pelastus

uskovaisille

Vielä ei ole uskovaisillekkaan liian myöhäistä pelastua! Vain itseensä luottava voi pelastua ja saada elämänsä sujumaan hyvin. Toivon todella, että tämänkin palstan uskovaiset avaavat googlen ja alkavat lukea faktaa mielensä virkistämiseksi ja todellisuudesta erkaantuneen ajatustoimintansa eheyttämiseksi. Hyvää joulun odotusta kaikille!

12

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus pelastaa

      Kannattaa erota kirkosta!

      www.eroakirkosta.fi auttaa!

      Itse erosin kuukaisi sitten, 30 vuoden uskon jälkeen. Turhan uskon. Rukoilin, että olisi tauditon aika, ja ei sotia. EI auttanut. Kärmä-muna Jumala ei kuntele.

      Eroa sinäkin, minäkin tein niin.

      t: Forumin käyttäjä Jeesus pelastaa

      • eroamis-

        jutussa on muuten hieman vapareilla petrattavaa?

        yritin NÄÄS kehäkolmesen sisäpuolilaisena laiskana paskana erota kirkosta netin kautta, eikä natsannut. Mistä johtuu? Onko järkijätkiä liikaa vai mistä tollanen käytäntö johtuu?

        Laittoipa tämä toiminta miettimään;

        Kunnioitan kirkon ristiretkiä ja sopeutumiseen johtavia toimia sen verran että en vittuilaksenikaan enää eroa kirkosta..niih.


      • jatko
        eroamis- kirjoitti:

        jutussa on muuten hieman vapareilla petrattavaa?

        yritin NÄÄS kehäkolmesen sisäpuolilaisena laiskana paskana erota kirkosta netin kautta, eikä natsannut. Mistä johtuu? Onko järkijätkiä liikaa vai mistä tollanen käytäntö johtuu?

        Laittoipa tämä toiminta miettimään;

        Kunnioitan kirkon ristiretkiä ja sopeutumiseen johtavia toimia sen verran että en vittuilaksenikaan enää eroa kirkosta..niih.

        mikäli olisin vapareiden (nykyisen) hedtsiif, nimeäisin adjutantikseni kaverin joka osaisi avata byysäni kun pissi alkaa tulostaa ilmoittaa.


    • voivat
    • moikka!

      Olen jo pelastunut enkä sinun keksimää pelastusta tarvi..avaa sinä vaan google ja etsi sieltä ihmisten kirjoittelemia "totuuksia"..:D Herääs ny!!:D:D:D
      Mut hyvää joulua!!

      • uskiksen suosta

      • Jeesus pelastaa

        "..etsi sieltä ihmisten kirjoittelemia "totuuksia"."


        Juuri TUOLLAISTA Raamattusekot ovat. Kirjoittelevat vale-pelastumistarinoita, jotta edes joku uskoisi.
        '

        'Onneksi Olen jo pelastunut ,koska erosin kirkosta.


      • historian
        Jeesus pelastaa kirjoitti:

        "..etsi sieltä ihmisten kirjoittelemia "totuuksia"."


        Juuri TUOLLAISTA Raamattusekot ovat. Kirjoittelevat vale-pelastumistarinoita, jotta edes joku uskoisi.
        '

        'Onneksi Olen jo pelastunut ,koska erosin kirkosta.

        kuuluisimmista sosialisteista ja enemmistö sosialistisista maista ovat romahtaneet. Jäljellä on mm suomi.


    • uudestisyntynyt kristitty

      tuskin on kenellekään ihmiselle ongelma. Eiköhän liiasta semmoisesta ennemminkin pitäisi pyrkiä eroon. Olen muuten itsekin eronnut luterilaisesta kirkosta jokin aika sitten www.eroakirkosta.fi sivuston kautta. En tiedä miten ateistit tämän ymmärtävät.

      • eroaa kirkosta

        suunta on otettu kohti ateismia. Monilla valitettavasti kehitys jää uudestisyntyneeksi kristityksi, panteistiksi, agnostikoksi tai muuksi tai sitten kehitys järkeväksi ihmiseksi (=ateisti) on kovin hidasta, mutta kukin taplaa tavallaan:-)


      • kaikesta

        liiasta kandee pyrkiä eroon?
        Ollakko itsensä puoliks, puoliks kokonaan vaiko ehkäpä jotenkin itsensä kanssa.

        Jos kykenisin olemaan ateisti (joille viestisi kohdensit)...heittäisin sinulle muutaman rivin kvanttifysiikkaa tai ehkkäpä pehmoillakseni hieman matematiikan filosofiaa.


      • kontekstispesialisti
        kaikesta kirjoitti:

        liiasta kandee pyrkiä eroon?
        Ollakko itsensä puoliks, puoliks kokonaan vaiko ehkäpä jotenkin itsensä kanssa.

        Jos kykenisin olemaan ateisti (joille viestisi kohdensit)...heittäisin sinulle muutaman rivin kvanttifysiikkaa tai ehkkäpä pehmoillakseni hieman matematiikan filosofiaa.

        oletkohan edes koskaa lukenut fysiikkaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe