Olen 33-vuotias nainen ja aloitin Yasmin -pillerit puolitoista kuukautta sitten. Sitä ennen söin Yasmineja 3 vuotta sitten ja sen suurempia sivuvaikutuksia en tuolloin huomannut.
Nyt Yasminen aloituksen jälkeen olen alkanut hikoilemaan öisin. Kroppani on aivan kuuma ja ikkunaa on pakko pitää auki, jotten "pala". Viime yönnä jalkani, nivuset ja selkä olivat nihkeän märät kun heräsin. Koskaan ennen ei tällaista ole ollut, vaan kaikki alkoi Yasminen käytön aloituksen jälkeen. Myös mielialani on hyvin masentunut, itkuinen ja epätoivoinen, vaikka kaikki asiat ovat nyt paremmin kuin pitkään aikaan ja kaiken järjen mukaan minun pitäisi olla onnellinen!
Onko kukaan muu kokenut yöhikoilua Yasminen aikana? En jaksa uskoa menopaussiin, kun ikääkin vasta näin vähän ja oireet alkoivat saman tien kun pillereiden käyttökin.
Nyt Yasminen aloituksen jälkeen olen alkanut hikoilemaan öisin. Kroppani on aivan kuuma ja ikkunaa on pakko pitää auki, jotten "pala". Viime yönnä jalkani, nivuset ja selkä olivat nihkeän märät kun heräsin. Koskaan ennen ei tällaista ole ollut, vaan kaikki alkoi Yasminen käytön aloituksen jälkeen. Myös mielialani on hyvin masentunut, itkuinen ja epätoivoinen, vaikka kaikki asiat ovat nyt paremmin kuin pitkään aikaan ja kaiken järjen mukaan minun pitäisi olla onnellinen!
Onko kukaan muu kokenut yöhikoilua Yasminen aikana? En jaksa uskoa menopaussiin, kun ikääkin vasta näin vähän ja oireet alkoivat saman tien kun pillereiden käyttökin.
Vastaukset 1
Vanhimmat
ja pahana kun aloitin Yasmin-pillerit. Myös hirveitä hikoilupuuskia tuli.
Oli pakko lopettaa niiden ottaminen.
Nyt on puolitoista kuukautta lopettamisesta ja masennus alkaa hellittää, mutta hikoilu jatkuu, tosin lievempänä.