ja niistä jopa selviytynyt.
Osaatko ajatella miltä tuntuis/tuntuu kun työpaikka lähtee altasi
10
614
Vastaukset
- namisuku
...alta, tuntuis ikävältä, tietysti.
Mutta Mercuryn sanoin show most goe one, tai jotain sinnepäin...=/)- on and on,
mutta miltä tuntuu pudotetusta?
- namisuku
on and on, kirjoitti:
mutta miltä tuntuu pudotetusta?
...jouda miettimäään, peli jatkuu..jatkuu...jatkuu..maailman ääriin=) Onneksi!
Enpä usko että pudottajan mielikään on kovin jees://
- Anskuliini
mieleen, kaksi työpaikkaa on lähtenyt alta.
Viimeisen työttömyyden jälkeen sain elämäni mahdollisuuden, johon tartuin.
Jonkin loppu on aina uuden alku.Loppu on uuden alku, näin on ajateltava. Varmaan on kamalaa jos tykkää jostain työstä, ja joutuu se yllättäen lopettamaan, varmaan tosi kamala kokemus.
Minun työni nyt on eräänlainen projekti ja se loppuu parin vuoden jälkeen, kun se tulee ikään kuin valmiiksi tehtyä, mutta ehkä se työn loppuminen on helpompi silloin, kun sen tietää ennakkoon, ei tule yllätyksenä. Ja uutta suunnittelemaan vaan sitten.
- osaan, kun olen kokenut
juuri ennen joulua. monta kertaa ja aina on ylös noustu. milloin on kontattu palan matkaa milloin mitenkin. velat niskassa vieläkin kun ostin työpaikan itselleni velalla ja kolmelle muulle naiselle. yksi sai vaihedevuodet toinen tuli raskaaksi. huomaan että olen ollut katkerista erehdyksistäni huolimatta hyödyllinen. minä maksan viulut vieläkin ja kuulen arvostelua työttömyydestäni etc. epäoikeudenmukaista on maailma. minä kuitenkin elän ole ja jään edelleenkin olemaan.
- Kaivanto
ei ole mukavaa. Koettu on. Tuokio siinä menee, kunnes vatsan väännöt ja sydämentykytykset rauhoittuvat.
Viidessä eri ammatissa ehdin olla ennen eläkkeelle pääsemistä, ja kaikissa ammateissa olen viihtynyt erinomaisesti - ainakin jonkin aikaa. Nuorempi sukupolvi todennäköisesti tulee kokemaan saman aivan normaalina ilmiönä ja opettelemaan - siis koko sukupolvi - useita ammatteja ennen kuin lopulta pääsevät eläkkeelle, ehkä joskus 70-vuotiaana. Ei käy kateeksi!
Uusi alku voi olla vaikkapa se ammatti, josta pienenä haaveilit... Toivon sinulle kaikkea hyvää ja parasta. - pikkuyrittäjä
v.90 työpaikka katosi alta.i am still here.ikuis-
ta raatamista.ei mitään sosiaaliturvaa.turvattomuuta jo viime vuosituhan-
nelta.auto v89.taidat olla paperimiehiä.- irtisanottu nainen
2004 ja sen jälkeen hoitoalalla.
Osaan kyllä arvata ne ihmisten tunnot tänäpäivänä miltä tuntuu. Lohdutuksen sanoja tutuilta, et onhan sulla 500 päivää liitosta edessä. Tuntui joskus että en halua puhua kenellekkään, olen mitään tekemätön, kenellekkään kelpaamaton olio.
Ei ollut unta, ei ollut nälkä, tuntui että ei ole mitään.
Kokeilin hakea eri kursseillekkin, ei valintaa tehty. En tajunnut että olen liian vanha, kun olin 50v. Sitten sain tilaisuuden kokeilla erilaisessa työssä ja olen viihtynyt siellä jo useamman vuoden. irtisanottu nainen kirjoitti:
2004 ja sen jälkeen hoitoalalla.
Osaan kyllä arvata ne ihmisten tunnot tänäpäivänä miltä tuntuu. Lohdutuksen sanoja tutuilta, et onhan sulla 500 päivää liitosta edessä. Tuntui joskus että en halua puhua kenellekkään, olen mitään tekemätön, kenellekkään kelpaamaton olio.
Ei ollut unta, ei ollut nälkä, tuntui että ei ole mitään.
Kokeilin hakea eri kursseillekkin, ei valintaa tehty. En tajunnut että olen liian vanha, kun olin 50v. Sitten sain tilaisuuden kokeilla erilaisessa työssä ja olen viihtynyt siellä jo useamman vuoden.Aivan ihanaa, että löytyi paikka sullekin viimein. Hoitoalalla olen minäkin, nyt yksityisellä työssä. Tuntuu tosi kivalta, kun löysin niin kivan työpaikan, vaikka olen nyt 51v. Minun työtäni arvostetaan kovasti ja aina muistetaan kiittää. Olen tosi onnellinen työpaikastani ja kiitollinen työnantajilleni. Tiedän mitä on pätkätyöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467