Lottohuijaus.

Ahvenkuutonen

Lotto on huijausta.

Olen tästä täysin vakuuttunut, sillä numerot esiintyvät satunnaisuutta pilkkaavalla tavalla; katsokaa vaikka viimeviikon riviä.

Kuinka tämä toteutetaan ja kuka hyötyy?
Pallot ovat painotettu siten, että kullakin kierroksella ilmestyy veikkauksen haluamat numerot.
=> painottamalla palloja saadaan siis veikalle edullisin rivi.

Päävoiton saa yleensä jokin veikkauksen / valtion leivissä oleva ministeri, toki toisinaan annetaan "mainoskierroksina" päävoitto myös tavalliselle kansalaiselle että saadaan pelihimoja nostattavia mainoksia jne. haastatteluja.

Tämän kaiken voi päätellä niinkin helposti kuin vain numeroita seuraamalla ja pöytälaatikkorivejä tekemällä (mulla on n. 5000 rivin otos joten ei mistään pienestä määrästä puhuta).

Esim. viimelauantaina tein 50 pöytälaatikkoriviä ja 10 oikeaa riviä. Jos olisin palauttanut pöytälaatikkorivini olisin saanut yhden 4 oikein tuloksen.

Eipä tässä muuta.

16

2836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kampela2

      Aivan turhaan näit ison vaivan pottuillaksesi minulle. Sain reppana vain kuivahkot naurut.
      t ole tajunnut sitä ensimmäistäkään perusideaa loton ja kenon välillä että lotto arvotaan manuaalisesti ja voittoina jaetaan aina tietty % vaihdosta, ei kiinteitä kertoimia kuten kenossa.

      Opettele nyt perusasiat ja aakkoset ennenkuin palaat nolaamaan itsesi.

      • Ahvenkuutonen

        ?

        En minä kenellekkään pottuile, toin vain totuuden ilmoille :-/


      • Särkiyhdeksäntoista

        En ymmärrä tätä vastausta. Tyypillinen veikan lammas, voittanut jotain pientä ja nyt täällä puolustellaan veikkaa. Taidat olla palkkalistoilla veikkauksella?

        Minusta on mahtavaa että joku uskaltaa tuoda tämän asian esille. Olen laskenut pallojen fyysisiä edellytyksiä toimia kuten ne veikan koneessa toimivat ja voin hyvin vankalla astrologisella todistusaineistolla todeta, että pallot eivät käyttäydy akselissa Marsin kanssa. Tästä johtuu, että vesimiehet eivät voita lotossa ja tämä myös todistaa aukottomasti miten veikka hyödyntää keskipakoisvoimaa koneessa. Keskipakoisvoima työntää pallot sivuilta siten, että tulee joko täysin epäuskottava rivi tai mainosrivi, muttei missään nimessä tieteellisesti hyväksyttävää riviä.

        Olen myös kuullut hyvin luotettavalta lähteeltä jonka nimeä en tässä mainitse, että viekassa todellakin säädetään palloja omien mieltymysten mukaiseksi. Se mitä näet televisiossa näyttää rehdiltä, mutta ne ovat juuri nämä Kampelan tapaiset lampaat, jotka ostavat näitä juttuja veikan rehellisyydestä.


      • Kiiskikymppi
        Särkiyhdeksäntoista kirjoitti:

        En ymmärrä tätä vastausta. Tyypillinen veikan lammas, voittanut jotain pientä ja nyt täällä puolustellaan veikkaa. Taidat olla palkkalistoilla veikkauksella?

        Minusta on mahtavaa että joku uskaltaa tuoda tämän asian esille. Olen laskenut pallojen fyysisiä edellytyksiä toimia kuten ne veikan koneessa toimivat ja voin hyvin vankalla astrologisella todistusaineistolla todeta, että pallot eivät käyttäydy akselissa Marsin kanssa. Tästä johtuu, että vesimiehet eivät voita lotossa ja tämä myös todistaa aukottomasti miten veikka hyödyntää keskipakoisvoimaa koneessa. Keskipakoisvoima työntää pallot sivuilta siten, että tulee joko täysin epäuskottava rivi tai mainosrivi, muttei missään nimessä tieteellisesti hyväksyttävää riviä.

        Olen myös kuullut hyvin luotettavalta lähteeltä jonka nimeä en tässä mainitse, että viekassa todellakin säädetään palloja omien mieltymysten mukaiseksi. Se mitä näet televisiossa näyttää rehdiltä, mutta ne ovat juuri nämä Kampelan tapaiset lampaat, jotka ostavat näitä juttuja veikan rehellisyydestä.

        Minäkin olen huomannut, että silloin, kun Saturnus ja Jupiter ovat Maan kanssa samassa linjassa, on helpompi saada voitto kuin jos Mars sattuu samaan linjaan em. kanssa.
        Kuun vetovoimakin vaikuttaa osaltaan isonumeroisiin palloihin.
        Olen tekemässä juuri väitöskirjaa aiheesta ja tutkimukseni ovat loppusuoralla.


    • ihmeen käsityksen

      olet saanut?! Kerropa mulle MITEN veikkaus ylipäätänsä vois manipuloida mika lotto arvontaa/PALLOJA...?
      huhhuh kaikkea sitä kuuleekin...
      Ja sun mielestäs koko yhtiö on varmaan mätä..?

      • Ahvenkuutonen

        Juuri selitin. Pallot ovat painotettuja (=> saadaan 'arvottua' juuri se rivi mikä halutaan painotuksen avulla).


    • Taisipa

      Iltavapaat alkaa taas :D :D :D

    • Särki 22 ja pual

      On itsestään selvää, että numero 39 painaa paljon enemmän kuin numero 1. Tämä vaikuttaa mainoskieroksiin.

    • Lahna 116

      Veikkkaus arpoessaan ns. mainosriveja täyttää pienemmät pallot typpikaasulla ja isommat heliumilla Näin saadaan edullinen ns mainosrivi aikaiseksi. Mainorivin tunnistaa peräkkäisistä numeroista aina mielensä mukaan. Tappovarma konsti, olen tehnyt pöytälaatikkoon rivejä. Ne osuu aina, mutta auta armias jos anonyyminä pistän ärrälle. Aina vierestä viedään.

      • kertoa

        Että jalkapallo-ottelut fixataan siten, että ennen peliä voittaja joukkue saa annoksen heliumkaasua ahterisuoleen ja häviävä joukkue taas typpeä. Heliumi luonnollisesti parantaa kestävyyttä, kun on kevyempi juosta. Mainosrivit tunnistaa taas siitä, että tuloksena on 1 risti tai kaksi.


      • kertoa kirjoitti:

        Että jalkapallo-ottelut fixataan siten, että ennen peliä voittaja joukkue saa annoksen heliumkaasua ahterisuoleen ja häviävä joukkue taas typpeä. Heliumi luonnollisesti parantaa kestävyyttä, kun on kevyempi juosta. Mainosrivit tunnistaa taas siitä, että tuloksena on 1 risti tai kaksi.

        heh.

        Muistakaa kuitenkin, että joku ottaa kenohuijauksen ihan tosissaan. Tämä ei taida mennä edes super tyhmälle läpi.


      • Kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        heh.

        Muistakaa kuitenkin, että joku ottaa kenohuijauksen ihan tosissaan. Tämä ei taida mennä edes super tyhmälle läpi.

        No ei mene läpi ei.

        Tämä on ihan heikkotasoista yläasteikäisten huumoria.

        Mutta kenohuijaus on -valitettavasti- yhä täyttä totta!


      • on, on on, on
        Kampela2 kirjoitti:

        No ei mene läpi ei.

        Tämä on ihan heikkotasoista yläasteikäisten huumoria.

        Mutta kenohuijaus on -valitettavasti- yhä täyttä totta!

        NonOonnnONNNonnnOnnnnOnnnn Noooo Ny ei kyl oo. Ja joulupukkikin asuu korvatunturilla ja metsän pikkuröllit kurkkii ikkunasta.


      • muuta elämää
        Kampela2 kirjoitti:

        No ei mene läpi ei.

        Tämä on ihan heikkotasoista yläasteikäisten huumoria.

        Mutta kenohuijaus on -valitettavasti- yhä täyttä totta!

        Sulla/Teillä muilla, kuin lätistä näitä samoja juttuja PÄIVÄSTÄ TOISEEN.Kiitos kaikki tietää jo että keno sitä tätä ja tota noin..?


      • Kampela2
        muuta elämää kirjoitti:

        Sulla/Teillä muilla, kuin lätistä näitä samoja juttuja PÄIVÄSTÄ TOISEEN.Kiitos kaikki tietää jo että keno sitä tätä ja tota noin..?

        Joten pieni kertaus ja valistus tuntuu olevan aina tarpeen sillointällöin.

        On ihan hauskaa kun se saa nörteillä noin vaahdon valumaan suusta ja sieraimista.


      • mävaan..
        Kampela2 kirjoitti:

        Joten pieni kertaus ja valistus tuntuu olevan aina tarpeen sillointällöin.

        On ihan hauskaa kun se saa nörteillä noin vaahdon valumaan suusta ja sieraimista.

        Aika haparointia mielestäni.

        Heitän pari vinkkiä kehiin:

        Pelaa numeroita 12 ja 30, koska usein ihmiset laittavat syntymäpäiviä ja muita ns. "onnennumeroina". Jos numerot alkavat 12 tippuu noin 1/4 täysosumista.

        eipä mulla muuta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5587
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      233
      3062
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2544
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      119
      2388
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2020
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      202
      1661
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      90
      1648
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      155
      1307
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1195
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1131
    Aihe