Imovanesta jälkivaikutuksia?

Voiko tämä johtua Imovanesta? Käytin sitä vähän yli viikon aikana 30kpl. Yhtenä päivänä otin 10kpl. Ennen tota kun söin 30kpl en ollut syönyt rauhoittavia ja vain 10kpl Imovaneja muutaman viikko tota ennen, mutta niitä en syönyt kerralla vaan illalla asiallisesti. Siitä lähtien on ollut ahdistus, johon rauhoittavatkaan eivät auta vaikka otin opamoxeja jopa 8 kpl päivässä kerran eikä auttanu yhtään. En ole nyt kyllä yli viikkoon ottanu rauhoittavia yhtään kun ne ei auta. Tosta Imovanen liikaotosta on jo yli kuukausi aikaa, mutta edelleen on sama ahdistus päällä. Minulla on kyllä aikasemminkin ollut ahdistusta, muttei näin hirveää.

Joten en suosittele että ollenkaan otatte liikaa Imovaneja tai muitakaan lääkkeitä niinkuin tein. Onko kenelläkään kuka on ottanut Imovaneja tullut tommosta vai johtuuko tämä ahdistus jostain muusta?


http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=57047&c=0&p=1&pm=1
7989
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

sinä niin paljon näitä nukahtamis (uni)lääkkeitä saat. Lääkärihän määrää annoksen suuruuden, tavallisesti 1 - 2 päivässä. Apteekin ei saa antaa niitä jos reseptin mukaan on vielä jäljellä.

Äänestä
  • Mitä sä nyt oikein sekoilet? Lääkärihän kirjoittaa yleensä 30kpl tai 100kpl kerralla, joskus enemmänkin. Ja nehän voi sitten vetää vaikka samana päivänä, jos sattuu huvittamaan. Tosin seuraavaa satsia ei sitten saakkaan vähään aikaan, mutta aloittajahan oli vetänyt vain yhden satsin reippaamalla kädellä.

    Äänestä

  • Siis otin 30 vähän yli viikon aikana jotka määrättiin. Sen jälkeen olen syönyt niitä aivan satunnaisesti ja asiallisesti.

    Äänestä

  • Siis otin 30 kahdeksan päivän aikana jotka määrättiin. Sen jälkeen olen syönyt niitä reseptin mukaan vain satunnaisesti vain yksi tai kaksi kerralla.

    Äänestä

  • dgsgesrgr kirjoitti:

    Siis otin 30 kahdeksan päivän aikana jotka määrättiin. Sen jälkeen olen syönyt niitä reseptin mukaan vain satunnaisesti vain yksi tai kaksi kerralla.

    Olen just kohta menossa nukkumaan, aion ottaa yhden imovanen, joskus otan tenoxin, sitäkin vain yhden kerrallaan, ja kummasti saan nukuttua.
    Pari kertaa viikossa turvaudun unilääkeisiin,muilloin nukun tosi huonosti.
    Älä hyvä ystävä ota enää koskaan yhtä enempää kerralla!Tarkoitan että yksi päivässä pitäisi tehota.

    Äänestä

itse otin eräänä iltana muutama vuosi sitten 7 kpl imovanea. seuraava päivä ja yö tulikin sitten vietettyä sairaalassa. yöllä olin krampannut kovin ja purrut huuleni rikki. itselläni päivästä ei juurikaan muistikuvia ole, joitain pieniä välähdyksiä...

niinhän se on että sopiva kerta-annos imovanea olisi aikuiselle n. puolikas tai 1 kokonainen.

kyllähän tuon episodin jälkeen ahdistusta ja masennusta jonkin aikaa oli, kun valmiiksi muutenkin oli rankkaa.. mutta kyllä ne sitten katosivat aivan muilla keinoilla kuin lääkkeillä!! kyllä se parempi olisi että pysyisi vain lääkärin määräämässä anos määrässä!

Äänestä

itse otin eräänä iltana muutama vuosi sitten 7 kpl imovanea. seuraava päivä ja yö kuluikin sitten sairaalassa. itselläni ei juurikaan ole muistikuvi päivästä vain pieniä havahduksia. yöllä olin krampannut ja purrut huuleni rikki.

kyllähän se niin on, että sopiva kerta-annos imovanea aikuiselle on n. puolikas/kokonainen.

ahdistuksesta ja masennuksesta kärsin jälkeenpäin, varsinkin kun aiemminkin oli ollut rankkaa. muuta niistä kyllä selvisin aivan muilla keinoilla kuin lääkkeillä!! suositeltavaa olisikin pysyä lääkärin määräämissä lääkemäärissä!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Imovanesta jälkivaikutuksia? kirjoitti:

Voiko tämä johtua Imovanesta? Käytin sitä vähän yli viikon aikana 30kpl. Yhtenä päivänä otin 10kpl. Ennen tota kun söin 30kpl en ollut syönyt rauhoittavia ja vain 10kpl Imovaneja muutaman viikko tota ennen, mutta niitä en syönyt kerralla vaan illalla asiallisesti. Siitä lähtien on ollut ahdistus, johon rauhoittavatkaan eivät auta vaikka otin opamoxeja jopa 8 kpl päivässä kerran eikä auttanu yhtään. En ole nyt kyllä yli viikkoon ottanu rauhoittavia yhtään kun ne ei auta. Tosta Imovanen liikaotosta on jo yli kuukausi aikaa, mutta edelleen on sama ahdistus päällä. Minulla on kyllä aikasemminkin ollut ahdistusta, muttei näin hirveää.

Joten en suosittele että ollenkaan otatte liikaa Imovaneja tai muitakaan lääkkeitä niinkuin tein. Onko kenelläkään kuka on ottanut Imovaneja tullut tommosta vai johtuuko tämä ahdistus jostain muusta?


http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=57047&c=0&p=1&pm=1

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu