Nyt se sitten on maksettu.Nimittäin asuntolainan viimeinen erä.
11 vuotta ja nyt ei ole YHTÄÄN lainaa.
On se huippu juttu.1200€ kuussa nettona lisää liksaa.
Viimeinen ERÄ
7
1610
Vastaukset
- kiinnostaakaan
ja sinä et edes saa 1200 kuussa käteen- joten vaikene.
- HienoJuttu
Hienoa, onnittelut puolestasi.
Ja tuolle edelliselle ääliö-kommentoija-runkulle: vaikene itse ja ennenkaikkea opettele suomen kielioppi.
Pitäisikö sanoa, että ääliö. Pitäisi: ääliö! - kommentoi mitenkään
HienoJuttu kirjoitti:
Hienoa, onnittelut puolestasi.
Ja tuolle edelliselle ääliö-kommentoija-runkulle: vaikene itse ja ennenkaikkea opettele suomen kielioppi.
Pitäisikö sanoa, että ääliö. Pitäisi: ääliö!mutta ei sen viestissä kieliopillisesti näytä mitään väärää olevan...
- Puuttuu
kommentoi mitenkään kirjoitti:
mutta ei sen viestissä kieliopillisesti näytä mitään väärää olevan...
Pilkku ja piste ainakin puuttuvat.
- 112
Onneksi olkoon ! Tuo on hieno hetki kun lainat on maksettu. Itse koimme sen nelikymppisinä pari vuotta sitten. Nyt onkin sitten matkusteltu ja toki rahaa jää kivasti säästöönkin.
Tuntuu vaan välillä hullulta kun miettiin että ostaisiko jonkun pienen jutun (alle 500 €) eikä meinaa "raskita". Sitten huomaa, ettei mitään väliä vaikka ostaisikin. Rahaa kun jää vielä tilillekin roimasti. Oikeastaan nyt on vähän liian helppoa. Täytyy varmastikin ottaa vielä kerran velkaa niin osaa arvostaa sitten taas rahaa paremmin.
No, jouluksi lähdetään kuitenkin Roomaan...
Hyvää joulua vaan kaikille ! Hieno asia! Onnitteluni, hyvää Joulua! :)
- onnen tae?
Siis, että on oma velaton asunto. Jotenkin tämä suomalainen yhteiskunta on ihmeellinen. Oman asunnon omistaminen on yliarvostettua. Toisaalta se on ainoa asia suomessa mikä säilyttää arvonsa, toistaiseksi. Ostappa auto ja aja se pois kaupasta, hinta laskee heti pari tonnia. Hienoa kuitenkin kun olet omasi maksanut, itsellä vielä lainaa yli 10v. joten maksettavaa riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424662Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532534Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70916- 118891
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70854- 137815
- 48800
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48746