Harva tyyppi on pelännyt lapsesta asti kaikkea mahdollista yhtä paljon kuin allekirjoittanut.
- Pimeää
- Petoeläimiä
- Väkivaltaisia ihmisiä
- Kuolemaa
- Maailmanloppua
- Tulevaisuutta
- Sairauksia jne.
Vaikka pelko jähmetti lähes paikoilleen, pakotin itseni liikkeelle.
Toisaalta vahva itsesäilytyspaikka estää monelta itsetuhoiselta kohteelta.
Itsetuntemusta edistävät tieteenalat ja kirjallisuus voivat avata maailmankatsomusta.
Kosmos, suuri tuntematon osoittaa tuntemaan ihmisen pienuutta.
Tieteet opettavat: olemme kaikki; eläimet, kasvit samaa elämänjuurta.
Oman arvonsa voi tuntea sisällään, pienin älämölyin loukkaamatta muita kanssaeläjiä.
Pelokkailla on toivoa!
5
748
Vastaukset
- Mr. Spock
vain nollaa ihmisarvon - ihmisen tarkoitus ja arvo pohjaavat Luojan luomistekoon - pimeä ateismi tuhoaa sen ja tekee ihmisestä pelkän turhan osasen maailmassa.
Kumoa ensin ns. alkuräjähdysteoria.
Seuraavaksi todista ettei Aurinko ole ainakin toisen tähtisukupolven taivaankappale.
- mökkiis
vedä pullo kossua ja kaihtimet kii
- Asiantuntija vauhdissa
Sinä taidat jo par'aikaa tehdä kuvaamallasi tavalla? Vaikutat sen verran ankealta ihmiseltä.
- capt.cöpenic ekj
Asiantuntija vauhdissa kirjoitti:
Sinä taidat jo par'aikaa tehdä kuvaamallasi tavalla? Vaikutat sen verran ankealta ihmiseltä.
Hän esittää mallikristityn roolia. Monet tuntevat hänet selkäänpuukottaja-lahjakkuutena.
Hänellä olisi aivokapasiteetti mitalla vaikka mihin.
Tiukka pitäytyminen kirjaimelliseen raamatun ilmoituksen ja tekstin noudattamiseen estävät kehityksen.
Ei sii mitään - mies se on kreationistikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283