mahtavat 3 viimeisintä viikkoa elämästäni..

masentunut..

elikkä homma meni näin: 3 viikkoa sitten sain kirjeen raaseporin käräjäoikeudelta että maksamattoman laskun takia luottotietoni menivät 4 vuodeksi alkuperäisen laskun suuruus oli 24,35€ johon tulivat oikeudenkäyntikulut päälle.. ikinä ei ole mitään laskua jäänyt maksamatta ja vaikka olisikin niin olisin varmasti saanut siitä jonkun näköisen huomautuksen mutta ei! ei edes haastemiehestä kuulunut mitään! miten on mahdollista!! selitykset eivät kuulema auta enään..

2 viikkoa sitten: sain puhelinsoiton vuokra-asuntoni omistajalta joka tarvitsee asunnon omaan käyttöönsä ja minulla on tammikuun loppuun asti aikaa muuttaa pois.. eli olen kohta asunnoton!

tällä viikolla: työnantajani soitti ja sanoi että työsuhteeni loppuu 2kk päästä ja että minua ei enään tarvita kyseisessä firmassa! olin töissä siellä 6 vuotta..

yhteenveto: ei luottotietoja, ei asuntoa, ei työpaikkaa.

hyvää joulua kaikille jotka siitä pystyy nauttimaan.. täällä päin ei hymyillä.

4

1386

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gitta5

Ei muuta kun pää pystyyn!!! Tiedän miltä tuntuu kun matto vedetään alta pois;( Jos sinulla on terveys niin hyvä kaikkea ei sentään viety!
      Kyllä ne asiat järjästyy tavalla tai toisella ja ketään ei talvella ulos voi heittää!!
      Ei todellakaa sinulla joulumieltä ole .Nauti elämästäsi kumminkin se on arvokas.Pienistä asioista tulee suuria:) Hymyile se auttaa vaikka ketuttaakin...kaikkea hyvää sinulle ja näytä et sinua ei nujerreta vähällä;))))
      toivotan rauhaisaa joulua kumminkin ....;))

• Masse setä

Ei kannata jättää kuitenkaan ihan viimeisen euron varaan.
      Jos on esimerkiksi hyvä kroppa ja haluaa matkustella, niin voisi päästä vaikka syvään keskiamerikkaan. Rivitanssit on ihan OK, kunhan ei ala tanssimaan basodoblea tai kansantanhuja.

• irtisanominen

asunnon suhteen luki sopimuksessa mitä tahansa -se on
      lakipykälä jonka voit lukea mistä vaan. Tämä siis josolet asunut vuoden siinä.
      joten muutto sinulla on edessä vasta kesäkuussa.

• elämänkiertokulku

Sait potkut:
      - saat liiton rahoja (jos olet työttömyyskassaan kuulunut)
      - saat työttömyyskorvausta (olit liitossa tai ei, kun sinut irtisanottiin)

Olet ollut töissä:
      - sinulla on varmaan kertynyt rahaa säästöön tuolta 6v työajalta säästöön.
      - sinulla on työtodistus pitkäaikisesta työstä, joten voit hyvillä mielin hakea uutta työtä alalta.

Olet luottotiedoton:
      - sinulla on rahaa säästössä, sinulla tulee rahaa jatkossakin, joten ei siis mitään ongelmaa. Et työttömänä kuitenkaan mitään asuntoa ajatellut ensimmäisenä ostaa.

Missä siis ongelma?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      881
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      92
      848
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      756
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      710
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      584
    6. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      61
      553
    7. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      551
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      549
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      533
    10. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      59