Kolmen-enkelin listaamat ellenismin tyrmääjät:
1) uskova_1
2) AnttiVKantola
3) hirvas
4) utulila
5) Markku Tampio
Tuosta valtuutettujen ilosanoman tuojien
listatta uupuu ehkä merkittävimmät
luottohenkilönimet: Eki50 sekä jpp3
Heillä on - sen voi havaita kirjoituksista, (tosin AVK kirjoittaa vaikeaselkoisesti, kuten Paavali) - totuuden sinettinä tämä tunnustus:
Room. 1:16
Minä en häpeä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima ja se tuo pelastuksen kaikille, jotka sen uskovat, ensin juutalaisille, sitten myös kreikkalaisille.
[1. Kor. 1:18, 2:5, 4:20; 1. Tess. 1:5]
2. Piet 3:15-16
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista,
jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
Siunattua adventtiaikaa
jokaiselle vilpittömälle
odottajalle!
Ilosanoman sanansaattajat
12
169
Vastaukset
- Tekee lukijan autuaaksi
Sanansaattaja siinä ohessa saapi periä autuuden.
1. Kor. 9:23
Kaiken tämän teen evankeliumin vuoksi, jotta olisin itsekin siitä osallinen.
Ilosanomaa adventtiaikaan! Enkelit ensin paimenille
lausui (ja lauloi) - tänään armoitetut sanailijat!
Nah. 1:15
(2:1) Katso, vuorilta lähestyvät ilosanoman tuojan askelet! Hän kuuluttaa: rauha on tullut. Vietä riemujuhliasi, Juuda, täytä kaikki lupauksesi. Ei koskaan enää käy sinun kimppuusi onnettomuuden tuoja. Hänet on lyöty ja tuhottu. [Jes. 52:7; Room. 10:15]
Jes. 52:7
Kuinka ihanat ovat vuorilla ilosanoman tuojan askelet! Hän ilmoittaa rauhan tulon, tuo suuren ilosanoman, hän tuo pelastuksen sanoman ja sanoo Siionille: -- Sinun Jumalasi on nyt kuningas! [Nah. 1:15; Room. 10:15 | Ps. 96:10]
Jes. 40:9
Nouse korkealle vuorelle, Siion, ilosanoman tuoja! Korota äänesi, Jerusalem, ilosanoman saattaja! Korota äänesi, älä pelkää! Julista Juudan kaupungeille: -- Teidän Jumalanne tulee! [Jes. 35:4]
Jes. 41:27
Mutta minä, minä yksin ilmoitin Siionille: "Nyt ne tulevat!" Minä lähetin Jerusalemiin ilosanoman viejän.
Olkaatten siunatut! - Lainvaatija edesvastuuton!
Jaakob 2.
12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
Tallaavatko vapauden lain mukaisesti elävät armoa?
tuskin - sillä he tuntevat sisäisen vastuun ja
pelkäävät olla rakkaudettomia.
"Joka ei toista armahda..."
Mutta lain varjossa elävän täytyy alati osoittaa
itsellen, että hän on muita hurskaampi - sillä, kuten Sana sanoo: laki ei perustu uskoon, vaan joka sen täyttää, on siitä elävä.
Kun on muita parempi, voi uskotella itselleen, että
laki on tullut pidettyä.
Uskon vapauttavaan ilosanomaan!- on Jumala itse
joten pidähän vähän pienempää suuta ja pane vaikka käsi suulle jos ei muu auta.
- tähän..
Jos adventistit ovat näitä Johanneskastaja askeetteja ja Antti kuin, no miten se Jeesus kuvattiin syömäri ja juomari syntisten ystävä.
No heitä ei otettu vastaan, mutta kun ne keskenään kinastelevat, se minua ihmetyttää.- Sillä he yhtä ovat!
Joo-o! Ihmeellistä se onkin, että nuo: jpp3, Eki50,
Utulila, Hirvas, uskova_1, Antti, Tampio ja joku muukin,
eivät ole rsitiridiassa keskenään.
Vaan he yhtä ovat, kuten Jeesus rukoilee.
Ja uskovat 100-%:sti kaikkia Raamatun kirjoittajia.
Sensijaan Ellen-säätiön puolella kuohuu.
Kuka uskoo Elleniin 100-%, kuka vähemmän.
Joku sanoo hänen olevan vain sanantuoja, ei profeetta lainkaan.
Joku Elleniä lämpivästi ajatteleva sanoo, että
hän oli vain vajavainen hyvää tarkoittava ihminen.
Kovasti vaihtelee luottamus EGW:hen ja oppiinsa.
mietiskeleväinen - yhtä
Sillä he yhtä ovat! kirjoitti:
Joo-o! Ihmeellistä se onkin, että nuo: jpp3, Eki50,
Utulila, Hirvas, uskova_1, Antti, Tampio ja joku muukin,
eivät ole rsitiridiassa keskenään.
Vaan he yhtä ovat, kuten Jeesus rukoilee.
Ja uskovat 100-%:sti kaikkia Raamatun kirjoittajia.
Sensijaan Ellen-säätiön puolella kuohuu.
Kuka uskoo Elleniin 100-%, kuka vähemmän.
Joku sanoo hänen olevan vain sanantuoja, ei profeetta lainkaan.
Joku Elleniä lämpivästi ajatteleva sanoo, että
hän oli vain vajavainen hyvää tarkoittava ihminen.
Kovasti vaihtelee luottamus EGW:hen ja oppiinsa.
mietiskeleväinenmuussa kuin adevntistien parjaamisessa.
Olemme onnekkaita ja hyvin kiitollisia, että saadaan olla vapaita ellenismin lahkohengistä. Surullista että tällä palstalla on vaikeasti Rouva Ellen Whiten pauloissa olevia. Olemme joukko armeliaita, jotka vielä halutaan olla se viimeinen oljenkorsi ojentamassa auttavia käsiämme. Mutta ikäväksemme toteamme heidän sulkeneen tämänkin tien. Voi ! Voi ! noita suljettujen ovien taakse jääneitä;(
- utulinnan tarentajilta
utuilinnan utilija asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin adeventistit, ellenistit, nuo huijarit, tai vaikkapa tuo kolme enkeliä.
- kenenkään tarvitse
olla ADVENTISTI, tajutakseen että tuon listan kirjoittajat ovat niitä joiden usko rakentuu heidän helvettin pelkoonsa, ovat poistaneet Jumalan lain ja käskyt ja kirjoittelevat nyt sitten omia uskon teorioitaan joita pönkittävät raamatulla.
- mutta...
Sinähän sen tiedät ja siitäkö tuli mieleesi?
Adventistit kirjoittelevat nyt sitten ellen-uskon teorioitaan, joilla pönkittävät raamattua. - minä puhun
mutta... kirjoitti:
Sinähän sen tiedät ja siitäkö tuli mieleesi?
Adventistit kirjoittelevat nyt sitten ellen-uskon teorioitaan, joilla pönkittävät raamattua.tuosta listasta, siitähän tässä on puhe.
Ei siinä paljon jää arvailulle varaa mihin nuo listalaiset uskovat kun on lukenut mitä ne täälläkin kirjoittelee.
Helvettiä pelkäävät ja adventisteja haukkuvat.
Jumalan lain poistajia ja käskyjen halveksijoita koko porukka. Heidän evankeliuminsa on - tee mitä ITSE haluat - mitään lakia ei enää ole.
Ja ei sillä ole mitään adventistien kanssa tekemistä, he ovat mitä ovat - surkuteltavia ymmärtämättömyydessään. Ja siihen ei auta muiden parjaaminen tippaakaan, oli sitten kysymys adventisteista tai ateisteista. - Seisoo muurinaukossa
minä puhun kirjoitti:
tuosta listasta, siitähän tässä on puhe.
Ei siinä paljon jää arvailulle varaa mihin nuo listalaiset uskovat kun on lukenut mitä ne täälläkin kirjoittelee.
Helvettiä pelkäävät ja adventisteja haukkuvat.
Jumalan lain poistajia ja käskyjen halveksijoita koko porukka. Heidän evankeliuminsa on - tee mitä ITSE haluat - mitään lakia ei enää ole.
Ja ei sillä ole mitään adventistien kanssa tekemistä, he ovat mitä ovat - surkuteltavia ymmärtämättömyydessään. Ja siihen ei auta muiden parjaaminen tippaakaan, oli sitten kysymys adventisteista tai ateisteista.Kristinuskon palstalla selvitetään kristinuskoa ja ellenismiä Ellen-säätiön sivulla.
Kuitenkin kristittyjä tällä foorumilla herjataan
valehtelijoiksi.
Tietenkin Ellen-säätiön näkökulmasta ovat sitä.
Mutta Jumalan totuuden puolesta he seisovat muurinaukossa. Herra on mairitellut ja mairitellut
ja saanutkin kymmenkunta kristittyä nousemaan
ja seisomaan muurinaukossa! SE on ihme.
Hes. 22:30
Minä etsin heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt.
Iloitkaamme siitä, että Sana on haastanut kristittyjä valvomaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454