tanskalainen kinkku?Isäntä kävi ostamassa tanskalaisen kun halvalla sai,,,toivoa vain pitää että on syötävää,eka kertaa meillä tanskalaista syödään:)
suomalainen vai
19
809
Vastaukset
- issu56
olen tanskalaisen ostanut ja ihan on jokainen ollut ihan perinteisen suomalaisen veroinen!
eikä makukysymys. :) Suomalainen kinkku on hankittu joka joulu...
Tanskalaisia kinkkuja ja hyviä ovat olleet. Mielestäni niissä on vähemmän suolaa kuin Suomalaisissa, mutta sehän on makuasia.
- sulle
et suomalainen,suomalaisissa ja sillee kirjuutetaan PIENEL alkukirjaimel ja vaa Suomi MAANA tullee isol.
sulle kirjoitti:
et suomalainen,suomalaisissa ja sillee kirjuutetaan PIENEL alkukirjaimel ja vaa Suomi MAANA tullee isol.
on minulle ison alkukirjaimen väärtejä. Samoin Tanskalaiset, Saksalaiset, ei ruotsalaiset;)) Norjalaiset, Sveitsiläiset.....
- *vinkki*
umalehtinen kirjoitti:
on minulle ison alkukirjaimen väärtejä. Samoin Tanskalaiset, Saksalaiset, ei ruotsalaiset;)) Norjalaiset, Sveitsiläiset.....
käytä tätä avux http://www2.lingsoft.fi/cgi-bin/finspell
*vinkki* kirjoitti:
käytä tätä avux http://www2.lingsoft.fi/cgi-bin/finspell
siitä huolimatta Turkulainen on Turkulainen, Suomalainen on Suomalainen, ruotsalainen on ruotsalainen.
umalehtinen kirjoitti:
siitä huolimatta Turkulainen on Turkulainen, Suomalainen on Suomalainen, ruotsalainen on ruotsalainen.
mistä moinen?
eli siis ruotsalaista. mutta ostaisin kyllä suomalaisenkin jos olisi saatavilla. silloin ehkä ratkaisisi se tuottaja ja hinta.
palvikinkkua siivuina ostan yleensä aina suomalaista. (ruotsalaiset eivät varmaan tiedä mitä se on).
kyllä söisin sitä tanskalaistakin mutta itse en ostaisi.- paivansadeko
suomalaista. Molemmat ihan hyviä. Ihan sama kumman maan kinkun hankin. En minä niiden kanssa juttele :)))
- vaan muutaman
euron säästöllä tuet tanskalaista maataloutta.Köyhää....
En ole päättänyt vielä minkämaalainen ostetaan...aina on meillä ollut suomalainen kinkku, mutta voisihan sitä tanskalaista vaikka tänäjouluna kokeilla....
- muuttui ihan...
Ihan kertakaikkiaan sikamaisiksi pulinoiksi koko soppa.On,kuin olis kepillä sohaissut ampiaispesää,pörinä on kova.Nuo siat on kovasti puheenaiheena muutenkin,mutta,että, jopa koiramaisilla palstoilla.Mitä riivattua se kuuluu kenellekään,missä kasvatettua possua kukakin sattuu syömään.
Tanskalaista.Ei ole maussa ollut eroa.
Meillä vanhemmilla aina kaikki olleet ylipäätään suomalaista.Minäkin ennen suosin.Mutta välillä rupesi jo tympimään noi "suosi suomalaista" jutut,kun ylipäätään kaikki siirretään ulkomaille,työpaikat lähtee ihmisiltä alta , ja suomalaisissakin monissa tuotteissa on hyvin pieni suomiprossa.
Nyt sitten oli vielä noi "sikajututkin".
Joten täytyy rehellisesti myöntää,että minun "suosi suomalaista"ideologia on muuttunut osaltaan ja pitkälti "suosi omaa kukkaroa" sloganiksi.>> Nyt sitten oli vielä noi "sikajututkin".
Joten täytyy rehellisesti myöntää,että minun "suosi suomalaista"ideologia on muuttunut osaltaan ja pitkälti "suosi omaa kukkaroa" sloganiksi.- paivansadeko
"suosi suomalaista"ideologia on muuttunut osaltaan ja pitkälti "suosi omaa kukkaroa" sloganiksi.
Että, hyvin sanottu :))
- Pikkukasvattajalta
ja itse suolaan,niin ei jää kinkku nesteenä uunipellille,mikä yleensä tapahtuu kun paistaa harmaasuolatun.
kaikille kannanotoista,eiköhän se tuo tanskalainenkin tule syötyä:)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581