykkäisi Palomasta. Harmittavaa vain, että olen pienissä ympyröissä viihtyvä, mutta nätisti kuitenkin Palomasta ajattelen;))
ps.
Älä luule, herrasmies kaukana, kun vauhtiin pääsee !- hildurvonhopsis
Paloma.se.co kirjoitti:
kohteliaisuutena sitä että minuun kiinnitetään huomiota ja että saan positiivista palautetta sekä miesystäviltä että naisystäviltä. Ei ystäviä ole koskaan liikaa ja kyllä maailma olisi aika kolkko paikka elää jos ei olisi kavereita. En tosin ole kenenkään aviosiippoja täällä vikittelemässä enkä varmasti siinä onnistuisikaan koska olen liian muodollinen ja tarkka rajoistani; tarkoitus pyhittää keinot ei kuulu mottovarastooni.
Liikun paljon englannin/espanjankielisillä foorumeilla ja minulla on tiukat siteet entiseen kotimaahani; sieltäkin olen netin kautta onnistunut hommaamaan pari-kolme tosiystävää entisten, tavalliseen tapaan hankittujen lisäksi. Minulla on uusi ruotsalais-latino ystäväpariskunta joiden kanssa tapailemme; tutustuin rouvaan netissä. Hauskinta on tietenkin ollut että muutaman vuoden nettijuttelun jälkeen tuntee toisen osapuolen niin hyvin että sitten kun tutustuu niin olisi kuin tapaisi todella vanhan ystävän vuosien jälkeen. Kaikki stemmaa.Hei Paloma. Kiva kun kerroit, että se oli miljoona, jolta saimme netlogin osoitteen. Sinä ja miljoona olette tuttuja (ystäväksi reksiteröityjä) Netlogissa, enkä enää muistanut kummalta sen osoitteen sain. Muita täältä en ole tunnistanut. Paljon kivoja ihmisiä sielläkin on ja ihania kuvia. Ihmisten luovuus pääsee siellä valloilleen. Monesti saa nauraa niille ihanille otoksille :0) ja tilannekuville. Varamummin tapasinkin Helsingissä käydessäni ja hänkin on kiva ihminen.
♥ Hyvää Joulun odotusta ♥
- Pirre*
montakin ystävää, ainakin minä pidän palstalaisia ystävinäni..
- Peer G.
Täällä on näitä keskustelu- ja chyat-palstoja jaettu iän perusteella. On jokaisen oma asia kertoa tai olla kertomatta ystävistään toisille.
Joskus vain mietin tuota kun huomaan joittenkin tämän tästä kyselevän ystävistään, joitten kanssa on ollut vuosikausia palstakeskusteluissa
ja tuoden esiin ystävyyssuhteensa.
Tuntyuu kummalliselta ettei hyvillä ystävillä ole minkäänlaisia toistensa yhteystietoja. - RosaLiiin
monta.
Ensinnäkin monien lapsuuden ja nuoruuden aikaisten ystävien kanssa yhteydenpito on tiivistynyt näin netin välityksellä, kaukana kun asumme toisistamme.
Olen saanut uusia ystäviä, jotka harrastavat samoja hassuja harrastuksia kuin minä. Näissä merkeissä olen saanut ystäviä aina valtamerten takaakin.
Tuolta kirjeenvaihtoystäviä-palstalta olen bongannut muutaman. Meistä on tullut hyviä ystäviä. Ei mitään parisuhdejuttuja vaan kaikilla on tahoillaan omat parisuhteensa. Olemme mukana toistemme elämässä niin kuin ystävät yleensä ovat ja vaihdamme kirjeitä, joskus pitkiäkin, aina mukavia ja mielenkiintoisia, näin netin välityksellä. - tammikuun likka
Nettiystäviä... keskustelukumppaneita. Muutamasta keskustelukumppanista on tullut ystäviä ja heidän kanssaan ollaan tavattu ja tavataan. Pitää kyllä sanoa, että kirjoitusten takana on ollut juuri sellainen ihminen/ihmiset, jollaisen käsityksen olen kirjoitusten perusteella luonut :)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467