Paavali uudestisyntyi?

Venäläisen uskonlahkon sanoo Paavalin ilmestyneen nykypäivään Putinin hahmossa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1464793

Tarinahan sinänsä on uskottavuudessa samaa luokkaa kuin Raamatun tekstitkin ja osoittaa kristinuskon ja varsinkin sen lahkojen vaarallisuuden yhteiskunnalle ja ihmisille.

Paavalissa ja Putinissa on paljon yhtäläisyyttä sillä Paavali oli vallanhimoinen pyrkyri joka nimitti itsensä Apostoliksi, piti itseään Jumalana.
Samat ominaisuudet löytyy myös Putinista.

Stalinhan sitten olikin oikein Paavalimainen kun oli vielä pitkälle lukenut kristitty.
Stalin potki vimmoissaan ja huvikseen puolustuskyvyttömiä ihmisiä kun taas Paavali oli ihmisten kivittäjä.

5

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpp3

Huonosti olet Sanaa lukenut, kun valheellista tietoa tietämmättömyydessäsi apostoli Paavalista
      levität. Taustojasi en tiedä, mutta jokin sinua
      tänne kuitenkin vetää. Ettei vaan olisi taustalla Itse Taivaallinen Isämme kutsumassa ja vetämässä puoleensa.

Ehkä ei Jeesus vallan Taivaasta ilmesty eteesi
      ja sanoisi, kuten Paavalille tuolle korkeasti
      oppineelle fariealaiselle rabbille-joka systemaattisesti lihallisen ylpeyden tulleen
      loukatuksi-vainosi kiihkeästi kristittyjä.
      Mene ja tiedä..."Saul, Saul, miksi minua vainoat", kysyi Jeesus itse Saulilta. Lopun
      saatkin lukea Sanasta muistin virkistämiseksi.

Mutta, kuten aiemminkin olen sinulle sanonut, että älä katso kirkkohistorian hirvittäviä
      vääryyksiä inkvisitioineen jne., sillä niissä on
      saatana itse ollut asialla kristittyjä vainoamassa ja tapattamassa. Kristinuskonto ja kristinusko eroavat kuin yö (pimeys) ja päivä
      (valkeus) toisistaan.

Kristinuskonto ilman uskoa Kristukseen on pakanauskonto pakanauskontojen joukossa. Kun taas kristinusko on sitä, että jälleen kerran
      Pe.ku Joh.3:16 mukaellen; "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään ihminen(esim. Pe.ku, minä, Putin, publikaani, saatananpalvoja, ateisti, muslimi, jehovan todistaja, stalinisti, kommunisti, jne .), joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen Elämän. Tämä on Totuus.
      Tämä on ainoa Elämä. Jeesus sanoikin:"Minä olen
      Tie, Totuus ja Elämä."

Jos sait piston sydämmeesi, tunnustat olevasi syntinen ja mielenmuutosessa kääntyen pahoilta teiltäsi nöyryydessä Herran eteen tullen sellaisena kuin olet pyytäen armoa pelastuaksesi
      Jumalan vihalta, joka kohtaa kaikkia-jotka Hänen rakkauttaan halveksivat-saat Elämän. Tie on valmistettu, mikä on Totuus. Näin ollen et
      sinäkään ole tietämätön siitä, etkä millään voi
      itseäsi puolustaa.

Jumala on Rakkaus ja Hänen hyvyytensä vetää parannukseen, sillä kaikki ovat syntiä tehneet
      ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. En tuputa
      sinulle, mutta teen tiettäväksi. Tämä voi olla
      ehkäpä ensimmäinen tai toinen kutsusi kristinuskoon. Tiedä häntä, tuleeko kolmatta.

Jotainhan sinä etsit. Et ole löytänyt, sillä
      sisimmässäsi on suuri tyhjyys.

Siunausta sinulle Pe.ku etsintääsi. Älä etsi
      kristinuskonnosta mitään, vaan etsi Kristinuskoa.

• Äärikristillisyyttä edustavat lahkot käyttävät kristinuskon ja Raamatun opetuksia pelkkään pahuuteen. Joissain asioissa islam on vielä huonompi vaihtoehto. Sillä suunnalla kehitys ei ole kulkenut ajan saatossa eteenpäin juuri lainkaan eikä uskonnosta taida vieläkään löytyä mitään suuntausta, joka ei hyväksyisi esim. lasten sukuelinten silpomista. Kristinuskon piiristä sentään löytyy nykyisin inhimillisiäkin arvoja kannattavia piirejä.

• ei löydy pienintä merkkiäkään inhimillistä piirteistä.
        Usko kieltää ajattelun vapauden eli mielikuvituskin on Jumalan valvonnassa ja se asia yksin jo sulkee pois kaiken inhimillisen.

Kristittyjen toiminta voi olla niiltä osin inhimillistä kun poikkeavat Raamatun teksteistä.

• Pe.ku kirjoitti:

ei löydy pienintä merkkiäkään inhimillistä piirteistä.
        Usko kieltää ajattelun vapauden eli mielikuvituskin on Jumalan valvonnassa ja se asia yksin jo sulkee pois kaiken inhimillisen.

Kristittyjen toiminta voi olla niiltä osin inhimillistä kun poikkeavat Raamatun teksteistä.

Joku voi löytää sieltä Jeesuksen puheista ihan hyvänkin ajatuksen mutta lasten käsiin sitä ei pitäisi antaa ensinkään.

• Työmies2 kirjoitti:

Joku voi löytää sieltä Jeesuksen puheista ihan hyvänkin ajatuksen mutta lasten käsiin sitä ei pitäisi antaa ensinkään.

raamattua pitäs antaa "vähäläntäsille" aikuisillekaan.
        Hyvänä esimerkkinä on helluntailaiset jotka ovat joutuneet turmion tielle Raamatun seurauksena.

Raamatun molempiin kansiin pitäisi liimata varoituskyltit kuten tupakka-askeihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      105
      1109
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      61
      1072
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      818
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      705
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      601
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      591
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      557
    9. 78
      551
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe