Whats its like to be on tv?

-------

Taisi olla canal digitalin mainos, jossa taustalla soiva laulu menee suunnilleen näin: feeling gone, and everyone is dreaming whats its like to be on tv?

5

147

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

tässä on oikea otsikko! kaikki muut on syvältä

• :D samaa mieltä --- ja hyvää työtä, otsikointi on parantunut roimasti siitä mitä se ennen oli. Jatka samaan malliin.

Ja samaa biisiä tässä myös itsekin haeskelen, eli jos joku tietäisi...

• ---
        pe-ra kirjoitti:

:D samaa mieltä --- ja hyvää työtä, otsikointi on parantunut roimasti siitä mitä se ennen oli. Jatka samaan malliin.

Ja samaa biisiä tässä myös itsekin haeskelen, eli jos joku tietäisi...

Kiitos, jatkan kyllä. Ja vieläpä ihan huolimatta siitä, että täällä joku feikki haluaa käydä yhdessä jos toisessakin hyvin otsikoidussa ketjussa kopioimassa minun viestejäni ja sanojani sekä ylipäänsä ärsyttämässä ihmisiä. Itselleni tällä ei ole mitään merkitystä, sääli silti niitä, jotka joutuvat aiheetta provosoiduksi. Tuokaan edellinen viesti ei ollut itseni kirjoittama. Helppohan nämä viestit on tietysti erottaa toisistaan, itse kun en koskaan kommentoi asiaatomasti tai viesteihin, joiden otsikossa ei ole mitään huomauttamista.

• ghbvjkj
        --- kirjoitti:

Kiitos, jatkan kyllä. Ja vieläpä ihan huolimatta siitä, että täällä joku feikki haluaa käydä yhdessä jos toisessakin hyvin otsikoidussa ketjussa kopioimassa minun viestejäni ja sanojani sekä ylipäänsä ärsyttämässä ihmisiä. Itselleni tällä ei ole mitään merkitystä, sääli silti niitä, jotka joutuvat aiheetta provosoiduksi. Tuokaan edellinen viesti ei ollut itseni kirjoittama. Helppohan nämä viestit on tietysti erottaa toisistaan, itse kun en koskaan kommentoi asiaatomasti tai viesteihin, joiden otsikossa ei ole mitään huomauttamista.

jauha paskaa!!! ite oot ne kirjoittanut!"!

• --- kirjoitti:

Totta, saisivat nämä teinit kyllä purkaa pahaa oloaan jossain muualla, kuin leikkimällä ovelaa ja jättämällä lapsellisia kommentteja. Heräisi vain tuo PhearTheReaper ja laittasi tämän palstan ruotuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      2095
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      362
      1131
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      970
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      156
      888
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      646
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      624
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      31
      609
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      587
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32