Natalia ja Verónica

Hopemedia

Jos olette kovia serranotietäjiä, ottakaapa selville tämä: ovatko näyttellijät "teté" ja "eva" sisaruksia oikeassa elämässä kun niiden oikeat nimet on natalia SÁNCHEZ ja Verónica SÁNCHEZ? Tai edes sukulaisia? Jos joku tietää niin ois kiva jos vastaisitte.

8

5008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huurree

      Tämäkin aihe on varmaan suomi24 puolella käsitelty useamman kerran, mutta miten vain:

      Natalia Sánchez ja Veronica Sánchez EIVÄT ole siskoksia tai minkäänlaista sukua keskenään. Sánchez on vain HYVIN tavallinen sukunimi Epsanjassa.

      • Hopemedia

        Kiitos tiedosta! Olin kyllä selailevani muita viestejä mutta tämä kysymys ei sitten sattunut silmään...


    • joku

      Jos olette kovia serranotietäjiä, ottakaapa selville tämä: ovatko näyttellijät "teté" ja "eva" sisaruksia oikeassa elämässä kun niiden oikeat nimet on natalia SÁNCHEZ ja Verónica SÁNCHEZ? Tai edes sukulaisia? Jos joku tietää niin ois kiva jos vastaisitte.---------> eivät ole se sukunimi on vaan yleinen espanjassa :D

    • Ammy'

      no mä vaan tiiään tai oon lukenu totaa netissä et ne ei oo siskoksii oikeesti mut en oo siit yhtää varma mutt voin kyl kysyy niilt ku meen espanjaa tänä kesänä serranojen takii ja oon puoleks espanja lainen et osaan siis puhua espanjaa jote se oli mun vastaus..-

    • teremari

      Moi!
      Natalia ja Veronica EIVÄT ole siskoksia iokeassa elämässä.itsekin luulin niin aluksi mutta luin wikipediasta että he eivät ole siskoksia.Natalialla on sisko nimeltä Stella.Voit etsiä lisää tietoa wikipediasta!!!
      moikka

    • los serrano

      eivät ole siskoja oikeessa elämässä.. sánchez vaan yx osa sukunimeä.. Koko sukunimet ovat: Verónica Sánchez Calderón, ja Natalia Sánchez Molina..

      • themiiamaria

        Totta! He eivät ole siskoja vaan sukunimi on sama! Muuten en ole varma ovatko nämä heidän twitterit: www.twitter.com/franperea, www.twitter.com/elias_victor, www.twitter.com/natalia_sanchez, www.twitter.com/sanchezveronica onko???


      • Tavernan haamu
        themiiamaria kirjoitti:

        Totta! He eivät ole siskoja vaan sukunimi on sama! Muuten en ole varma ovatko nämä heidän twitterit: www.twitter.com/franperea, www.twitter.com/elias_victor, www.twitter.com/natalia_sanchez, www.twitter.com/sanchezveronica onko???

        Todennäköisesti eivät. On helppoa perustaa Twitter-tili millä tahansa tekaistulla nimellä.

        Sitten asiasta voisi olla varma, jos esimerkiksi Natalia Sanchezilla olisi virallinen WWW-sivu, jossa tuota Twitter-tiliä mainostettaisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe