joulukortista!Paula on muistanut uskollisesti joulukortein meitä tuttavia ja sukulaisia monen vuoden ajan,kiitos,kyllä se lämmittää.
Kiitos Paula Sihdolle
6
569
Vastaukset
- Niinkö jaa
Minä en saanut mitään Paulalta, joten ei ole kiittämisen aihetta.
Voi perseensuti:D mahtaa Sihtoa hävettää sun kirjoitus:D
- Risikon Paulalta
kun seinäjokinen oot??Risikkokin sais lähettää jokaiselle seinäjokelaiselle,nyt ku on oikeen ministeri ja eduskunnasta saa ilmaiset joulukortit.Onkohan sillä noussu hattuun,jos jättää äänestäjänsä näin nopiaa...
- kortit
Kyllä halko lämmittää paremmin.
- sukulainen..
enkä tuttava niin ei korttejakaan ole näkynyt
- Kiitos Eulaalia mummalle
Lähettää pienestä kansaneläkkeestään aina 90 % minulle. Sihdolla näkyy olevan samaa vaivaa.
Pitäisköhän Eulaaliamummankin pyrkiä eduskuntaan.
Olisi sitten samalla viivalla. Niintaloudessa, kuin saavutuksissa.
Populismi kannattaisi näin joulun alla jättää Halmeen ja kumppanien huoleksi.
Vai, että oikein joulukortista pitää täällä kiitellä.
Ei taida ihan mummoni ikäinen olla kiittelijä. Ettei vain olisi Paula itse.
Minä, kerran pyysin jotain juttua ajamaan. Lupasi ja ei sanaa ollut sanonut kaupunginhallituksen kokouksessa.
Mutta hyvää Joulua kumminki ja myös Eulaalia-tädin puolesta, jonka netti on takunnu vuodesta 1923.
Ja siunausta kans. Meinas unohtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54598
- 78571
- 39538