Mä toivon että täällä on muitakin joiden mielestä lemmenviemää on ihan kökkö! Siis mä en pidä siitä yhtään...ei se edes ole telenovella.
Toivottavasti subtv ei ostais enempää tota roskaa...tulis tuhkimotarina ees uusintana. :(
Mä niin toivon että tää Kolumbialainen Zorro olis edes hyvä. Mielipiteitä?
toivottavasti tää zorro ois ees hyvä
7
439
Vastaukset
- kökkö!
Ei tommonen tartte kommenttia
- CLAR4
Ei tommonen tartte kommenttia
- Zorrosta...
Eikö se tullut päivällä? Vaikea katsoa jos on koulussa esim :(
- Chiquitita
Mä en oo kauheen innostunut tosta Lemmen viemää-sarjasta, mutta kaipa sitä voi silti katsoa, kun ei tule muutakaan. Munkaan mielestä se ei ole oikeen telenovela... Sehän on niin pitkäkin! Mäkin tahtoisin, että Tuhkis tulis pian uusintana. Ja tulis muita venezuelalaisia telenoveloita... :)
- latin america rules!
joo mä olen pistänyt subbarille toivetta että kunnon Venezuelalaista telenovellaa kehiin! :)
- gordabella
latin america rules! kirjoitti:
joo mä olen pistänyt subbarille toivetta että kunnon Venezuelalaista telenovellaa kehiin! :)
Venezuelalaista telenovelaa töllöttimestä ja joka tuutista ulos vaan!!! Täytyyhän sarjassa olla joku kunnon pointti, että sitä voi alkaa katsomaan! Elikkäs jos on telenovela niin kunnon juonittelua ja väriä...
Sitä Zorroa voisi muuten alkaa kattoon. Milloin se taas tulikaan??? Mieluummin se kuin saksalainen blääh-sarja... - Bella de la Rosa Montiel
gordabella kirjoitti:
Venezuelalaista telenovelaa töllöttimestä ja joka tuutista ulos vaan!!! Täytyyhän sarjassa olla joku kunnon pointti, että sitä voi alkaa katsomaan! Elikkäs jos on telenovela niin kunnon juonittelua ja väriä...
Sitä Zorroa voisi muuten alkaa kattoon. Milloin se taas tulikaan??? Mieluummin se kuin saksalainen blääh-sarja...se tulee 11 päivä tammikuuta, korjatkaa jos oon väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091